päivän :(
kämppis lähti tänään takaisin pohjoiseen*uuh*
enpä olisi vielä toukokuussa uskonut että olisin puheväleissä siskon kanssa enää kesän jälkeen - 25 neliötä, yhdet kotiavaimet, kaksi voimakastahtoista ihmistä ei kuulostanut kovin hyvältä ennakkoon. 4kk meni kuitenkin paremmin kuin kumpikaan meistä osasi odottaa, vain yksi pieni riita ja muuten kaikki sujui ongelmitta.
nyt sitten tuntuu ihan hölmöltä olla täällä yksikseen..
ahdistaa ja vituttaa .. kaikki.
[q]Lyylikki, 8.2.2008 18:13:
Winampissa jotain vikaa...kaikki musiikki särisee...
[/q]
mulla samaa vikaa
[q]Miinapiina, 26.12.2007 15:21:
nyt on päivä niin pilalle, eikä ees jää tähän yhteen päivään.
harmittaa, itkettää, vituttaa, päätä särkee
[/q]
sama.. pakko mennä nukkumaan vaa..
[q]Lyylikki, 10.2.2008 11:56:
---
Pojat korjas mun vaivan - eli sammutti tietokoneen
[/q]
hmm.. mulla toi vika uusiutuu silti.. ei muut softat saa sitä rätinää aikaseks.
tai sit en vaan osaa
jeps. ois se pitäny arvata
Arvauskeskuksen ajanvarauksen tantta: "no mikäs sua vaivaa?"
Minä: "Aamusta saakka ollu niska täysin jumissa ja kokoajan kipeämpi"
Tantta: "Tää ois nyt lääkärille kuuluva asia, mut me ei pystytä sua auttamaan"
Minä: "Siis mitäh?"
Tantta: "Niin siis me ei valitettavasti pystytä auttamaan sua tällä hetkellä. Mene kotiin lepäämään ja ota burana nyt sekä illalla. Katso pari päivää ja jos tilanne on vielä sama, niin katsotaan uudestaan"
Minä: "*grr**släp**senkin* Jaa, mä en pystyny töissä tekemään mitään, ku niska on niin kipeä"
Tantta: "Tilanne on kyllä nyt tämä. Levolla se lähtee."
JEps. Kiitän ja kumarran yhteistyöstä. Kait se on sit pakko kääntyä yksityiselle sektorille, kun tämä julkinen terveydenhuolto toimii näinkin moitteettomasti.
henkisesti uupunut.. :(
mulla nousee kuume ja töihin täytyy mennä huomenna. ei oo varaa jäädä pois eräästä hiton tärkeän projektin kohdalla. :(
Saatanan selkäkipu *pökr*
maanantai
näköjän mä sit sain viime viikonlopulta vatsataudin lapsenvahtikeikan korvauksena :(
ei pysy mikään sisällä
[q]Cjet, 9.10.2006 19:44:
*täh* Eksä muka oo jo?
[/q]
Oon mä tavallaan, mut Vaasassa äitin ja iskän, eli mun lapsuudenkodin, asunto on aina ollu "oikee" koti.. Ja ne muuttaa sieltä ihan pian pois Tääl mä katon yhen kiinteistöfirman sivuilta meidän kämpästä kuvia ja pillitän että pian sinne ei voi enää mennä tosta noi vaan.. Avaimetkin joudun kai pian lähettämään sinne.
[q]illusion, 22.1.2009 20:51:
---
Sunshine^82, 21.1.2009 19:36:
144 e sähkölasku haistakee vittu.
---
217e saunottu on =D
[/q]
"team-sauna :D" kiittää!
unirytmi jossain kadoksissa.. ollu jo monta viikkoo.. sama ongelma tuntuu olevan monella muullakin. viime yönä tuli nukuttua komiat 2 tuntia ja myöhästyin vielä koulusta tunnin. ja koita tässä nyt sitten tehdä opinnäytetyötä.. huooh tulee kamala kevät
Noena:
Kaikilla ei kuulu tekstiviestit liittymän maksuihin. Autolla ajaessa tai muuta huomiota vaativaa tehtävää suorittaessa ei pahemmin tekstareita näpytellä eikä sitä välttämättä muista sen jälkeen kun pysähtyy. Itse en käytä tekstiviestejä juuri ollenkaan koska se on aina lisää laskuun ja minuutin aikana saa puhuttua ummet ja lammet. Keskimääräinen puheluitten kestoaika on tollanen 50s. Olenkin tuttavilleni sanonut että turha niitä viestejä on lähetellä kun en vastaa niihin ellei asia ole vastausta vaativa.
Tämä juontaa juurensa edellisestä puhelimesta jossa ei ollu vastaa toimintoa eikä lähettäjän nimi näkynyt. Jos siihen kuitenkin päätti vastata oli homma aika erikoinen. Kun viesti oli kirjoitettu piti numero olla poimittuna toiseen puhelimeen, lapulle tms. jotta sen sitten voi näpytellä siihen omaan puhelimeen. Eli tekstiviestin yhteydessä ei voinut selata numeroita. Hyvä Motorola, piti lähettää puhelin vitsinä valmistajalle muistona menneestä mutta joku koira sen varasti. Mahtoi saada lapsiparka traumoja tuosta pikku simpukasta. ÄHÄ!
[q]*Mirri*, 19.9.2007 13:03:
---
MissKoo, 19.9.2007 12:50:
Mä en parane ikinä. IKINÄ!
---
Olin just tulos alottaan avautumist tänne täsmälleen samoilla sanoilla. Mullon sentää antibiootit muttei nää tunnu auttavan vaik kolmas päivä jo menos. Saatanpa myös olla liian hätänen. Kurkku ihan turvonnu ja superkipee, suu ei aukee kunnol, korvaa särkee...*valivalivali*
Ja mäki haluun treenaan!
[/q]
Syökää lisää niitä lääkkeitä! Edit: suunnattuna kaikille
Terveisin: 3 antibiottikuuria 25:ssä vuodessa.
Unettomuus, tällä viikolla ollu jo 3 yötä nukkumatta. Joka toinen yö nukkuu 6-8h joka toinen valvoo. Jännittäviä olotiloja, tästä se terveys lähtee. Mmm brains where are you?
[q][TranceCore], 19.4.2007 16:15:
---
Jone, 19.4.2007 16:00:
---
[TranceCore], 19.4.2007 15:43:
EiKs ToI JaTkUvA LePpPäKeRtUn PaHiMmAn ViHoLliSeN RoOlI oO YhTäÄn RaSkAsTa ?
---
LePpPäKeRtUn?
Pfffft. *kirjoittaa yhden nimen lisää pitkään listaan*
Tuleeko tunteet jotenkin poikkeuksellisen voimallisesti ilmaistua kun kirjoittaa lauseen jokaisen sanan isolla etukirjaimella?
---
Voiko oikeesti olla noin urpoo jätkää, ilmeisesti. Ihan tarkotuksella laitettu ja tulihan se todettua piliikunnussijaa isikee jälleen, luuletko olevas joku f*ckin äidinkielen opettaja, nussi sitä pillkua miten lystäät, niinku 50% sun viesteistäs on just sitä ylistäkää pilkunnusija jone, i bow to you, ladybug fucker !
[/q]
http://www.funny-potato.com/read-this.html
Kadotin taas iloset ajatukset
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.