Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

Nico:[q]*ökkö*

Tunnin tamppaus tuottaa kyllä yleensä tulosta ja aito hyvä fiilis tulee musan mukana. Tämän voin kertoa ainetta kokeneena. Pöhnätön on parempi! *piis*[/q]

Ja toisaalla olit niin kuoseis ettet päässy portaita alas

[muokattu 9.8.2002 10:46]

Joo, siis ongelma ei oo mun mielestä bilettäjät jotka ottaa douppia vaan ne jotka tulee kuvioihin mukaan saadakseen sosiaalisesti hyväksyttävämmän syyn käyttää douppia. Siis kyllä nyt on tilanteessa tapahtumassa muutos en ole koskaan ennen viime aikoja nähnyt kenenkään tykittävän bileissä mutta nyt on se tullut pari kertaa nähdyksi...
Siis minä en ole mikään puhdas pulmunen tässä asiassa, on tullut tutuksi useampikin esanssi mutta bileissä kyllä tulee useimmiten käytyä selvinpäin. Toki esim kostossa tuli valvottua 72t mutta eipä silloin ollut meininkikään niin hyvä... Siis kyllä potkin kuin hullu mutta se ei ollut niin... Aitoa? Tai jotain... Ja alkoholia en hyväksy bileissä muuten kuin pari janojuomaksi, kyseessä on todella vaarallinen huume.

Mutta jos jotakin pitää ihmetellä niin musiikki kappaleitten nimet ja "lyriikat".

Joo-o... täytyy sanoa et tv tekee oikeastaan kaikista ketkä käyvät bileissä niin kamalia narkkareita... jos katsoo jotain elokuviakin niin aina löytyy kaiken näköstä "kamaa"... muutenkin bilekulttuuri on tv:n takia saanut huonon maineen... ymmärrän kyllä miksi ihmiset ottavat jotain mutta ei sitä koko ajan tarvi ottaa jne... on myös ihmisiä jotka ovat bileissä aina "selvinpäin"... On helvetin ärsyttävää kun ihmiset tulevat kyselemään et löytyiskö sitä tai tätä.. Koulussakin kun olet sanonu et käyt bileissä niin saat heti kamalan narkkarin leiman... ja minkä takia? koska tv näyttää bilekulttuurin huonot puolet ja ei hyviä puolia ollenkaan...

*ökkö*
mä elän mielialani mukaan enkä mä vainota sitä mitä ihmiset kelaa.
ja on mul joissakin bileissä ollut selvinpäin tosi tylsää ja toisin päin.
mut mä nyt oon kuitenkin
kiltti sellainen

el.diablo:[q]Joo-o... täytyy sanoa et tv tekee ja minkä takia? koska tv näyttää bilekulttuurin huonot puolet ja ei hyviä puolia ollenkaan...[/q] Toi on kyllä totta koska tosiaan aina kun tv:ssä on jotain bileist niin aina joku menee sinne ja vetää överit...

Sapis:[q]Totta se on!!Kun on antanut kaikkensa selvinpäin,sitä fiilistä ei voita mikään!!!Jokaisen oma asia, ottaa mitä ottaa jos OIKEESTI nauttii siitä!*ökkö**sydän**purr*[/q]

niih... mutta muuttuu myös muiden asiaksi kun esim. jossain bileissä jää kiinni ja järkkääjät saa paskaa niskaan

..eiköhän loppupeleissä tosiaan ole jokaisen oma asia mitä tekee ja miten tekee. apri kaveriani silloin tällöin nipsuja käyttävät yleisen fiiliksen kohottamiseen enkä heitä sen takia ala tuomitsemaan...
..mutta en itsekään hyväksy jatkuvaa käyttöä enkä itse koe tarvetta edes kokeilla..

..jokainen tavallaan..

Totta se on!!Kun on antanut kaikkensa selvinpäin,sitä fiilistä ei voita mikään!!!Jokaisen oma asia, ottaa mitä ottaa jos OIKEESTI nauttii siitä!*ökkö**sydän**purr*

Bileethän on ihan oikeesti huumeluolia joista toiset selviytyy ja toiset ei. Monet käy siellä vain siksi että saavat kuosata musiikilla niin väliä kunhan jotain jytkettä tulee. Itse ajattelin vielä ainakin toistaiseksi olla selviytyjä enkä aio vielä lopettaa biletystä.... lopetan sitten joskus...*pahis*

Biletyksestä ja huumeista on myös taasen tullut muoti-ilmiö niin kuin joskus aikoinaan 60 ja 70 luvulla. Kuka on oikeasti syvällä sisimmässään bilettäjä ja kuka liitää vain muiden mukana?!*täh*

[muokattu 12.8.2002 15:29]

Eikö no moonki klubituksen virallinen lukihäirä...*ding*

Eiks huumetestistä voi kieltäytyä? vetoaa vaikka yksityisyyden luokkaamiseen

Jos pomo alkaa urputtaa sitten

^ se oli muuten minä.. :)

yana8000:[q]angel78:Bileethän on ihan oikeesti huumeluolia joista toiset selviytyy ja toiset ei. Monet käy siellä vain siksi että saavat kuosata musiikilla niin väliä kunhan jotain jytkettä tulee. Itse ajattelin vielä ainakin toistaiseksi olla selviytyjä enkä aio vielä lopettaa biletystä.... lopetan sitten joskus

huumeluolia? aika rankka väite mielestäni.
oon kyllä tehnyt jo kauan sitten huomion että ne jotka kuosaavat pahimmin ovat kyllä aika kriittisiä eikä "mikä tahansa jytke" tunnu kelpaan. pitää olla jotain 'rankkaa'
[/q]

On vaan tullut katsottua niin monen kaverin valumista elämän pohjamutiin.... kaikkien homma alkanut bileistä...

Ärsyttävää on mun mielest se et huumeet liitetään liian vahvasti biletykseen.. Ihmiset luulee liian usein että koska tykkään nopeesta musasta ja käyn bileissä niin se edellyttää jonkin sortin huumeilua.. Ärsyttävää, todella ärsyttävää..*piru**piru**piru*

Viinakset riittää mulle, pilveä olen poltellut mutta eipä tuosta oikeen muuta tullut kuin huono olo.

Essoja tekis tavallaan mieli koklata, mutta taidan jättää väliin.

Ihminen saa mun puolesta tehdä itselleen mitä haluaa, kunhan ottaa vastuun tekemisistään eikä ole häiriöksi muille.

Olinpa tossa jatkoilla...
Essoi
Pilvee
Vauhtii
Gammaa
Ilokaasuu

kaikkee löyty paitsi kaljaa mulle

[q]
http://www.muuntaja.net/jussiahde/
[/q]

miks helvetissä mulla tulee alle 1 kiloa / sec? onks tos linkissä / serverissä millä toi on jotai mätää, pitäs kumminki olla duunissa nopee verkko..

-M

no mä lasken periaatteessa alkoholin huumeeksi joten mun mielestä suun kautta on kaikkein luonnollisin ja jotenkin neulat ei oo kyl kovin tervettä mut toi on mun mielipide

Toises topicis oli kauniit ja rohkeet tääl on gladiaattorit

heh, antakaa mennä vaan.. pitää saada jännitystä elämään

Pengo:[q]

Niin, sehän on kaikista huumeen nauttimistavoista ehkä luonnollisinkin.

[muokattu 25.8.2002 23:39][/q]

siis.. tää on varmaa joku läppä? jos ei niin mä ainaki olisin utelias kuulemaa perusteluita..

O