I would like to state my prejudice

Back to häröily O

[q]*äMpS*:
---
ALIEN:
ennakkoluulojen ansiosta klubbarin ihmisillä on ties kuinka hauskoja eikä ehkä niin hauskoja mielikuvia toisistansa ettei mitää järkkee :D

---

SO TRUE*joo*
[/q]

Sunhan tää pitäs erittäin hyvin tietää...

[q]Tres:
---
UzU:
Antaa asioiden tapella, ei ihmisten.

---


Ai vähän niinku et aseet tappaa - ei ihmiset?
[/q]

Ennakkoluulot tapaa - ei ihmiset.

[q]plaque:
---
ALIEN:
---
kilobitti:
---
turku, lahti... ja myös pienet kylät pohjolassa
---
Ei ole maailmassa olemassa paikkaa johon ei huumeet yltäisi.[/q]

Jeps, mutta Raaseporin piirin huumepoliisin mukaan Karjaa on jonkinmoinen solmukohta, jossa huumeita välitetään ja käytetään erityisen paljon.

Itse havaitsin viime kesänä siellä käydessäni muutaman tunnin aikana 2-3 selkeästi aineissa olevaa tapausta keskellä päivää. Saattoi tietysti olla että jossain oli bileet jonka vuoksi heeboja oli enemmän liikkeellä..

[q]Chare:
i would like to make a prejudice: mä en tiiä mist mulle on tullu sellanen mielikuva, et ne ketkä diggailee kiksuu on jotenki tylympii tms ja niiden seas liikkuu paljon enemmän huumeiden käyttäjii ku niiden ketkä kuuntelee enemmän hardii.. ja hc:n ystävät on jotenki tuttavallisempii ja ystävällisempii. en sit tiiä onko näin.. tää on niin yleistys, tiedän!! mut ennakkoluuloihan täs topicis haettiin, tällanen mulla on.
[/q]

Eiku just siksi ne on paljo ystävällisempii ku syövät tarpeeks huumeita. Sit ne siirtyy kiksuun ja siitä houseen, ku serotoniint on käytetty loppuu.

[q]Veivi:
---
*äMpS*:
---
ALIEN:
ennakkoluulojen ansiosta klubbarin ihmisillä on ties kuinka hauskoja eikä ehkä niin hauskoja mielikuvia toisistansa ettei mitää järkkee :D

---

SO TRUE*joo*

---


Sunhan tää pitäs erittäin hyvin tietää...
[/q]

siis kumman? :D

[q]ALIEN:
---
Veivi:
---
*äMpS*:
---
ALIEN:
ennakkoluulojen ansiosta klubbarin ihmisillä on ties kuinka hauskoja eikä ehkä niin hauskoja mielikuvia toisistansa ettei mitää järkkee :D

---

SO TRUE*joo*

---


Sunhan tää pitäs erittäin hyvin tietää...

---


siis kumman? :D
[/q]

Ämpyn mut heitetään nyt sitten että kummankin.

[q]Juhgu:
Odotin jotain vähän julmempaa
[/q]

Ei heru. Jos mä puolustan itseäni ennakkoluuloja vastaan, niin sehän nyt vasta pateettiselta vaikuttaakin.

Itsekin suosin jonkinlaisten perusteluiden
liittämistä sellaisiin lukitsemiini topikkeihin joiden
sulkemisen syy ei välttämättä ole aivan ilmeinen.
Ylipäätään tällä pyritään siis lähinnä herättelemään
keskustelua moderoinnista ja alleviivaamaan sitä,
että jokainen moderointipäätös voidaan kyseenalaistaa
tarvittaessa.

nyt kun päästiin vauhtiin niin...

..vaikka epailija statementissään väittikin että ei ole fixu niin voin vaan sen maratooniviesteistä senverran sanoa että on vissiin ainakin wannabefiksu ; )

menee maku aina kun se saa sit muut wannabeefixut messiin ja sit saa skrollailla niiden kukkotappelua hitailla duunikoneilla *hermomenee*

[q]hardikaveri:
..vaikka epailija statementissään väittikin että ei ole fixu niin voin vaan sen maratooniviesteistä senverran sanoa että on vissiin ainakin wannabefiksu ; )
[/q]

Etten jopa sanoisi, että nimenomaan wannabefiksu.

[q]Veivi:
---
*äMpS*:
---
ALIEN:
ennakkoluulojen ansiosta klubbarin ihmisillä on ties kuinka hauskoja eikä ehkä niin hauskoja mielikuvia toisistansa ettei mitää järkkee :D

---

SO TRUE*joo*

---


Sunhan tää pitäs erittäin hyvin tietää...
[/q]

Im an expert in this shit*joo* in receiving and giving*dissaa*

[q]mayah:
Jos tämä tyyli vaivaa sinua tai jotakin muuta, toivoisin asiasta palautetta privaan tai moderointitopikkiin, koska tarkoitukseni ei missään tapauksessa ole pahoittaa kenenkään mieltä tai luoda itsestäni pissapäistä mielikuvaa ja koska tällaisen palautteen saaminen tällaisessa yhteydessä saa minut hieman surulliseksi.
[/q]

Kato sul on se ongelma et sua kiinnostaa liikaa :) Lukkoon vaan, pari sanaa selitykseksi ja takavasemmalle. Apinat saa sit mölytä häkeissään ihan rauhassa. Tänne on valittu moderaattorit ihan hyvin perustein.

Tossa vois nimen alla toki lukea että "Moderaattori", niin ei tarttis erikseen allekirjottaa mode-maijana, koska nythän teitä jumalia ihmisten keskuudessa ei erota muuta kuin siitä lämpimän pörröisestä turvallisuuden tunteesta, minkä te ympärillenne luotte :)

[q]Ana:
Tossa vois nimen alla toki lukea että "Moderaattori", niin ei tarttis erikseen allekirjottaa mode-maijana, koska nythän teitä jumalia ihmisten keskuudessa ei erota muuta kuin siitä lämpimän pörröisestä stä turvallisuuden tunteesta, minkä te ympärillenne luotte :)
[/q]
*reps*

Minun ennakkoluuloni: Ihmiset, jotka liittävät postauksiinsa kilokaupalla hyppiviä ja pomppivia hymiöitä, eivät osaa ilmaista itseään sanallisesti, ja ovat kenties hieman tyhmiä.

[q]keisha:
Minun ennakkoluuloni: Ihmiset, jotka liittävät postauksiinsa kilokaupalla hyppiviä ja pomppivia hymiöitä, eivät osaa ilmaista itseään sanallisesti, ja ovat kenties hieman tyhmiä.
[/q]

..tai sit vaan laiskoja ja ne ketkä sanovat näitä henkilöitä tyhmiksi ovat vain (ennakkoluuloisesti) nettiargumenteista riippuvaisia, ylimielisiä, kyynisiä ja tietty harvinaisen tylsiä netin monipuolisten tyylien suhteen tuoda esille tunteitaan ;)

naisista tulee erittäin riippuvaisia seksin suhteen iän myötä (vähän, kuin miehet ovat nuorina) VARSINKIN nuorten ja komeiden miesten suhteen

Ainakin se mitä olen nähnyt on ollut aika huvittavaa, eikä missään pahassa mielessä tietenkään! ;))

nimittäin en tykkää syödä sieniä enkä kaloja.

Mun statement. kaikilla foorumeilla on aina pätemisen tarve jostain syystä.. Mutta jotenkin täällä klubituksessa tämä pätemisen tarve multiploituu miljonanpotensiin.. Pätemistä ja pätemistä..

[q]Cloud:
Mutta jotenkin täällä klubituksessa tämä pätemisen tarve multiploituu miljonanpotensiin.. Pätemistä ja pätemistä..
[/q]

*lmao**joo*

[q]AlinElin:
---
Neko:
Kaikki ne hyvännäköidet podatut hemmot bileissä, on homoja
(ei sillä että homoissa on mitään vikaa, kunhan tyttikselle kerron *nauru*)
---

mitäs vikaa nyt homoissa on? homothan on söpöjä... varsinkin vanhat;)
[/q]
Kirjoitinko että niissä olisi vikaa?

O