Mitä et olisi koskaan halunnut nähdä?

Back to häröily O

synnytysvideota :(

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 27.10.2005 02:47:
---
Sapis, 3.1.2005 14:36:
Kuvia elävistä kissoista jotka kasvatetaan pulloon!!!*nyyh*

---


siis mitä vittuu
[/q]

Meh, kyse on BonsaiKittenistä, joku ehkä VANHIN läppä netissä. Kyseessä siis ei ole mikään aito juttu. Ei kissoja voi kasvattaa pulloissa, kylhän se ny pitäs tajuta..

En kyllä olisi todellakaan halunnut olla näkemässä sitä kun poliisit hajottavat kylppärini ovea kun eräs vessaan sulkeutunut ei ovea voinut avata lukuisista pyynnöistä huolimatta.

Irkissä usein kiertää kyl niin ällöttäviä videoita ja kuvia, että mulla on yleensä hiiri jo valmiiks ruksin päällä et voi sen sit saman tien sulkea. Mä en pysty käsittämään minkä takia ihmiset tahtoo nähdä/tehdä semmosia kuvia ja videoita. Etenkin eläimiin kohdistuva väkivalta ei vain okseta vaan suututtaa, sillä olen erittäin eläinrakas. Telois enemmin itteään prkl eikä viattomia eläimiä. *släp*

IRL ei oo kyllä tapahtunut mitään kamalaa, mistä olen hyvinkin onnellinen. Jaksamista kaikille niille joilla ei oo ollu yhtä hyvä tuuri. Tuntuu kurjalta kun niin moni on joutunut kohtaamaan niin paljon turhaa kuolemaa ja väkivaltaa. Miksi me ihmiset emme osaa aina käyttäytyä?

Mitä en olisi halunnut nähdä... Niitä on paljon, mutta kaikkein pahimmat, mitkä on jääny pahasti pyörimään on just nää aivo- ja tissimatolinkit ja muut öwwimöwwi ällötykset (Kammoan ötököitä *pökr*)
Joskus tulee herättyä aina kesken unien johonkin tekemäänsä mokaansa, jonka unissaan näkee samalla tavalla kuin siinä tilanteessa... Sitten alkaa "Jos olisinkin tehnyt näin..:" -arpominen Tunnen aika pahaa syyllisyyttä vaikka jostakin asiasta pois kulunu jo vuosia ja muut ois sen jo unohtanu

[q]mrx, 3.1.2005 14:50:
linkki
[/q]

Kamala!*eiei*

Oisit vähän varottanu mitä tuleman pitää, ois jääny linkki aukasematta...

[q]MiMoSa, 14.2.2006 19:08:
---
mrx, 3.1.2005 14:50:
linkki

---


Kamala!*eiei*

Oisit vähän varottanu mitä tuleman pitää, ois jääny linkki aukasematta...
[/q]

Hmm, en mä vaan saa sukupuolenvaihdosleikkauksesta "kamalaa" tekemälläkään, siis vaikka miten tuijottaisin noita kuvia. Oli lähinnä kiinnostavaa nähdä, miten tuo käytännössä toteutetaan.

Oliskohan musta sittenkin pitänyt tulla kirurgi =)

Mutta niin, video jossa Irakilaiset kapinalliset leikkaavat irti amerikkalaisen Nick Bergin pään, on kieltämättä video, jota en uudestaan haluaisi nähdä.

Aika paljon on asioita jotka on tullut nähtyä, mutta jos ne ois jääny näkemättä, niin oisin varmaan jonkun verran erilainen. Suoraan sanottuna mun mielestä jossain vaiheessa tietyt asiat on nähtävä ja koettava, koska ne tulee aina kuitenkin eteen. Oon kyllä kattellu noita face of death kuvia/filmejä, en tosin mielellään, mutta ne on todellisuutta. Mun mielestä parempi nähdä mitä se kuolema oikeesti on kun kuvitella jotain muuta. Eri asia sitten jos näkee kaverin lähtevän silmien edestä, se on ehkä jo liikaa.

Goatse on kyllä sellasta mikä on oikeesti yököttävää, varsinkin kun sitä jotkut oikein tonkii ja irkissä sitä vahingossa kerran päivään jonkun sellasen linkin aukasee. Saakohan niistä joku jotain vai minkä takia niitä pitää levitellä? Face of death kamaa ei oo paljon näkyny levityksessä, sen taitaa jengi ottaa onneks vähän vakavammin.

barcelonassa kodittomia yöaikaan nukkumassa pahvilaatikoissaan pitkin katuja

Eräänä kauniina heinäkuun iltapäivänä miellyttävässä siiderinousussa ihmettelin miksi juna hidastelee. Menin tupakoimaan sinne junan 1lk:n koirankoppiin ja tirkistelin ikkunasta ulos kesäistä maisemaa. Viereisellä radalla näkyi tumman punertava raita joka leveni ja päättyi parikymppisen naisen reiden puolivälistä irtipoikki katkenneeseen kinttuun jossa oli vielä vaalean keltainen lahje osittain paikallaan sandaalin kera. Siinä tuli loppuillaksi muuta mietittävää kun jee diskoon, jäi aika valokuvamaisesti mieleen.

Yhteensä 3 ihmisen päälle on tullut junailtua. :/

Sitä vanhaa miestä, joka oli jäänyt Kouvolassa Mielakassa auton alle lyöden päänsä TODELLA pahasti. Siinä kohtaa ei enää elvytys auta :(

[q]Terhi, 5.11.2005 03:36:
synnytysvideota :(
[/q]

Missä niit näkee? :D

[q]Fyraett, 14.2.2006 21:53:
---
Terhi, 5.11.2005 03:36:
synnytysvideota :(
---
Missä niit näkee? :D
[/q]

Lähihoitajakoulussa, ainakin mie näin...
Tai no dioina ja olipas se kamalan hidasta ja tuskasta kateltavaa *eikä*

Matti -leffaa*grr*

Pahaa överitapausta Sveitsissä Streetparaden jatkobileissä

Se jätkä näytti oikeesti ihan kuolleelta!!! Makas lattialla kylkiasennossa (security oli jo paikalla), iho sinertävän valkoinen, silmät nurinpäin ja ihan tönkkönä!
Jos ei olis tullut siinä niitä muutamaa kouristusta niin olisin varmaan pitänyt jo kuolleena...

Ei todellakaan mitään kaunista katottavaa, oli pakko lähtee siitä samantien ja mennä hetkeks ulos raittiiseen ilmaan kasaileen itteensä. Voi olla että oli ihan opettavaista tällainenkin tapaus kerran nähdä, mutta toivottavasti ei tarvi enää toiste!

[q]Fyraett, 14.2.2006 21:53:
---
Terhi, 5.11.2005 03:36:
synnytysvideota :(

---


Missä niit näkee? :D
[/q]

yläasteella, bilsan tunnilla ;)

paria (kylläkin luonnolisesti) kuollutta ihmistä ja muutamaa
överitapausta en olisi välttämättä halunnut nähdä. myöskään
eräiden ihmisten sairauksia ja muutamaa pahoinpitelyä en
olisi halunnut todistaa.

eikä mun sivaripaikan ja muinaisen kesäduunin sekaiset
vanhukset ja alkkikset mitenkään mukavaa nähtävää olleet,
mut kaikesta näkemästään kai kuitenki jotain oppii... joten ihan
hyväksi varmaan noikin kokemukset ovat olleet.

netissäkin on paljon kaikkea kyseenalaista nähtävää, mutta en
vaan voi suhtautua niihin kauhean vakavasti... ne vaan tuntuu
viihteeltä (vaikka oiskin jotain sairasta & todellista).

niijoo... ja tää kylllä on masentava topic! :D

[q]Fyraett, 14.2.2006 21:53:
Missä niit näkee? :D
[/q]

[q]Terhi, 14.2.2006 23:53:
yläasteella, bilsan tunnilla ;)
[/q]

Taisin nukkuu pommii silt tunnilt ;(

Yläaste-ikäistä poikaa, joka oli jäänyt "auton alle". Siinä hän makas
keskellä tietä aivan käsittämättömässä asennossa ja fillari oli jonkin
matkan päässä ihan mutkalla. Oletan kuitenkin, että poika oli hengissä,
koska silmät liikkuivat.

Tota linkkiä:

http://www.qinetiq.nl/entry/1041/de_ballen

O