I would like to state my prejudice

Back to häröily O

[q]kilobitti:


Esim. Karjaalle tsekkailemaan menoa, seudulla on kokoisekseen alueeksi todella merkittävä huumeongelma.
[/q]

Oh, niinkö?? Ja siellä vietin lapsuuteni.. no, onneksi olen muuttanut pois

Ennakkoluuloni: Klubbailijat ovat aikansa hippejä. Henkilöitä, jotka pitävät hauskaa ja pitävät täten itseään kovin erikoisina, mutta sulautuvat harmaaseen massaan heti tilanteen sen salliessa (sanotaan vaikka uusi tyttö/poikaystävä jne). Eli ts. klubbaajat ovat suurimmaksi osaksi samanlaisia ohikulkijoita kuin kaikki muutkin, vaikka korostavatkin olevansa mukana ikuisesti musiikin, valojen tai muun vastaavan tähden.

Eikä siinä ole mitään vikaa, meidän ikäiset nuoret ihmiset on yleensä sellaisia :)

[q]AlinElin:
---
Neko:

(ei sillä että homoissa on mitään vikaa...

---

mitäs vikaa nyt homoissa on?[/q]

Niin...

[q]Cloud:
Mun statement. kaikilla foorumeilla on aina pätemisen tarve jostain syystä.. Mutta jotenkin täällä klubituksessa tämä pätemisen tarve multiploituu miljonanpotensiin.. Pätemistä ja pätemistä..
[/q]

Et siis vielä ole nähnyt SA:n forumia :D

[q]ALIEN:
---
keisha:
Minun ennakkoluuloni: Ihmiset, jotka liittävät postauksiinsa kilokaupalla hyppiviä ja pomppivia hymiöitä, eivät osaa ilmaista itseään sanallisesti, ja ovat kenties hieman tyhmiä.

---


..tai sit vaan laiskoja ja ne ketkä sanovat näitä henkilöitä tyhmiksi ovat vain (ennakkoluuloisesti) nettiargumenteista riippuvaisia, ylimielisiä, kyynisiä ja tietty harvinaisen tylsiä netin monipuolisten tyylien suhteen tuoda esille tunteitaan ;)
[/q]
Hitto, *uuh*, no mut jos lisään tähän postaukseen tän ja tän *aplodit**nukkuu**haukottel**kiitoskiitos**hmph**pupu**possu**sydän**hellokitty**nyyh**juonittel**pelle**joo**hali**lmao**pihkassa**släp*
niin silloin osaan tuoda tunteeni monipuolisesti esille. Ihquu! *plur**pihkassa*
Ai vittu, mut mähän olinkin kyyninen.

[q]angelus:
---
Cloud:
Mun statement. kaikilla foorumeilla on aina pätemisen tarve jostain syystä.. Mutta jotenkin täällä klubituksessa tämä pätemisen tarve multiploituu miljonanpotensiin.. Pätemistä ja pätemistä..

---


Et siis vielä ole nähnyt SA:n forumia :D
[/q]

JA MITÄS TOI MEINAA?

[q]sts:
---
Chare:
---
Eiku just siksi ne on paljo ystävällisempii ku syövät tarpeeks huumeita. Sit ne siirtyy kiksuun ja siitä houseen, ku serotoniint on käytetty loppuu.
[/q]

aaa.. okei.. nyt selvis tääki sit..

[q]Ana:


JA MITÄS TOI MEINAA?
[/q]

älä huoli, karvainen karjuni, en ole vielä nähnyt sun postauksia siel ;D

no meitsi pisti pari pahaa mut vaan 1 olen saanut statementin...
eikö tosissaan muilla ole.. vai ettekö vaan uskalla..

nythän olis sit mahikset myös korjata ennakkoluuloja ; )

[q]keisha:
Hitto, *uuh*, no mut jos lisään tähän postaukseen tän ja tän *aplodit**nukkuu**haukottel**kiitoskiitos**hmph**pupu**possu**sydän**hellokitty**nyyh**juonittel**pelle**joo**hali**lmao**pihkassa**släp*
niin silloin osaan tuoda tunteeni monipuolisesti esille. Ihquu! *plur**pihkassa*
Ai vittu, mut mähän olinkin kyyninen.

[/q]

katos nyt ei se niin vaikeaa ole tai tyhmempää

[q]Tres:
---
UzU:
Antaa asioiden tapella, ei ihmisten.
---
Ai vähän niinku et aseet tappaa - ei ihmiset?
[/q]

öö. vähän niinkuin ei noin? heh.

[q]Juhgu:
Eikö kellään ole enää kunnon ennakkoluuloja toisista klubittajista? Alkaa pikkuhiljaa kaduttaa tuo omakin postaus :)
[/q]

Minulla on tällä hetkellä valtaosin positiivisia ennakkoluuloja eräistä ihmisistä, enkä halua julkistaa niitä siinä pelossa, että kyseiset henkilöt osoittavat ne vääriksi. Lisäksi en ole pluristelutuulella.

Edit: Hienosäätöä.

Juhgu No joo mulla on ennakkoluulo että sinä olet oikeesti paljo kiltimpi kuin annat olettaa =P

[q]Cloud:
Mun statement. kaikilla foorumeilla on aina pätemisen tarve jostain syystä.. Mutta jotenkin täällä klubituksessa tämä pätemisen tarve multiploituu miljonanpotensiin.. Pätemistä ja pätemistä..
[/q]

Mun ennakkoluuloni tällaisia "pätemisestä" syytteleviä ihmisiä (joita on muuten paljon) kohtaan on se, että tollaseen kuittailuun taipuvat lähinnä ne käyttäjät, jotka syystä tai toisesta eivät juuri muuhun kykene. Yleisimmin "pätemisestä" saa mun käsitykseni mukaan kuulla PLUR-palloilta, joiden sanallinen kyvykkyys loppuu kuin seinään jos pitää oikeasti puhua jostain asiasta vähänkin deepimmin. Saa korjata.

Mä olen kanssa aina ihmetellyt että miten tietonsa ja/tai mielipiteensä voimakaskaan ilmaiseminen mitenkään korreloi pätemisen kanssa. Ne päteköön joilla siihen on tarvetta, me muut saatetaan ihan oikeasti vaan puhua asiasta ja nauttia väittelystä ja sen tuomista opetuksista ja näkökulmista.

[q]pHaze:
Mä olen kanssa aina ihmetellyt että miten tietonsa ja/tai mielipiteensä voimakaskaan ilmaiseminen mitenkään korreloi pätemisen kanssa. Ne päteköön joilla siihen on tarvetta, me muut saatetaan ihan oikeasti vaan puhua asiasta ja nauttia väittelystä ja sen tuomista opetuksista ja näkökulmista.
[/q]

Siitä saa ehkä nimenomaan verkossa helposti sellaisen kuvan. Ei näy ilmeet (hymiöt on huono korvike), ei kuulu äänenpainot, suuri osa keskustelun vivahteista menee helposti ohi. Johtuiskohan siitä? Ainakin mulla on sellanen kuva, että netin välityksellä väitellessä asioista saa kärjistyneemmän kuvan kuin ne oikeasti ovat.

Itselleni päteminen on aina ollut ennemminkin sidoksissa motiiveihin - Minkä takia henkilö X haluaa tuoda asian Y esille tietyssä valossa. Tosin kun mietin asiaa enemmän, niin en muista kovin usein elämäni aikana todenneeni ketään pätijäksi.

My prejudice: Ihmiset eivät pidä siitä, että jollain on aina joka asiaan jotain sanottavaa, varsinkaan perustelujen kera, koska "me vaan jauhettiin paskaa". Turha mennä siihen sit nostamaan keskustelun tasoa sinne minne sitä ei haluta. Ehkä suurin ongelma on kuitenkin ulosannin tyylissä. Jos tyylistä on havaittavissa pieninkin häivähdys ylimielisyyttä, itserakkautta tai vastaavaa vastenmielistä, menee yksinkertainen julkituominen pätemisen puolelle. Tämä korostuu varsinkin piireissä, joissa uusi henkilö ei vastaa piirin normaalia keskustelurytmiä, -tyyliä tai -tasoa.

[q]Jone:
---
Cloud:
Mun statement. kaikilla foorumeilla on aina pätemisen tarve jostain syystä.. Mutta jotenkin täällä klubituksessa tämä pätemisen tarve multiploituu miljonanpotensiin.. Pätemistä ja pätemistä..

---


Mun ennakkoluuloni tällaisia "pätemisestä" syytteleviä ihmisiä (joita on muuten paljon) kohtaan on se, että tollaseen kuittailuun taipuvat lähinnä ne käyttäjät, jotka syystä tai toisesta eivät juuri muuhun kykene. Yleisimmin "pätemisestä" saa mun käsitykseni mukaan kuulla PLUR-palloilta, joiden sanallinen kyvykkyys loppuu kuin seinään jos pitää oikeasti puhua jostain asiasta vähänkin deepimmin. Saa korjata.
[/q]

Päteminen on imho sitä, et menee johonkin keskusteluun läiskimään ihan eri tasolla olevia kommentteja, esim johonkin "Miten päin seisot suihkussa"-threadiin postaaminen malliin: "Siis oikeasti ihmiset haloo? Luuletteko te vakavissanne, että suihkussa seisomisen asennolla on peseytymistuloksen kannalta mitään merkitystä? Mikäli käytät saippuaa oikein ja peset itsesi huolellisesti, ei tarvitse miettiä miten päin seisoo! Sitä asentoa voi sitäpaitsi vaihtaa. Huoh näitä topikkeja :rolleyes:"

Tohon ikävä kyllä yksi jos toinenkin syyllistyy välillä..

[q]kirsch:
Kaikki savolaiset on.... ..no, savolaisia..*pahis*
[/q]
HEY!

Olen varma, että naiset ovat suvereenisti miehiä parempia vanhempia. Tämä johtuu siitä, että miehet eivät kykene ajattelemaan sydämellään, vaan ovat tunteettomia. Naisilla on myös luontainen tarve puolustaa poikasiaan kuin hyeena/tiikeri, mikä kertoo siitä, että luonto on halunnut naisten toimivan lasten lähihuoltajana. Miehet eivät myöskään kanna lasta 9kk eivätkä imetä, mistä syystä miehet eivät voi koskaan tuntea lapsia.

Terveisin,

Nimim. "Isyys on myytti"

P.S. http://www.iltasanomat.fi/keskustelu/lukijanviesti.asp?id=1390007

O