Millä nimellä kutsut tyttö/poikaystävääsi?
TOUKKA*sydän**slurps**iloinen* se on mun toukka*plur*
kultsi on mulle ihan vaan APINA! *sydän*
[q]CryOniC:
[/q]
*sydän* Toi on niin kuvaava nimi sille komeljanttarille.
[q]Zyklonius:
---
tweety:
Rakkaalla kun on niin monta nimeä,mut paras on ehkä oma himonussija *sydän**jiihaa*
---
Käytätkös puolisostasi tätä nimeä julkisesti myös sukujuhlissa ja anoppilassa?
[/q]
noh ehkä en ainakaan anopin kuullen
jenni on jenni.
toisinaan ihan mitä vaan tulee ikinä mieleen kun sitä ihanuutta katsoo.
sanoo mua muiskuksi ja se on vähän noloa :P
[q]Zyklonius:
---
CryOniC:
---
*sydän* Toi on niin kuvaava nimi sille komeljanttarille.
[/q]
nii on*nauru*sinäkin otus...*hihu*
Pönttö on välillä ihan kuvaava sana. Muttei kuitenkaan liian hostaali, että siitä vois pillastua
Rakas, raksu, hani, hanibani, mussu, nussupossu, mössö...
Suuri taikuri.
Se sanoo mua pönttö-Maariaks ja mä sitä tankki-Vesaks..
Mussukka, kultsi ja joulukinkku!
muru tai raksu*sydän*
Kulta tai mussu.. *sydän**slurps*
possu.
kulta tai rakas. Ja sitten kun oon ärsyyntynyt/vihanen otetaan oikee nimi käyttöön..
[q]India:
kulta tai rakas. Ja sitten kun oon ärsyyntynyt/vihanen otetaan oikee nimi käyttöön..
[/q]
o/
jep, samat kutsumatavat mullakin. onneks ei oo tarvinnu olla pahemmin vihaisella tuulella ja kyllä kultani oikeeta nimeäkin ihan hyvillä mielinkin käytän
Naisista aina sama "tuuliviiri" =) Voi jokainen miettiä miksi ja milloin tuota nimitystä käytetään
Mmh...ex? Tai tuleva ex?
[q]Chatte:
Suuri taikuri.
[/q]
Tekee aina katoamistemppuja? *muhaha**nauru*
[q]Chatte:
Suuri taikuri.
[/q]
[q]Nacu:
Tekee aina katoamistemppuja? *muhaha**nauru*
[/q]
"Hyvä ruoka, parempi mieli." Nooh, yleensä hyvä ruokakin, mutta aina parempi mieli. *hyvähyvähyvähyvä*
Tulipas tuolla #klubituksella puheeksi tämmöinen ja mua alkoi sitten ihan toden teolla kiinnostamaan. Eli millä nimellä/sanalla kutsut Rakastasi esimerkiksi kavereillesi? Ja millä nimellä hän kutsuu sinua?
Itse puhun rakkaasta, kullasta, mussusta, hanipallerosta jne ja joskus tulee käytettyä isiä ja sit on noi Ousi ja Olli.
Ja mua kutsutaan Hennaksi ja nyttemmin lesboksi ja lesboseksuaaliksi ja joskus harvoin muijaksi. Kai se vaan toivois et asiat ois noin.
Pikku lisäys listaan, mitä nimiä olen alkanut nyt käyttämään, sokeri, homo, homoseksuaali ja hetero. Älkää kysykö miksi.