Mitä et olisi koskaan halunnut nähdä?

Back to häröily O

[q]Mellu-:
- 10 ihmistä mun sängyssä sekoilemassa
[/q]
Mitäs ne tarkalleen teki? *vetskariauki*

^________^

[q]Juhgu:
---
Mellu-:
- 10 ihmistä mun sängyssä sekoilemassa ---> seuraus---> sänky hajosi ja jouduin ostamaan uuden.
mellun synttäribileet 2003

---


Kyllä mä olisin ton halunnu nähdä.

Muutamat irkkiin pastetut ihmisruumiiseen liittyvät linkit sen sijaan olisi voinut jättää katsomatta.
[/q]

joo, minen enään kato noita linkkei varsinkaan jos akiro pastee ne

Semmonen ällö vanha ukko millä lörpötti alahuuli polvissa ja kuola valui... Se ei ehkä ollut ihan terve tapaus mikä on sinänsä ikävää enkä sitä hauku tai mitään, mutta oli silti sen verran näky että vieläkin kummittelee verkkokalvoilla

Vietnamissa tuli nähtyä paljon ihmisiä joilta puuttui jalat ja/tai kädet. Joko sodassa menneitä tai sitten räjähtämättömistä ammuksista tai miinoista menneet sodan jälkeen. Ei kiva.

Siellä oli myöskin melko paljon ihmisiä joilla oli jonkinsortin epämuodostumia jenkkien kylvämien myrkkyjen vuoksi, agent orange ym...

Varmaan nyt ekana mieleen videon pätkä kahdesta japanilaisesta tytöstä, jotka pitävät hauskaa kylpyammeessa. Ei muuten mitään vikaa mut kun hauskan pitämisellä viittaa oksenteluun toistensa päälle, syömällä oksennusta uudelleen ja taas jatkuu. Samanlaisen pätkän nähnyt myös missä vain yksi japanilainen tytteli oksentelee nähtävästi jotain missä on katkarapuja, kun se sitä niin siinä kädessään katselee ja näyttää kameralla. Samainen tyttö myös avittaa oksennustaan tunkemalla kätensä about puoleen väliin saakka suuhunsa.

Pyydän anteeksi kaikilta ihmisiltä, joiden mielenterveyden pilasin ainakin hetkeksi.

Ai niin, gore zone. Siellä on myös monia (kaikki) kuvia mitä en olisi halunnut nähdä. Pitää varmaan uninstalloida ircci koneelta ^^.

Valoa. Epämiellyttävä kokemus.*justjoo*

Rukkaset.jpg

Kiitos Myrkky.

Kyllä oon sitämieltä, että monet ircciin pastetut linkit oisin voinu jättää katsomatta.. mutta uteliaisuus vie aina voiton.

gore zone tai rotten yms. olis tietty voinu jättää kattomatta.. olen kuitenkin nähnyt muutaman ruumiinavauksen ja se taas oli ihan mielenkiintoista opetusmielessä.

joskus toivoisin että en olis nähny joitain ihmisiä ja siten niihin tutustunut

Kaverin hyppäävän katolta *nyyh**uuh*

Kuvia elävistä kissoista jotka kasvatetaan pulloon!!!*nyyh*

Vapaapalomiehenä tullu nähtyä vaikka kuinka paljon juttuja mitä ei halusi nähä. Esim jonku koti palaa kivijalkaan tai sitten kaikki fyysiset vammat ja kärsimykset mitä en lähe erittelemään. Vaikee sanoa. Mut veparihommissa se varmaan on tullu nähtyä.

Muutaman kaverin raato IRL olis
saanu jäädä näkemättä.

Noin muutoin niin kaikki Rotten.comit yms
on vaan elämän pientä maustetta.

[q]Sapis:
Kuvia elävistä kissoista jotka kasvatetaan pulloon!!!*nyyh*
[/q]

Bonsaikitten on kyl internetin vanhin kusetus
Ei ne kissat todellakaan oo niissä pulloissa kasvatettuja.

Eri asia on sittentää yks taiteilija joka käyttää
töissään kuolleita eläimiä. Toisaalta tääkin
on ihan yhtä arveluttavaa kuin eläinten
täyttäminen ylipäätään, siis kuolleiden eläinten.

[q]Tres:
---
Sapis:
Kuvia elävistä kissoista jotka kasvatetaan pulloon!!!*nyyh*

---


Bonsaikitten on kyl internetin vanhin kusetus
Ei ne kissat todellakaan oo niissä pulloissa kasvatettuja.

No sen käsityksen siitä sai,mut enempää en halunut aiheeseen ees perehtyä,kissaihminen kun oon


*hellokitty**sydän**hellokitty*

Rakasta isoa veljeäni kuolleena arkussa..*uuh*

linkki

[q]mrx:
linkki
[/q]
Se siitä metukkaleivästä..ei mul nälkä ollukkaa*eiei**hihu*

[q]T-mu:
Vapaapalomiehenä tullu nähtyä vaikka kuinka paljon juttuja mitä ei halusi nähä. Esim jonku koti palaa kivijalkaan tai sitten kaikki fyysiset vammat ja kärsimykset mitä en lähe erittelemään. Vaikee sanoa. Mut veparihommissa se varmaan on tullu nähtyä.
[/q]

Veljeni palomies!

Totta puhut, vaikka nykyään myös meille pelastusalan ammattilaisille on tarjolla erinäisiä kriisipalaverejä ja debrieffausta ja muuta sielunhoitoa, kaikkea ei vaan aina pysty unohtamaan niin helposti.. Ajan kanssa ne tasoittuvat tuonne taka-alalle, mutteivat koskaan unohdu.. Joskus sillointällöin ne tulevat unissa vastaan uudestaan..

Mutta itse olemme valintamme tehneet ja antaneet muille auttavan kätemme hädän ollessa pahimmillaan. Tästä asiasta voin olla ylpeä omaan kuoppaanlaittamiseeni asti. Vaikutamme omalla tavallamme kymmenien, jopa satojen ihmisten elämään ympäri suomen joka päivä vuoden ympäri..

Brankkariterveisin Sammutusmies #26, Otavan VPK

asioita,tapahtumia mitä et olisi kokaan halunnut todistaa

- 10 ihmistä mun sängyssä sekoilemassa ---> seuraus---> sänky hajosi ja jouduin ostamaan uuden.
mellun synttäribileet 2003

O