Mihin aiot mennä tänään?

Back to tunkio O

Takaisin santahaminaan, ja kinesviikonloppu tulos *eiei**grr*

töihin

kolmeen uusinta kokeeseen... KOLMEEN! ei vittu mä hajoon...

[q]esp:
kolmeen uusinta kokeeseen... KOLMEEN! ei vittu mä hajoon...
[/q]
no mulla noita oli yks päivä neljä. NELJÄ! siinä oli yks enemmän!! kaikki ihan eri asioita. oli siinä sitte kiva yrittää pärjätä....vielä lukematta kuten yleensä

sitten kunhan on tässä lukenut päivän niin illalla pääsee leffaan..

tyttojen kans shoppaan

taalla on ihan turha yrittaakaan ankea kauppoihin viikonloppuisin ku miljoona turistia ryysii siella, talleen keskella viikkoa o ihanan tyhjaa.

Turkuun olis tarkotus lähteä, tai vaihtoehtoisesti espooseen, kunhan siskokulta saisi lykättyä sitä rahaa tilille... Päiväki viel tääl jumalan selän takana (nummi-pusula) susien keskellä, niin tää päättyy kuin hohto

Takasin sänkyyn peiton alle hetkeksi.
Vapaa päivä

voisin kyllä mennä shoppailemaa jotain tosi ihQa

ahtautua uuteen kämppään

NUKKUMAAN

mulla nää viestit on aika lyhyitä, mutta tykkään sanoa asiat lyhyesti. piste.
No okei... joskus kyllä menee vähän yli
Mut anymay...

Korisharkkoihin ysiltä...ja huomenna töihin, väsy.

Essenceen, niinku nyt!

Töihin..

Sohoon

vittu kurviin ostaan pirii

Sohvalle lukemaan "understanding CISG in Europe"a.*eiei*

/N

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=6545

Tänään aion mennä K-rautaan ja Starkkiin hakemaan talopakettiesitteitä. Nih. How adult is that?

Tällanen yksinkertanen kysymys. Näitä on mielestäni välillä hauska lueskella ja mukava vastaillakin ihan mielen kevennykseksi.

Eli oletko menossa esim. töihin, minne? Kouluun? Baariin? Bileisiin? Matkoille, minne? Onko joku erityinen syy, miksi olet juuri siihen paikkaan / niihin paikkoihin menossa?

Ite oon lähössä tunnin päästä kaupunkiin, siitä liftaamaan johonki, en tiiä vielä minne tarkalleen ottaen. Tai sit päädyn perusbaariin, jos ei tuu liftaamisesta mitään.

O