Mihin aiot mennä tänään?

Back to tunkio O

Onneks oon niin kipee, ettei tarvi mennä halluihin, prkl.

vois mennä vaikka helvettiin täältä.

Mihin aiot mennä huomenna?
Mihin aiot mennä ylihuomenna?
Mihin aiot mennä maaliskuussa?
Mihin aiot mennä kesällä?
Mihin aiot mennä jouluna?
Mihin aiot mennä vuonna 3000?

*dissaa**dissaa**dissaa*

Varmaan aika vaikee arvaa, mutta päämajalle! *känni*

[q]discopöllö:
Varmaan aika vaikee arvaa, mutta päämajalle! *känni*
[/q]

*seuraajohtajaaleikki**yessir*

Kotiin vois mennä

Kaverille, toimin kuskina tänään. ihmiset älkää liikkuko ulkona, sekä älkää soitelko niin vältytte vakavilta vammoilta.

Ei voi men mihkää...No money,ei kuskii ja ite ei voi enää ajaa..WUHUU! Ja kävel ny täält perämetäst johki pilipali pileisii *mutina*

en mihinkaan, oli tosi kiva ilta himas ja huomen duuniin 11h00

Nukkumaan.

No nyt ku on halluista selvitty, niin vois vaika lähtee äipän luo kylään...*nauru*

en nyt tästä päivästä tiijä..MUTTA HUOMENNA LÄHDEN KOHTI THAIMAAN PATTAYAA*plur*3VK!!lämpöä +35huh huh*aplodit*

takaisin turkuun.. pläääh.. illalla vois painella viel kahville yhen tutun kanssa.

En minnekkää, sunnuntai on omistettu jumittamiselle :)

Takaisin kotiin. *sydän*

treffeille

Risteilylle...

Kai mä ihan kotona oon ja pakkailen tavaroita. Eiku auton käyn pesemässä ja tankkaamassa. Mutta muuten ihan sunnuntaimaisesti kotona oleskellen. Pitäs alkaa lukee ja sit jo pikkuhiljaa valmistautua taas aina-yhtä-ihanaan maanantaihin

töistä --> kotiin

Tällanen yksinkertanen kysymys. Näitä on mielestäni välillä hauska lueskella ja mukava vastaillakin ihan mielen kevennykseksi.

Eli oletko menossa esim. töihin, minne? Kouluun? Baariin? Bileisiin? Matkoille, minne? Onko joku erityinen syy, miksi olet juuri siihen paikkaan / niihin paikkoihin menossa?

Ite oon lähössä tunnin päästä kaupunkiin, siitä liftaamaan johonki, en tiiä vielä minne tarkalleen ottaen. Tai sit päädyn perusbaariin, jos ei tuu liftaamisesta mitään.

O