Mihin aiot mennä tänään?

Back to tunkio O

Serkun ja parin frendin kans lostariin

Kotiin nukkumaan klo 16.17

to the World of Warcraft ^___^

[q]sleek:
Kotiin nukkumaan klo 16.17
[/q]

Mä ajattelin olla peiton alla 16:45 ->

Jos sit illal jaksais lähtee ainaki Pacificoon (mainostan taas: stand uppia klo 21:00 alkaen, mukana mm. Heli Sutela, se vaaleampi joka kyselee et kumman kaa) ja Alinaan.

Uimaan

Kohta Karjaalle, sieltä Pasilan kautta koukaten Mikkeliin jossa n. 30min.stoppi ja ja samaa reittiä takas... ...siinähän se yö taas meneekin...

[q]Verano:
---
sleek:
Kotiin nukkumaan klo 16.17

---


Mä ajattelin olla peiton alla 16:45 ->

Jos sit illal jaksais lähtee ainaki Pacificoon (mainostan taas: stand uppia klo 21:00 alkaen, mukana mm. Heli Sutela, se vaaleampi joka kyselee et kumman kaa) ja Alinaan.
[/q]

Mitä sitä nyt turhaan nukkua...

Katsomaan Kuusumun Profeettaa livenä, tätä on venattu!

[q]toma:
Katsomaan Kuusumun Profeettaa livenä, tätä on venattu!
[/q]

Ei helvetti missä ne soittaa??!!?? Pitääkö mun laittaa illan ohjelma uusiks?

[q]Verano:
Ei helvetti missä ne soittaa??!!?? Pitääkö mun laittaa illan ohjelma uusiks?
[/q]

Aijai, ehdin lähteä ennen kuin huomasin tämän. Kanneltalossa soittivat ja oli aika mainio keikka kyllä. :)

Porukoille saunaan ja syömään ;)
..huomenna sit jotain muuta *känni*

[q]toma:
---
Verano:
Ei helvetti missä ne soittaa??!!?? Pitääkö mun laittaa illan ohjelma uusiks?

---


Aijai, ehdin lähteä ennen kuin huomasin tämän. Kanneltalossa soittivat ja oli aika mainio keikka kyllä. :)
[/q]


En ois varmaan päässyt kuitenkaan, joten no harm done. Onneks ne tuntuu keikkailevan suht ahkeraan, tosin pari seuraavaa keikkaa on Porissa ja Tampereella.

Töihin.

paikalliseen räkälään dondoon eli REDONIONIIN

Enemmän käniin*känni**nauru* ja nukkumatin vieraax jossain vaihees*hih* tosin se on jo huomist se nukku masan vierailu*hymy**piis*

T:hemuz- ja Trixie *super**känni*

*nauru**iihhih*

hämeenlinna... metropol... ei tääl oo näillä rahavaroilla parempiakaan bileitä

Jos hyvin käy niin nukkumaan Siis vielä tämän päivän puolella

Prima< kutsuu ja sen allas pileet niinku sovittiin

Nukkumaan. Yksin. Hirveässä humalassa.

Tällanen yksinkertanen kysymys. Näitä on mielestäni välillä hauska lueskella ja mukava vastaillakin ihan mielen kevennykseksi.

Eli oletko menossa esim. töihin, minne? Kouluun? Baariin? Bileisiin? Matkoille, minne? Onko joku erityinen syy, miksi olet juuri siihen paikkaan / niihin paikkoihin menossa?

Ite oon lähössä tunnin päästä kaupunkiin, siitä liftaamaan johonki, en tiiä vielä minne tarkalleen ottaen. Tai sit päädyn perusbaariin, jos ei tuu liftaamisesta mitään.

O