Millä nimellä kutsut tyttö/poikaystävääsi?
Pupuseni ja Nuppuseni ovat käytössä jos pyydän jotain pientä asiaa... Muuten inhoan kaikkia kultamussukka sanoja*hymy*. Ja koska en osaa lausua miehekkeeni nimeä oikein (venäläisittäin), olen vääntänyt sen muotoon Stupan *joo**iloinen*
En mä viitti täällä kertoa millä nimillä mä kutsun omaa kultaani, joku vielä varastaa mun hienot ideat
[q]Pikachu:
---
angelus:
---
Pikachu:
no on nää perinteiset kulta,rakas jutut, erno tai murme, sit on günther tai isi (isi siks et erno on oikeesti jonku isi)*plur*
---
pitänee tulle katsastaan joskus tuo "joku" ;)
---
tervetuloa vaan. se joku on ellen
[/q]
hitto, tulee kyl natti tytto siita :)
Liha (enkä edes vitsaile)
paskapää taitaa olla eniten käytetty molemminpuoleinen hellimänimi =)
Kaikkia mahdollisia lurituksia tulee päästettyä suusta...Rakkaalla monta nimeä jne.*sydän*
Sillon ku viel oli sellanen mies tossa..ni se oli Murmeli elikkäs muru...Nykyään mun oma kissiherra on lunastanut ton nimikkeen.
Kulta, kulti, söpöläinen.. olihan noita kutsumanimiä Eipä vaan oo enää
"kultsipuudeli" -salkkareista
[q]Jone:
---
hardikaveri:
älä kysele..
älä myöskään kysy miks hän kutsuu mua pistaasiks, silkkikseksi yms...
hellittelynimet ruulz!!
---
Kyselen lähinnä siksi, että minä ja Anne ollaan kutsuttu toisiamme norpiksi (+ kymmenet variaatiot) tosta sitten sen kun olimme menossa mökille eräänä syksynä ja Anne kysyi pitääkö sen ottaa punainen pipo mukaan metsäreissuille etteivät metsästäjät luule sitä norpaksi. Siitä lähtien tota "norppa", "kiksunorppa", "tyhmänorppa", "polkkanorppa", "saimaannorppa" ja *NORP!*-läppää on tullut heitettyä enemmän tai vähemmän julkisesti ja on ihan oikeesti ollut aika piinaavaa havaita "muiden" alkaneen käyttää "meidän" toisistamme käyttämää hellittelynimeä, varsinkin kun se on itselleni se ainoa "kultsin" lisäksi.
Tiedän - typerää vetää heivarit moisesta, mutta niin tein silti.
[/q]
aijaa kattos..
en ole kuullut muiden vetävän norppaläppää.. se ehdotus tuli tälläkertaa vaimon puolelta ja taustalla rakkaus kaikkea söpöö eläintä kohtaa*plur*
Kultsi, kulta, mussukka, hani tai sitte ihan vaan hänen omalla nimellä. *sydän* Ja joskus harvoin saatan sanoa "hei sä senkin höpsö" tai jotain muuta siihen suuntaan.
mie oon mörökölli ja mun mussukka on vässykkä, hanipuppeli, mussukka, rakkaani, suloisuuteni, silmieni ilo <3 kaveille mussukka ja emäntä ja vaimoke =D
edit: typ0ja
Höspö..tai rakas.. noi on yleisimmät... *sydän* *sydän*
Riippuu, onks se ollut kiltti vai tuhma *vink**sydän*
Kulta ehkä yleisin ja sitten on noita kertakäyttöisiä, mitä päähän pälkähtää vähän väliä eikä ne jää mieleen*hih*
Vaniljaiseksi sitä ihanuutta kutsun.
Vastavuoroisesti Vaniljainen kutsuu minua Siffrediksi tahi Holmesiksi, riippuen viikonpäivästä.
välillä tulee kutsuttua sellaisilla yleisen imelillä, ku kultsi,muru,mussukka,kultsipuppeli.Rakkaalla kun on niin monta nimeä,mut paras on ehkä oma himonussija *sydän**jiihaa*
[q]tweety:
Rakkaalla kun on niin monta nimeä,mut paras on ehkä oma himonussija *sydän**jiihaa*
[/q]
Käytätkös puolisostasi tätä nimeä julkisesti myös sukujuhlissa ja anoppilassa?
etunimellä tulee yleensä kutsuttua, ku ärsyttää välillä kaikki lässynlässyn nimet, mut jos oikein kovasti jotain haluan, niin poitsu on kulta tai rakas..*sydän**pihkassa**sydän*
wanukas, purru, kikka
Ihan etunimellä, niinkuin kaikkii muitakin ihmisiä.
Okei... kyl mä joskus sanon sitä Kuuksi, joka on vaan mun suuhun sopiva lyhenne kullasta
Tulipas tuolla #klubituksella puheeksi tämmöinen ja mua alkoi sitten ihan toden teolla kiinnostamaan. Eli millä nimellä/sanalla kutsut Rakastasi esimerkiksi kavereillesi? Ja millä nimellä hän kutsuu sinua?
Itse puhun rakkaasta, kullasta, mussusta, hanipallerosta jne ja joskus tulee käytettyä isiä ja sit on noi Ousi ja Olli.
Ja mua kutsutaan Hennaksi ja nyttemmin lesboksi ja lesboseksuaaliksi ja joskus harvoin muijaksi. Kai se vaan toivois et asiat ois noin.
Pikku lisäys listaan, mitä nimiä olen alkanut nyt käyttämään, sokeri, homo, homoseksuaali ja hetero. Älkää kysykö miksi.