Mihin aiot mennä tänään?

Back to tunkio O

Rose Gardeniin.

Tänään leffaan ja syömään... ja huomenna Klubille kuunteleen Orkideaa ja muita

[q]mureena:
vittu kurviin ostaan pirii
[/q]

Ota mut messiin!!! *rukoilee ja anelee*
Oij.. täältä on sinne vähä piiitkä matka...
Ei haittaa.. pirin takii mitä vaan! Voi ny plur...

Ei mut oikeesti..asiaan.. tänään aattelin mennä (siis en pelkästään aatellu, vaan oon menossa) frendin kaa hakeen 12packki ja sit kattoon leffoi. Se 12pack tosin jää huomiseks *känni* Grrrnnjjaaaauuuhhhhh

Yllätys yllätys... Töihin.. *grr**eiei*

Tänään ei mennä mihinkään...rauhallinen koti-ilta.

Nukkumaan. Nukkumisen jälkeen lpr:taan.

Katsomaan HIFK-Jyp lätkämatsia.

Olen sairaslomalla ja ajattelin käydä ostamassa kaupasta paljon erilaisia keittoja. Tomaattibasilika varsinkin on superhyvää kun laittaa siihen juustoraastetta ja valkosipulia sekaan, nami!

Joo että töihin aion mennä...

William K:hon kahdeksalta

Puolen kuuden maissa Karjaalle ja sieltä puolen seiskan maissa Jyväskylään.... *hmph**dissaa*

Kooooooootiiiiiiiin!*hymy*

Nukkumaan tyytyväisenä

ajattelin mennä känniin jos mitenkään mahdollista..*muhaha*

en minnekkään, olen jo siellä missä pitääkin

Mikkeliin kaverille pariksi päivää

kotiin kiltisti nukkumaan*nukkuu*huomenna on taas koulua*uuh*
vaikka kuinka tekis mieli mennä Supercooleihin...*grr*

Joutuu miettii et josko sitä baariin menis. Tosin oon aika varaton, mut eiköhän sitä aina jostain..

kavereiden kanssa kahville...

Tällanen yksinkertanen kysymys. Näitä on mielestäni välillä hauska lueskella ja mukava vastaillakin ihan mielen kevennykseksi.

Eli oletko menossa esim. töihin, minne? Kouluun? Baariin? Bileisiin? Matkoille, minne? Onko joku erityinen syy, miksi olet juuri siihen paikkaan / niihin paikkoihin menossa?

Ite oon lähössä tunnin päästä kaupunkiin, siitä liftaamaan johonki, en tiiä vielä minne tarkalleen ottaen. Tai sit päädyn perusbaariin, jos ei tuu liftaamisesta mitään.

O