Millä nimellä kutsut tyttö/poikaystävääsi?

Back to häröily O

Mä sanon mun kultaani kullaksi, pupuksi, puppeliksi, mussuksi, nököksi, söpöläiseksi
Mua sitten taas kutsutaan munkiksi tai joksikin vastaavaksi..

Muille ainakin puhun "naisestani" ihan hänen omalla nimellään, kotosallakin yleensä ihan sillä oikealla nimellä. Ehkä sitten olen vain niin _tylsä_

No jaa, tällä hetkellä on helppo olla keksimättä mitään nimii ku on sinkku ni et tarvi
Mut aikaisemmin oli Kulta, Häröpupu jne. Sellaisi perun nimii, yksi tosin on jäänyt mieleen mistä exä ei todellakaan pitänyt oli ukko-kulta *sydän*
Exist puhutaan mm. Majava, pikkulikka jne. Näitä riittää
(Mä oon niin aikuinen*hymy*)

Todellisilla hellittelynimillä kuten:

- Emäntä
- Eukko
- Piika
- Nainen
- tiskikone

... Juuei, ei vain tule käytettyä mitään mussupussuhöpönassumurmeliihqpalleroisenimuruhanihöpölöpö, kyllä se ihan nimellä aina menee

+ iita
+ muppe
+ tomaattieläin

Varmaan sadalla eri nimellä.

kulta,hani,nöpö,murmeli *pihkassa**plur*

mä kutsun avokkiani puluksi, timpaksi, kullaksi ja mövvikseksi.
itse olen pulu, kulta, pöppis ja pirttihirmu.. hänen työkavereille olen ämmä, akka, emäntä, joskus mamma

mielestäni murmeli on sellainen sinulle rakas immeinen joka on tehnyt jotain kuten jättänyt toistuvasti ruoka-astiansa olkkariin tai jättää petaamatta tai on unohtanut jotain tärkeää jonkin oman juttunsa takia, tai jotain muuten vain vähän päätöntä josta huomautat (toistuvasti)
-mutta et voi olla tälle oikein vihainenkaan kun se ikäänkuin on osa hänen ihastuttavaa persoonallisuuttaan,
joten kun sanot "murr!" korostaaksesi ärtymystäsi... tämä "murr" jatkuukin huomaamattasi kirjaimilla m, e, l, i. ja etkä sitten oikein voikaan olla niin kiukkuinen.
sulat johonkin pieneen juttuun, kuten viattomaan en-se-minä-ollut-hymyyn

muuutta on mun murmelilla muitakin lempinimiä; sammakko, ukkoseni, hobittini, kallioapina, muru

- Hani
- Lotsku
- Mimmi

Se on mun höntti, mushu, halikaveri, nallemasu ja rakas. *sydän*

[q]vaavu:
-clips-
[/q]

mulla yleisin tais olla sika ja vastineeksi olin itse imuri.
että toooosi söpöä. Ainakin muiden korvin

-Jääkalhu
-Hakkerimulmeli
-haniteltua tulee joskus

Mä oon sitten vastaavasti "prinsessa"

Kädeksi..

" "

[q]nuance:
" "
[/q]

Mut mun käsi on parempi..

äijä, ukko, joni, avokki, miäs,

itte tairan olla emäntä tai muija tai sitten vaan henna, niin ja neiti

[q]typ0:
mie oon mörökölli ja mun mussukka on vässykkä, hanipuppeli, mussukka, rakkaani, suloisuuteni, silmieni ilo <3 kaveille mussukka ja emäntä ja vaimoke =D

edit: typ0ja
[/q]

"JONEMAISESTI vedän heivarit""-->

Koska oot alkanu käyttää? Miksi? Syy ja seuraukset? Onko henkivakuutukset kunnossa? Missä sä asut?! Naurettavaa. *piis**nauru*

OLI MITEN OLI... Itse aloin käyttää tuota samaa VUOSI JA VIKKO SITTEN, kun alettiin tuon VAIMOKKEEN kanssa seurustelemaan (ja seurustellaan yhä, nykyään peräri asuttu jo reilu 4 kk saman katon alla.. jeps.. offtopic!).

Muita "kullittelu nimiä" en sitten mainitsekaan...

Over.

[q]Charly RePanic:

Muita "kullittelu nimiä" en sitten mainitsekaan...

Over.
[/q]

Kastemato, nakki, "pikkunen" :D

Tulipas tuolla #klubituksella puheeksi tämmöinen ja mua alkoi sitten ihan toden teolla kiinnostamaan. Eli millä nimellä/sanalla kutsut Rakastasi esimerkiksi kavereillesi? Ja millä nimellä hän kutsuu sinua?

Itse puhun rakkaasta, kullasta, mussusta, hanipallerosta jne ja joskus tulee käytettyä isiä ja sit on noi Ousi ja Olli.

Ja mua kutsutaan Hennaksi ja nyttemmin lesboksi ja lesboseksuaaliksi ja joskus harvoin muijaksi. Kai se vaan toivois et asiat ois noin.

Pikku lisäys listaan, mitä nimiä olen alkanut nyt käyttämään, sokeri, homo, homoseksuaali ja hetero. Älkää kysykö miksi.

O