Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

krapulan pois

Koulun loppuun töihin oma kämppä ja elää ja fiilistellä eli suomeks omaa rauhaa ja jonkun muun kanssa...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tällä hetkellä: Uuden tietokoneen, DJ kamat ja rauhanturvaajaksi! :)

[q]dose:
Söpön [o]trancea[/o] hardcorea kuuntelevan typyn *hahjust**pihkassa**iloinen**joo*
[/q]
Nyt on parempi

[q]whispering:
Nyt on parempi
[/q]

Toi olis jo liikaa pyydetty

[q]Rocca:
Koulun loppuun töihin oma kämppä ja elää ja fiilistellä eli suomeks omaa rauhaa ja jonkun muun kanssa...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/q]

Mulla nyt ei ole mitään kouluja enää, mutta muuten sama suunnitelma menossa..

Kotiin peiton alle nukkumaan..lämpöstä...

Saada selville et miks jottkut asiat ovat vaan niin pirun vaikeita.

...joka päivä!!!

nukkumaan

Prodigyn keikalle uudestaan. Yhtä hyvään keikkaan kuin viimeisin oli. Ja vaikka huomenna.

Unta,
kesän,
kesäduunipaikan,
ja opiskelupaikan Kuopiosta.....
ainiin ja pirusti rahaa,ei tää työmarkkinatuki kata mun kuluja*justjoo*

..maata aurinkoisella, valkoisella ja lämpimällä hiekkarannalla ottamassa brunaa pikkuriikkisissä bikineissä vielä kun niihin mahtuisin.
..olla lihoamatta 10-15 kiloa seuraavien kuukausien ajan.*joo*

Jonnekin lämpimään maailmankolkkaan matkailemaan. Alkaa olla kiintiöt täynnä Suomen talvea.

Löytää mun e-pillerit jostai täält kämpästä.. epäilen et kissa on ne jemmannu jonnee..*grr* tai sit ite.. ja haluisin myös ens kesäks jonku kivan duunin et pääsisin lähtee sit kesän jälkee viimeistää jonnee ulkomaille vähintää viikoks.. nii ja jonku kaverin mukaa tonne tulevalle reisulle..

[q]Pablo:
Jonnekin lämpimään maailmankolkkaan matkailemaan. Alkaa olla kiintiöt täynnä Suomen talvea.
[/q]

[q]Orfeus:
---
Pablo:

---

[/q]

nii..toiset haaveilee, toiset lähtee.
NUOLKAA JÄTKÄT NÄPPEJÄNNE!

[q]Galrav:
nii..toiset haaveilee, toiset lähtee.
NUOLKAA JÄTKÄT NÄPPEJÄNNE!
[/q]

Mihin sä nyt oot lähdössä?

Pi**ua jos sais ni olis ihan jees...lähen vaikka taksilla Hervantaan...

Ikeaan ;)

O