Millä nimellä kutsut tyttö/poikaystävääsi?
Kulta, rakas, raksu tai muru se mulle on. Sillon ku suutun sille, tai kun se ei kuuntele, niin ihan nimellä vaan.
Turhapuro
Turhis
Mursari
Mursupaani
Hölmöläinen
Hölmistyny
Ja paljon muita hulluja nimiä, ei nyt tuu heti muita mieleen
[q]Avernian:
---
planey:
exä
---
Tämä on hyvä nimitys, jota kannattaa alkaa käyttää heti ensitapaamisesta lähtien
[/q]
Heheh no ohan nyt Avernia kyyninen =P. Mitä sitä ottamaan nimeksi toiselle exä siitä tulee vaan paha maku suuhun.. Mielummin Pano/Hoito tai ehkä korkeintaan "hetkellinen tyydytysväline". Mitäs sitä exäilemään ensitapaamisella.. nuo nimet hoitavat saman asian ja paremminkin XD
p...u
[q]Jaska:
p...u
[/q]
Parru?
[q]Jaska:
p...u
[/q]
pitsQ ;)
[q]Marjanpoimija:
Turhapuro
Turhis
Mursari
Mursupaani
Hölmöläinen
Hölmistyny
Ja paljon muita hulluja nimiä, ei nyt tuu heti muita mieleen
[/q]
...sillä lailla... tässä ei hani ollut kyse meidän koirasta.
Tiikeri, kulta, muru, pulu....
Toinen kulta on yleensä Pupsi tai Pupu..
pari vuotta sitten yksissä bileissä olin tipahtaa ku jonkun pöydälle jättämä luuri alko soimaan: näytössä luki "NAINEN soittaa"
Muru on aika vakio
Jsks tulee vahingossa sanottua kullaks ja se ahdistaa sillen edes erityisemmin kullasta pidä
SIt myös pörrö ja ihku
hmm..kulta,tuholaistoukka,hylje,tiikeri,rakas,mörkö,pömpö,pusukala,kuutti vauveli..ja muita seksinimiä mitä en kerro*nauru*...ihania nimiä toisten rakkaillla*hellokitty*
My precious.....
(jostain syystä en tällä hetkellä seurustele)
Lapanen.
[q]mureena:
pari vuotta sitten yksissä bileissä olin tipahtaa ku jonkun pöydälle jättämä luuri alko soimaan: näytössä luki "NAINEN soittaa"
[/q]
hahaaa, *repes*
Kullervo, Mulsti, Poika ja niin monia muita kivoja...
*hellokitty*Sopuli*hellokitty*
HUORAAA...
no eikai... sinkkuna ollaan..
Etunimellä useimmiten silloin kun seurustelin tai sit kutsumanimellä...
tikru
vompatti, armaani, unukka, mussu, possu
Tulipas tuolla #klubituksella puheeksi tämmöinen ja mua alkoi sitten ihan toden teolla kiinnostamaan. Eli millä nimellä/sanalla kutsut Rakastasi esimerkiksi kavereillesi? Ja millä nimellä hän kutsuu sinua?
Itse puhun rakkaasta, kullasta, mussusta, hanipallerosta jne ja joskus tulee käytettyä isiä ja sit on noi Ousi ja Olli.
Ja mua kutsutaan Hennaksi ja nyttemmin lesboksi ja lesboseksuaaliksi ja joskus harvoin muijaksi. Kai se vaan toivois et asiat ois noin.
Pikku lisäys listaan, mitä nimiä olen alkanut nyt käyttämään, sokeri, homo, homoseksuaali ja hetero. Älkää kysykö miksi.