I would like to state my prejudice

Back to häröily O

Siis kaikki kehonrakentajathan on natseja, tai ainaski rasisteja tai siis onhan ne kans oikeesti kaappihomoja, varsinkin ne jotka haukkuu toisia homoiksi, tai ovat muuten vaan homofobisia, vaikka en ees tunne yhtään kehonrakentajaa niin ihan varmastihan näin siis asia menee, ja sitten tietenkin kaikki, ellei useimmat käyttää jotakin aineita eli kaikki kehonrakentajahan on siis sekä natseja, oikeasti homoseksuaaleja ja sen lisäksi vielä narkkareita, että joo kyllä mä oon ihan selvästi sitä mieltä että isot lihakset tai ainakin siltapaa isot lihakset että ne on isommat ku mitä mä tuun koskaan hankkimaan ni sehän on selvästi ihan helvetin paha asia, paitsi He-Manille ne sopii... He-Man on jees


ööööuuuöhh...köh...taidanpa mennä tästä röökille rauhottumaan ;)

[q]Urjala:
Siis kaikki kehonrakentajathan on natseja, tai ainaski i... He-Man on jees
[/q]
hyvä avaus, mut vielä parempi jos nää yhdistettäis aina johonkin tiettyyn henkilöön. Ei sit tarvis arvailla mitään :)

No, mä aloitan sitten ihan suoraan kohdistamalla tämän pariin henkilöön:

Uskoakseni Thomaksella ja Flaikulla on jotain todistamisen tarvetta itselleen ja muille, koska heidän pitää mennä muiden levynmyyntitopiciin jauhamaan paskaa myynnissä olevan musiikintyylistä. Mun ennakkoluuloinen mieleni kertoo mulle, että pitää varmaan olla kauhean varma kuuntelemansa musiikin erinomaisuudesta verrattuna kaikkeen muuhun, että laukoo sellaista.

-

(BTW... BRING IT ON! *pahis*)

ennakkoluulojen ansiosta klubbarin ihmisillä on ties kuinka hauskoja eikä ehkä niin hauskoja mielikuvia toisistansa ettei mitää järkkee :D

[q]Jone:
No, mä aloitan sitten ihan suoraan kohdistamalla tämän pariin henkilöön:

Uskoakseni Thomaksella ja Flaikulla on jotain todistamisen tarvetta itselleen ja muille, koska heidän pitää mennä muiden levynmyyntitopiciin jauhamaan paskaa myynnissä olevan musiikintyylistä. Mun ennakkoluuloinen mieleni kertoo mulle, että pitää varmaan olla kauhean varma kuuntelemansa musiikin erinomaisuudesta verrattuna kaikkeen muuhun, että laukoo sellaista.

-

(BTW... BRING IT ON! *pahis*)
[/q]

totesin vain polkka myy, koska se myy. ainakin täällä klubbarissa.. onko
kukaan edes vilkaissutkaan mun myytäviin trancelevyihini ? heti kun tuli
polkkaa myyntiin niin jengi kuolasi jo perään. pitänee kai ruveta polkka-dj:ksi

[q]thomas:
totesin vain polkka myy, koska se myy. ainakin täällä klubbarissa.. onko
kukaan edes vilkaissutkaan mun myytäviin trancelevyihini ? heti kun tuli
polkkaa myyntiin niin jengi kuolasi jo perään. pitänee kai ruveta polkka-dj:ksi
[/q]

Ensimmäinen virheellinen ennakkoluulo korjattu siis.

PS. Susta tulis oivallinen polkka-DJ. Voin myydä sulle muutaman niittipannan vanhoista varastoistani ja ootkin jo uran kanssa hyvässä alussa.

[q]Jone:
---
thomas:
totesin vain polkka myy, koska se myy. ainakin täällä klubbarissa.. onko
kukaan edes vilkaissutkaan mun myytäviin trancelevyihini ? heti kun tuli
polkkaa myyntiin niin jengi kuolasi jo perään. pitänee kai ruveta polkka-dj:ksi

---


Ensimmäinen virheellinen ennakkoluulo korjattu siis.

PS. Susta tulis oivallinen polkka-DJ. Voin myydä sulle muutaman niittipannan vanhoista varastoistani ja ootkin jo uran kanssa hyvässä alussa.
[/q]

lahjoituksia otetaan vastaan :)

Mä en myöskään ymmärrä sitä, kuinka ihmiset aina luulevat tietävänsä mitä muut heistä ajattelevat. Aika telepaattista jengiä. Eihän kukaan nyt jumalauta tiedä mitä muut siitä ajattelee!

[q]Fucking Nobody:
Mä en myöskään ymmärrä sitä, kuinka ihmiset aina luulevat tietävänsä mitä muut heistä ajattelevat. Aika telepaattista jengiä. Eihän kukaan nyt jumalauta tiedä mitä muut siitä ajattelee!
[/q]

Itseasiassa usein joku vasikoi kyllä ne muiden ajatukset jostain tietystä henkilöstä tälle henkilölle vaikka ne puhuttaisiin kuinka varovasti selän takana.

Minä *sydän* meitsin vasikat

Kaikki ne hyvännäköidet podatut hemmot bileissä, on homoja
(ei sillä että homoissa on mitään vikaa, kunhan tyttikselle kerron *nauru*)

[q]Jone:
Itseasiassa usein joku vasikoi kyllä ne muiden ajatukset jostain tietystä henkilöstä tälle henkilölle vaikka ne puhuttaisiin kuinka varovasti selän takana.

Minä *sydän* meitsin vasikat
[/q]

Aika paksua. Missä vitun lastentarhassa jengi täällä elää? Tosi ikävää jos ei osata puhua muista mitään positiivista. Vielä ikävämpää jos on oikein koneisto valjastettuna paskapuheiden levittämiseen. Tämäkö nyt on totuus kaiken virtuaalihalittelun takana?

Tunne Jone itsesi toki vapaaksi korjaamaan lausuntoasi....

[q]Fucking Nobody:
Aika paksua. Missä vitun lastentarhassa jengi täällä elää? Tosi ikävää jos ei osata puhua muista mitään positiivista. Vielä ikävämpää jos on oikein koneisto valjastettuna paskapuheiden levittämiseen. Tämäkö nyt on totuus kaiken virtuaalihalittelun takana?

Tunne Jone itsesi toki vapaaksi korjaamaan lausuntoasi....
[/q]



Ymmärsit ton viestin puuttuvan sanan takia about päinvastoin kuin pitäis.

Eli kyllä mä vakaasti uskon siihen, että ihmiset aika hyvin tietää mitä niistä selän takana puhuu ja ajattelee, koska jokaisella meistä (tai no, mulla ainakin) on ilmiantajamme, jotka kyllä kertovat meille mikä on se viimeisin pala paskaa joka meistä totuutena ympäriinsä kerrotaan. Sanoit ettet ymmärrä miten joku vois tietää mitä muut siitä ajattelee. Kyllä mä vaan tiedän aika hyvin mitä musta ollaan mieltä milläkin taholla, koska pikkulinnut sen mulle livertävät.

[q]Jone:

Sanoit ettet ymmärrä miten joku vois tietää mitä muut siitä ajattelee. Kyllä mä vaan tiedän aika hyvin mitä musta ollaan mieltä milläkin taholla, koska pikkulinnut sen mulle livertävät.
[/q]

Uskooko Jone livertäviä lintuja? Edelleenkään en usko että ihmiset tietävät mitä toiset heistä ajattelevat. Heikon itsetunnon kehittämisen A ja O on olla kiinnostunut siitä mitä muut ovat sattuneet milloinkin susta puhumaan ja kysellä sitä livertäviltä linnuilta. Entäs jos ne livertää paskaa tai ovat itse ymmärtänee väärin?

Elätkö sä Jone elämääsi muiden mielipiteiden kautta?

[q]Fucking Nobody:
Uskooko Jone livertäviä lintuja?
[/q]

Hyvin monissa tapauksissa kyllä. Mulla on heidän kohdallaan tapauskohtaiset syyni uskoa, joista päälimmäisenä usein vuosien ystävyys.

[q]Fucking Nobody:
Edelleenkään en usko että ihmiset tietävät mitä toiset heistä ajattelevat. Heikon itsetunnon kehittämisen A ja O on olla kiinnostunut siitä mitä muut ovat sattuneet milloinkin susta puhumaan ja kysellä sitä livertäviltä linnuilta. Entäs jos ne livertää paskaa tai ovat itse ymmärtänee väärin?
[/q]

Tosta olen eri mieltä. Tohon ei tarvita kuin uteliaisuutta ja hitusen narsismia. Heikon itsetunnon kehittämisen A ja O on sit välittää niistä sanomista jotain.

Linnuilta ei muuten tarvitse kysyä mitään. Ne kertovat sanottavansa kysymättä jos sellaista on.

Onko sulla muuten diagnosoitu minkäänasteista paranoidista käyttäytymistä jos epäilet frendiesikin sanoja?

[q]Fucking Nobody:
Elätkö sä Jone elämääsi muiden mielipiteiden kautta?
[/q]

You know I do! Sitähän mun koko käytökseni peilaa. *sydän*

[q]Jone:
---
[/q]

pikkulintuja ja vasikoita... mitä varten? Tai no itselläni on aika tarkkaan valittu ystäväpiiri, ettei "pitäisi" pelätä mitään seläntakana puhumista tai jos sellaista on niin sääliks käy sen tekijää. Kertokoot kaikille vaikka, että harrastan eläimiä mä voin aina sanoa ettei se pidä paikkaansa. Sen oon huomannut kyllä viiime aikoina, et tää klubbari on täynnä näitä juoru-selkäänpuukottajia ja sen takia en pahemmin ole tuttavuutta tehnytkään moniin. Johtunee just näistä ennakkoluuloista ja siitä mitä silmäni näkevät ja korvani kuulevat et vain harvat ovat niitä, keihin luotan - todella harvat.

edit:
[q]Jone:
---
Fucking Nobody:
Uskooko Jone livertäviä lintuja?
---
Hyvin monissa tapauksissa kyllä. Mulla on heidän kohdallaan tapauskohtaiset syyni uskoa, joista päälimmäisenä usein vuosien ystävyys.
[/q]

ok. tää selitti jo paljon

[q]thomas:
totesin vain polkka myy, koska se myy. ainakin täällä klubbarissa.. onko
kukaan edes vilkaissutkaan mun myytäviin trancelevyihini ? heti kun tuli
polkkaa myyntiin niin jengi kuolasi jo perään. pitänee kai ruveta polkka-dj:ksi
[/q]

Mikähän kumma logiikka tuossa on? Onko dj:n olennaisin/tärkein tehtävä myydä vanhoja levyjään pois? Vai miksi katsot sen hyväksi asiaksi, että vanhat levyt viedään käsistä... Etkö näe silloin vaaraa, että olet liian kuumalla pelikentällä ja täten massasta erottumaton tusinajukka, joka soittaa samoja labeleita läpi kuin "ne kaikki muutkin"?

Arvonsa tunteva dj'hän ei edes osta niin huonoja levyjä että niitä pitäisi myöhemmin alkaa hävittää myymällä *släp*

*naur*

[q]Jone:

Onko sulla muuten diagnosoitu minkäänasteista paranoidista käyttäytymistä jos epäilet frendiesikin sanoja?

[/q]

Ei mulla oo frendejä. Mutta se ei anna sulle oikeutta olla asiaton.

[q]Fucking Nobody:
Ei mulla oo frendejä. Mutta se ei anna sulle oikeutta olla asiaton.
[/q]

Anna anteeksi. Ensimmäinen lauseesi selittää kuitenkin melko hyvin sen mikset usko, että kukaan voisi tietää mitä muut siitä ajattelevat.

[q]JussiS
hyvä avaus, mut vielä parempi jos nää yhdistettäis aina johonkin tiettyyn henkilöön. Ei sit tarvis arvailla mitään :)
[/q]

No mitä helvettiä, enhän minä tunne ketään, minä asun vuorilla... sitäpaitsi fiksummatkin jo tajuaa että kun kerran mainitsin He-Manin tapaukseksi "jees" niin kaikki jotka eivät ole He-Maneja kuuluvat siis kehonrakentajien sankkaan joukkoon...ei elämä ole tämän monimutkaisempaa ihan oikeesti

:P ja löröt kuppiin jos ei housuille

Niin, kun kerran tossa toisessa topikissa oikaistaan ihmisten (vääriä) ennakkoluuloja, niin kirjottakaas nyt niitä ennakkoluulojanne tänne, ni ihmiset tietää mitä pitää oikaista :)

edit: Ezzyn mieliks vaihdoin topikin nimen.

O