Mä haluuuuun ...
KESÄN tähän kaupunkiin. Nyt ja HETI !!!
olispa jo huominen niin pääsis furyyn bailaan kunnolla,oon oottanu sitä koko viikon ja sen on ydelleen tosi kaukana mutta kuitenkin niin lähellä!!!
[q]Mande:
olispa jo huominen niin pääsis furyyn bailaan kunnolla,oon oottanu sitä koko viikon ja sen on ydelleen tosi kaukana mutta kuitenkin niin lähellä!!!
[/q]
se on ihan tässä ihan kohta.. ei kestä kauaa!!
kesän!*sydän*
eli toi lumi pois.Ja pakkanen ja kylmä tuuli samaa reittii.
Ja mä haluun nää koulujutut pois rästistä.Ja mä haluun olla ahkerampi ettei niit aina jäis rästiin...*iihhih*
Ja sit mä haluuuuuuuuuuuuuuuuuuuun jätskii... mä taidan olla vähän vaativalla tuulella tänään
asiat järjestykseen
Tällä hetkellä haluaisin olla jammailemassa Mindcoressa.
pildee!
Lisää Mankkelin kirjoja.. vasta 6 on luettu...*pihkassa*
Olla Berliinissä Saksassa Tresor klubin hautajaisissa Leipzigerstrassella kuuntelemassa Richie Hawtinia, Ricardo Villalobosta, James Pennigtonia ja monia muita.
että jukka tulis kotiin baarista, kun on ollu niin kamala päivä töissä..*nyyh*
[q]larna:
asiat järjestykseen
[/q]
kuin myös
Että olis joskus terve edes pari kuukautta ilman kaikkee paskaa
Mä haluaisin parantua tästä kauheesta nuhayskäflunssakurkkukipukierteestä (joka luultavasti kyl johtuu stressistä). On kipee, mut ei kuitenkaan tarpeeks kipee että vois vaan olla.. Plaah.
päästä pois intistä
Välikoppa eskon!
päästä eroon mun paniikkihäiriöstä! Ahdistaa ja häiritsee elämää ja alkaa käydä aivan sietämättömäksi.
.....että psykeä julkastais enemmän vinyylinä!!
...PALJON rahaa että vois maksaa laskut ja velat ja ostella kirjoja, leffoja, vaatteita.. ja käydä bileissä*plur*
mutku ei niin ei*uuh*
RAHAAAAAA!!!!!
lahjoituksia otetaan vastaan.
menee hyvään tarkoitukseen.
Ikeaan ;)