I would like to state my prejudice

Back to häröily O

Hehhahhaa! Nythän on topikki kexitty!
Tänne kun postaa mitä vain, niin oikeen kerjää bensaa nuotioon! Ouch, olikohan tääkin jo liikaa...???
Ooops! Nahistelkaa perkeleet, setä antaa tikkarin, hehee...!!!

[q]Fucking Nobody:
Ai jaa...? Sä siis osaat lukea mun ajatuksia? Vai liversikö sun pikkulinnut sulle jotain? Huomaatkos Jone, kun minä sanoin, ettei mulla ole frendejä, sinä heti kuvittelit tietäväsi mitä sillä tarkoitan.
[/q]

"WTF, mate?"

Mitä mä nyt olen tässä kuvitellut tietäväni? ...ja ennenkaikkea, mitä mun tulisi huomata? Se, että sua ei pidä kuunnella, koska sun kuuntelemisesta ei saa kuvitella yhtään mitään, vaan sitä pitää pitää vain sisällöttömänä hölinänä? Selvä, viesti meni perille.

[q]*COBALT*:
Hehhahhaa! Nythän on topikki kexitty!
Tänne kun postaa mitä vain, niin oikeen kerjää bensaa nuotioon! Ouch, olikohan tääkin jo liikaa...???
Ooops! Nahistelkaa perkeleet, setä antaa tikkarin, hehee...!!!
[/q]

No siis tän toinen nimihän vois ihan yhtä hyvin olla "virallinen nahistelutopic." Sehän tässä siistiä onkin. Ei muuta kuin messiin ja tuo tosiaan omat bensat & stidit!

[q]mayah:
I would like to make a prejudice: S-T on aivan hurjan älykäs! Sillä on kemiallinen kaava kaikkeen!! S-T hämmentää mut jokaisessa forum-viestissään aivan täysin. Ja se on niin nuori ja kauniskin vielä!
[/q]
Mä voin kertoa tähän yksinkertaisen selityksen: Vastaan vain niihin juttuihin, joista jostain kumman syystä (esim. kemian opiskelun takia) satun tietämään jotain Muulloin pidän kaiken mölyn mahassani yleensä :]

muutaman off-topic postauksen jälkeen takaisin asiaan...

Ymmärtääkseni tarkoitus oli kertoa ennakkoluuloista ja mielipiteistä joita on muodostunut tietyistä henkilöistä juuri Klubituksen kautta. Vahvimman "roolin" itselleen on onnistuinut luomaan ehdottomasti pHaze.

Lukemani perusteella pHaze on piirtynyt mieleeni henkilönä jolla on mielipide kaikkeen ja hän luulee tietävänsä joka asiasta ja etenkin hän on hyvin jyrkkä mielipiteissään ja on aina oikeassa. Tuntuu ettei hän voi sulattaa muiden mielipiteitä vaikka ne kuinka hyvin perustelisi.

En tunne miestä IRL, mutta luulen että voisimme kuitenkin tulla ihan hyvin toimeen. Ei olisi ensimmäinen ihminen josta on tullut väärä mielikuva täällä. Ja kyllähän mä olen Jonenkin kanssa joskus täällä ollut eri mieltä asioista ja ihan hyvin tullaan juttuun kuitenkin. Antaa asioiden tapella, ei ihmisten.

pHaze, sun ei tarvitse alkaa tähän erikseen oikomaan käsitystäni. Olit aika hyvin tiedostanut, että sinusta ajatellaan juuri näin ja oikonut jo käsityksiä "I would like to make a statement" topikissa. :)

Sitten ihan oma ryhmänsä on muutaman polkkapiirien henkilö. Heistä olen saanut kuvan, että korkein sivistys heillä on numerot 150 ja 200 välillä ja ainoa asia mitä he osaavat tänne postaa muutaman kirjoitusvirheen kera, on lauseet jotka koostuvat mm. sanoista "polkkaa, kovaa, nopee, rankkaa, jytää". Sitten pistetään monta huutomerkkiä perään. Eli toisin sanoen he ovat antaneet itsestään kuvan ettei päässä liiku oikeastaan mitään.
Pääasia heille tuntuu olevan että musa on nopeeta, se soi lujaa ja on tarpeeks viinaa tai jotain muuta mistä saa vauhtia.
Ja tämä ei ollut yleistys polkkajengiä kohtaan, vaan koski vain muutamaa henkilöä. Ja ei - en mainitse nimiä tässä kohden.

ps. pitäähän bensalla uskaltaa leikkiä nuotion ääressä. Saadaan keskustelua.. :D

edit: lisää

[q]thomas:
totesin vain polkka myy, koska se myy. ainakin täällä klubbarissa.. onko
kukaan edes vilkaissutkaan mun myytäviin trancelevyihini ? heti kun tuli
polkkaa myyntiin niin jengi kuolasi jo perään. pitänee kai ruveta polkka-dj:ksi
[/q]

kyllä täällä myy trancekin, kukaan ei vaan tunnista sun myymiä levyjä tai sit ne on paskaa, koska et itsekään niistä pidä =)

ts. kaikilla on yhtä hyvä maku kuin sulla

i would like to state my prejudice: tuo fucking nobody yrittää ihan tahallaan ärsyttää ja saada riitaa aikaseks.. tai sit se on vaa nii daiju ettei tajuu, millon kannattaa lopettaa. oikeesti mua alko ärsyttää ku luin tätä topiccii.. huoh.

i would like to state my prejudice: mä en tiiä mist mulle on tullu sellanen mielikuva, et ne ketkä diggailee kiksuu on jotenki tylympii tms ja niiden seas liikkuu paljon enemmän huumeiden käyttäjii ku niiden ketkä kuuntelee enemmän hardii.. ja hc:n ystävät on jotenki tuttavallisempii ja ystävällisempii. en sit tiiä onko näin.. tää on niin yleistys, tiedän!! mut ennakkoluuloihan täs topicis haettiin, tällanen mulla on.

Ihmiset täällä harvoin näkee maailmaa oman kulttuurinsa ulkopuolelta, ja jatkuvasti asioita perustellessaan kiskovat epäsopivia esimerkkejä oman alakulttuurinsa tavoista ja yleistävät ne koskemaan koko yhteiskuntaa. Huumekeskustelussa varsinkin tätä näkee hurjan usein, miten kuvitellaan suomalaisen huumeidenkäytön olevan pääasiassa bileissä tapahtuvaa viihdekäyttöä.

Ottamatta sen enempää kantaa koko asiaan, kannattaa joskus käydä katsastamassa muitakin tapahtumia ja kaupunkeja ja ihmisiä kuin niitä bileitä, missä monet asiat on ihan toisin kuin muualla; varsinkin jos aikoo vetää hirveän vahvoja johtopäätöksiä koko yhteiskunnasta perustuen omiin havaintoihinsa.

Muuten tän boardin porukka ei kyl hirveesti eroo mistään muustakaan porukasta, ihan samanlaista elitismiä ja selkääntaputtelua täällä on kuin kaikkialla muuallakin. Tosin täällä on porukka selkeesti jakautunu sellasiin "aktiiveihin" päällepäsmäreihin ja sivustakatsojiin ja sit näihin "HURJAA!!!!!" ja "Vittu en mä tajuu mitä vitun välii täl on!! OLKAA nyt vaan kavereita!!"-postaajiin. Sosiaalinen balanssi tuntuu olevan se, että mikäli teet jotain aktiivisesti "skenen" hyväksi, olet automaattisesti enemmän oikeassa monissa asioissa. Tämä siis pitää sisällään deejiit, portaalin- ja fooruminpyörittäjät sekä yleisesti äänekkäät ihmiset. Usein sen sijaan että autettaisiin toista, pyritään dissaamaan toisen ammattitaidottomuutta ja buustaamaan omaa egoaan oman erikoisalansa tuntemuksella. Toki tästäkin on poikkeuksia.

En nyt tarkoituksella halua sanoa tähän mitään nimiä, sillä en kohdista tätä kenenkään erityisesti, kirjoitin vain muutamia havaintoja postailtuani tänne jonkun aikaa.

tää on hyvää terapiaa.. ehkä mäkin koitan..

en tiedä johtuuko se vain minusta, mutta ainakin damienin ja charly repanicin viestejä mä joudun lukee ainakin 3 kertaan ennenkun ne ymmärtää. miehet on joko tosi kovii tyyppei kun ne kirjottaa niin slanggisti tai ei ole syntyperäisiä suomalaisia tai kenties ihan tuulitunneleita?

muuten ei ole niitä vastaan mitään, mutta olis kiva tietää mikä se noista vaihtoehdoista on?

[q]ezzy:
---
thomas:
klip
---
klip
[/q]

Tai sitten muillakin on ne samat levyt (tai ainakin osa niistä) eikä sen takia tartte niitä ?

[q]Ana:
Huumekeskustelussa varsinkin tätä näkee hurjan usein, miten kuvitellaan suomalaisen huumeidenkäytön olevan pääasiassa bileissä tapahtuvaa viihdekäyttöä.

Ottamatta sen enempää kantaa koko asiaan, kannattaa joskus käydä katsastamassa muitakin tapahtumia ja kaupunkeja ja ihmisiä kuin niitä bileitä, missä monet asiat on ihan toisin kuin muualla; [/q]

Esim. Karjaalle tsekkailemaan menoa, seudulla on kokoisekseen alueeksi todella merkittävä huumeongelma.

[q]Ana:
Ihmiset täällä harvoin näkee maailmaa oman kulttuurinsa ulkopuolelta, ja jatkuvasti asioita perustellessaan kiskovat epäsopivia esimerkkejä oman alakulttuurinsa tavoista ja yleistävät ne koskemaan koko yhteiskuntaa. Huumekeskustelussa varsinkin tätä näkee hurjan usein, miten kuvitellaan suomalaisen huumeidenkäytön olevan pääasiassa bileissä tapahtuvaa viihdekäyttöä.

Ottamatta sen enempää kantaa koko asiaan, kannattaa joskus käydä katsastamassa muitakin tapahtumia ja kaupunkeja ja ihmisiä kuin niitä bileitä, missä monet asiat on ihan toisin kuin muualla; varsinkin jos aikoo vetää hirveän vahvoja johtopäätöksiä koko yhteiskunnasta perustuen omiin havaintoihinsa.

Muuten tän boardin porukka ei kyl hirveesti eroo mistään muustakaan porukasta, ihan samanlaista elitismiä ja selkääntaputtelua täällä on kuin kaikkialla muuallakin. Tosin täällä on porukka selkeesti jakautunu sellasiin "aktiiveihin" päällepäsmäreihin ja sivustakatsojiin ja sit näihin "HURJAA!!!!!" ja "Vittu en mä tajuu mitä vitun välii täl on!! OLKAA nyt vaan kavereita!!"-postaajiin. Sosiaalinen balanssi tuntuu olevan se, että mikäli teet jotain aktiivisesti "skenen" hyväksi, olet automaattisesti enemmän oikeassa monissa asioissa. Tämä siis pitää sisällään deejiit, portaalin- ja fooruminpyörittäjät sekä yleisesti äänekkäät ihmiset. Usein sen sijaan että autettaisiin toista, pyritään dissaamaan toisen ammattitaidottomuutta ja buustaamaan omaa egoaan oman erikoisalansa tuntemuksella. Toki tästäkin on poikkeuksia.

En nyt tarkoituksella halua sanoa tähän mitään nimiä, sillä en kohdista tätä kenenkään erityisesti, kirjoitin vain muutamia havaintoja postailtuani tänne jonkun aikaa.
[/q]

Where's the prejudice?

[q]kilobitti:
Esim. Karjaalle tsekkailemaan menoa, seudulla on kokoisekseen alueeksi todella merkittävä huumeongelma.
[/q]

turku, lahti... ja myös pienet kylät pohjolassa

[q]ALIEN:
---
kilobitti:
Esim. Karjaalle tsekkailemaan menoa, seudulla on kokoisekseen alueeksi todella merkittävä huumeongelma.

---


turku, lahti... ja myös pienet kylät pohjolassa
[/q]

Ei ole maailmassa olemassa paikkaa johon ei huumeet yltäisi.

[q]Jone:
---
Ana:
En nyt tarkoituksella halua sanoa tähän mitään nimiä, sillä en kohdista tätä kenenkään erityisesti, kirjoitin vain muutamia havaintoja postailtuani tänne jonkun aikaa.

---


Where's the prejudice?
[/q]

Siinä, että saatan olla hirvittävän väärässäkin ja mun subjektiivinen näkemys aiheesta on niin värittynyt, että se kattaa ennakkoluulon määritelmän.

[q]Chare:
tuo fucking nobody yrittää ihan tahallaan ärsyttää ja saada riitaa aikaseks.. tai sit se on vaa nii daiju ettei tajuu, millon kannattaa lopettaa. oikeesti mua alko ärsyttää ku luin tätä topiccii.. huoh.

[/q]

Okei. Muutama asia; en yritä millään muotoa provosoida, käsittääkseni minulla on tässä topicissa ihan selvä pointti. Jos se jostakin syystä ärsyttää jotakin toista lukijaa, niin ei se ole minun vikani. Turha minua on daijuksi ruveta haukkumaan sen takia, että syystä tai toisesta itse ärsyyntyy. Lukijalla on viimekädessä aina vastuu luetun ymmärtämisestä.

[q]ALIEN:
ennakkoluulojen ansiosta klubbarin ihmisillä on ties kuinka hauskoja eikä ehkä niin hauskoja mielikuvia toisistansa ettei mitää järkkee :D
[/q]
SO TRUE*joo*

[q]UzU:
Antaa asioiden tapella, ei ihmisten.
[/q]

Ai vähän niinku et aseet tappaa - ei ihmiset?

Hehe jengi rupes riitelee

[q]Juhgu:
Jonesta joskus mietin että onkohan tuolla tyypillä itsetunto-ongelmia, kun kaikki pitää aina nuijia keskustelussa lyttyyn ja vielä ajaa verbaalisella katujyrällä päältä.
[/q]

Naulan kantaan.

Niin, kun kerran tossa toisessa topikissa oikaistaan ihmisten (vääriä) ennakkoluuloja, niin kirjottakaas nyt niitä ennakkoluulojanne tänne, ni ihmiset tietää mitä pitää oikaista :)

edit: Ezzyn mieliks vaihdoin topikin nimen.

O