I would like to state my prejudice

Back to häröily O

[q]kirsch:
Kaikki savolaiset on.... ..no, savolaisia..*pahis*
[/q]

No shit.

[q]Jone:
---
Cloud:
Mun statement. kaikilla foorumeilla on aina pätemisen tarve jostain syystä.. Mutta jotenkin täällä klubituksessa tämä pätemisen tarve multiploituu miljonanpotensiin.. Pätemistä ja pätemistä..

---


Mun ennakkoluuloni tällaisia "pätemisestä" syytteleviä ihmisiä (joita on muuten paljon) kohtaan on se, että tollaseen kuittailuun taipuvat lähinnä ne käyttäjät, jotka syystä tai toisesta eivät juuri muuhun kykene. Yleisimmin "pätemisestä" saa mun käsitykseni mukaan kuulla PLUR-palloilta, joiden sanallinen kyvykkyys loppuu kuin seinään jos pitää oikeasti puhua jostain asiasta vähänkin deepimmin. Saa korjata.
[/q]

Niin no voihan se asia olla noinkin. Itse vaan olen tosiaan anan kanssa aika pitkälti samaa mieltä pätemisestä ja mitä se tarkoittaa. Mietin tossa vaan että mitä sä tarkoitat jollain deepimmällä puheella? Kun tuli tos mieleen et jos joku todellakin anan esitystä kärjistäen tulee puhumaan vaikka leikki-autoista ja niiden haittavaikutuksista lapsiin Darvinististen teorioiden avulla ei se ole minusta mitään sanallista kyvykkyyttä vaan puhdasta pätemistä.. Kyllä jokainen osaa tekstiä lukea ja sitä sitten siteerata, mutta omaa käsitystä näillä ihmisillä ei ole.. sitten pädetään muiden teoriolla tms.. säälittävää minusta.

Tietty saatoin ymmärtää täysin nyt tässä jonen / anan kommentit ja tämä onkin minusta yksi suurin.. Mm väärinkäsitysten ja siitä syttyvän sanasodan aloitin foorumeilla.. puhdas tekstin väärin ymmärrys juurikin kuten aijemmin jo joku mainitsi syitä.

[q]Cloud:
Niin no voihan se asia olla noinkin. Itse vaan olen tosiaan anan kanssa aika pitkälti samaa mieltä pätemisestä ja mitä se tarkoittaa. Mietin tossa vaan että mitä sä tarkoitat jollain deepimmällä puheella? Kun tuli tos mieleen et jos joku todellakin anan esitystä kärjistäen tulee puhumaan vaikka leikki-autoista ja niiden haittavaikutuksista lapsiin Darvinististen teorioiden avulla ei se ole minusta mitään sanallista kyvykkyyttä vaan puhdasta pätemistä.. Kyllä jokainen osaa tekstiä lukea ja sitä sitten siteerata, mutta omaa käsitystä näillä ihmisillä ei ole.. sitten pädetään muiden teoriolla tms.. säälittävää minusta. [/q]
Ihan näin leikkiin puuttumisena, sain tosta tekstin lopusta sellasen kuvan, että kaikki mitä sanot pitäis olla sun omaa ja oman maalaisjärjen tuotosta eikä muiden (fiksumpien) mielipiteistä saa ottaa oppia, koska se tarkoittais sit sitä ettei sulla ole omaa mielipidettä? Mua ihmetyttää kun jotkut ihmiset tulee selittää hyvin monimutkaisia asioita maalaisjärjen avulla, joihin se ei vaan yksinkertaisesti riitä. Tän kuvan sain tosta tekstin lopusta, mut voipi olla et ymmärsin väärin eli oikase jos on tarvetta.

[q]Cloud:
Niin no voihan se asia olla noinkin. Itse vaan olen tosiaan anan kanssa aika pitkälti samaa mieltä pätemisestä ja mitä se tarkoittaa. Mietin tossa vaan että mitä sä tarkoitat jollain deepimmällä puheella? Kun tuli tos mieleen et jos joku todellakin anan esitystä kärjistäen tulee puhumaan vaikka leikki-autoista ja niiden haittavaikutuksista lapsiin Darvinististen teorioiden avulla ei se ole minusta mitään sanallista kyvykkyyttä vaan puhdasta pätemistä.. Kyllä jokainen osaa tekstiä lukea ja sitä sitten siteerata, mutta omaa käsitystä näillä ihmisillä ei ole.. sitten pädetään muiden teoriolla tms.. säälittävää minusta.

Tietty saatoin ymmärtää täysin nyt tässä jonen / anan kommentit ja tämä onkin minusta yksi suurin.. Mm väärinkäsitysten ja siitä syttyvän sanasodan aloitin foorumeilla.. puhdas tekstin väärin ymmärrys juurikin kuten aijemmin jo joku mainitsi syitä.
[/q]

Toi mun "ennakkoluuloni" oli kirjoitettu tarkoittamaan lähinnä sitä, että täällä Klubituksella saa oikeasti kuulla olevansa "pätijä" / "pätemisen tarpeessa" hyvin usein about heti jos on kiinnostunut heittämään läppää jostain tikkarin väriä ja makua "deepimmästä" asiasta. Mä oon saanut kuulla ton hyvin useaan otteeseen jopa sellaisissa keskusteluissa, jotka on mulle täysin jokapäiväistä läpänheittoa. Ilmeisesti (here's the prejudice) PLUR-pallojen maailman pintaan tulee joku särö kun joku heittää keskusteluun kehiin jotain sellaista, johon ei enää oman päänupin sisältä löydy täysin suoraan jotain itsestäänselvää vastausta ja tässä tilanteessa heitetään automaattisesti jonkinlaisena defensiivisenä reaktiona kehiin isoon ääneen "ONX PAKKO NIINQ PÄTEE TÄÄL!"

Basicly Anan kuvaus "pätemisestä" on munkin mielestäni täysin validi, mutta oon törmännyt just siihen etteivät ihmiset käytä ko. sanaa sellaisessa tilanteessa, vaan paremminkin tilanteessa jossa he ovat ajautuneet keskustelun tiimoilta joko hetkelliseen tai pysyvään älylliseen umpikujaan.

Mä väitän, että henkilö jota jatkuvasti vaivaa jonkun toisen voimakkaat kannanotot, omaa itse niin heikosti henkistä paukkua, et se ottaa pannuun, kun huomaa itse olevansa kykenemätön samaan! (Hui vittu ko oli pitkä lause!) Sitä sitten kutsutaan pätemiseksi. Kivaahan se olis aina olla kurkona tunkiolla. Väitän, että kelpaisi useimmille...!
...Prejudice?

Jone saattaa olla fiksu.
Prejudice: Monet klubbaajat ottaa pippaloinnin hirmusen tosissaan. Pakko myöntää, et skeneily ja muu siihen liittyvä Scheisse ei nappaa mua pätkääkään. Epäkelpo klubbaaja?

[q]Elviira:
Jone saattaa olla fiksu.
[/q]

Kevyttä bullshittii.

[q]Elviira:

Prejudice: Monet klubbaajat ottaa pippaloinnin hirmusen tosissaan. Pakko myöntää, et skeneily ja muu siihen liittyvä Scheisse ei nappaa mua pätkääkään. Epäkelpo klubbaaja?
[/q]

Eiku sä oot vaan tippunu ihqulandiasta
takaisin maanpinnalle.
"Welcome to the Real world"*nauru*

Kaikki kontulalaiset on vajakkeja, addikteja tai sossun elättejä.

Kaikki raksatyömiehet on pervoja, rasvasia läähättäjiä.

En tulis livenä ikinä toimeen muutaman klubituslaisen kanssa.

[q]äm, 7.4.2006 11:04:
En tulis livenä ikinä toimeen muutaman klubituslaisen kanssa.
[/q]

Mun versio olisi varmaan : En tulis livenä ikinä toimeen kuin muutaman klubituslaisen kanssa.

Kaikilla bodareilla on pieni.. no Pieni!

Kaikki tupakoijat ovat tyhmiä.

Kaikki mitä on ulkonäössä on pois pään sisäpuolelta :)

O