Mä haluuuuun ...
http://www.onoff.com/onoff/bilddb.nsf/pictures/23884/$file/prod_23884.jpg
Monikäyttöinen retrotyylinen minijääkaappi. Tilavuus 15 l. Kaappia voi käyttää myös lämpökaappina (+65 C). Toimii sekä 230 V verkkovirralla että 12 V akkuvirralla.
Ehdottomasti tuollaisen Ajatella kun on landella kesällä ja se jääkaappi yläkerrassa niin ottaa jatkoroikan ja toi siihen kiinni ja takapihan nurtsille parkkiin. Sit alkaa grillailee siinä ja ei tarvii kauas mennä, et saa nestettä janoon ja ne grillaustarpeetkin pysyy tuoreina siellä kun odotellaan et edellinen satsi ehtii tasoittua vatsassa
.....nyt nukkumaan ja taidan tehdä sen *nukkuu**nukkuu*.
pois.
Järkeä päähän?!*täh**aplodit*
rohkeutta
Haluan yhden selkä/niska/hartia -hieronnan miel. NYT
Ehjät polvet! Vaikka ovatkin kestäneet nyt taas ihan hyvin,mutta yleensä hyvä jakso päättyy kahden viikon ontumiseen. Mutta ei kai auta muukuin istua lattialle tekemään niitä hiton reisilihas liikkeitä, mitä on tehty jo ala-aste aikana, kun selkä oli vinossa ja jalat eri pituset. Nyt vaan vika on rakenteissa. Teko vika, olin kaksi viikkoa myöhässä jalkani ylikehityivät (näin haluan ajatella).
Olisi kyllä paljon mukavampaa jos ne olisi kunnossa, eikä tarvitsisi varoa.
Mä haluuuuuun....uuden polvet, olisko ylimääräsiä?*täh*
Pois armeijasta!*yessir*
Unta! Aurinko paistaa suoraan meikäläisen tyynyn kohdalle, eikä oikein alle neljän tunnin yöunilla viittisi valvoa.
nojoo..jos tähän lähetään, ni uuden silmän...
Tahtoisin että nuha menis pois...*nuha*
Aikaa ja Tietysti sen Viperin =)
lisää keikkoi!
RAHAA
[q]Ketku, 18.4.2005 22:31:
Aivot!!!!*justjoo*
[/q]
Joo, laitetaan mullekin sellaset. Jos vaikka jotain ryhmäalennusta tulis, kun oikeen isolla porukalla tilaus pistettäs...
[q]KittysDead, 18.4.2005 22:41:
---
Kolibriscope, 18.4.2005 18:58:
halata (tää kevät tekee mut hulluks)
---
AAhahahaaahhaaa.. säki oot keväthormoniuhri
[/q]
jep...pahemmasta päästä *grr**hih**uuh*
haluun et mun toinen korva lakkais soimast....*grr*
Halaus ja kosketus ois kivoja just nyt
Kreivi Krapula vois poistua jo mun elimistöstä
Ikeaan ;)