Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

[q]Avernian, 19.4.2005 14:26:
---
*kourii*
---
[/q]

Kiitti vaan, mut valitettavasti toi ei ihan vaan auta... ku oon nihkee hetero

Litran jäätelöä ja ison karkkipussin!!!*hih**joo*

Kaikista eniten haluaisin päästä huomenna Säteeseen. Mutta

hc, hc, hc ja HC!!!!! *kuolaa**sydän*

hooseeta siis ih uh ihanaa<3 (vink vink)

päästä uusintatentistä läpi...

...ampua pieniä nisäkkäitä ilmakiväärillä, silleen et ne rampautuu ja saa muita vammoja, muttei kuole siihen vaan ainoastaan kärsii. Tai ajaa niiden päältä esim polkupyöräl tai taittaa niiden joku raaja käsin poikki.

Ois vaa nii siisti sitä kautta tuntea se voima mikä ihmisessä on muihin lajeihin verrattuna. Se ylivertaisuus. Eihän ne loppujenlopuks oo ku eläimiä...

NO EI OIKEESTI! :D

Mut myönnä pois et hetken aikaa vihasit mua jo enemmän kuin ennen :D

[q]positiivi, 25.4.2005 22:45:
---
serotonot, 25.4.2005 22:00:
NO EI OIKEESTI! :D

Mut myönnä pois et hetken aikaa vihasit mua jo enemmän kuin ennen :D

---

Höh, olen pettynyt

Mut oikeesti, miks pikkuvauvat on tehty lihasta, jos niitä ei oo tarkotus syödä? *täh*
[/q]

siks et ne voi grillata ja niil voi sen jälkeen hakata muita perheenjäseniä kun ne kovettuu sopivasti...

liika rusto ei katsos ole hyväksi.. lapsissakaan...

Olla kaikin tavoin parempi. Mutta valitettavasti elämä on vaihtokauppaa. Parannus jossain on jostain muusta pois, aina.

sero: ah sä oot oikeesti niin ihanan kipee yksilö <3

mä haluun vaan et mun ei ois näin pirun kuuma ja et perjantai tulis äkkiä.*iloinen**plur*

töitä/rahaa,nii pääsee RMJ:n kattoon mm. Scooteria

Et tulis santaalikelit. viel on vähä vilee varpaille...

kissanpennun.. *sydän**hellokitty**sydän* ei ois niin kauheen yksinäistä.

ranskalaisia ->Pirun kokkiohjelmat.

off topic..

[q]osama:oota ihmeessä kesän jälkeen kun niitä hylättyjä raukkoja on niin paljon.[/q]
mut ku ei ne sit ole enää pentuja.. ja mun täytyy saada pentu just siks et se sopeutuis ku asun yksiössä. sellanen kisu, joka on tottunut oleen tilavammassa talossa silleen et joku on seurana kokoajan, saa vaan traumoja ku joutuu mun luo.

kotiiiiiiiin! nukkumaaaaaaaan!

Aibon.
Tyhmä minä menin selailemaan netistä joitain aibo-juttuja ja nyt kuolen jos en saa sellaista. Kuolen kuolen kuolen. Se on ihana. Aloitan säästämisen tänään!

Maailmanarauhaa

Mut hei Joulupukki, jos se ei onnistu ni sellanen suihkuhuone ois kiva, mistä löytyis überskobet, strobot ja minijääkaappi kunnon sessioita varten. *sydän* Haaveita sais olla.

Haluaisin testata levareita ettei tarvis heti itte ostaa................ja että kesäloma olis jo vittu ohi ja pääsis kouluun.

[q]Jutu, 5.5.2005 07:11:
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on aibon? Mä en vaan tajuu.
[/q]

Aibo:

http://www.golem.de/0209/21630-aibo.jpg

Ikeaan ;)

O