päivän :(
Kirjotin 2 tuntii blogii ja nettiyhteys oli katkennu sil aikaa ja yllätys yllätys se teksti ei tallentunu, vaan siinä meni yli kahen tunnin kirjotukset!!
Vitun langaton yhteys oikeesti!!!!!*grr*
[q]kindertin, 27.2.2007 17:45:
---
Fuzzy, 26.2.2007 23:03:
Ja sitten vielä... Tiedän ettei kaikkia voi miellyttää, enkä yritäkkään, mut ei oo kivaa silti huomata jos joku kenestä ite tykkää, ei tunne samoin. Ja nyt siis puhun ihan kaveri mielessä. Miten sellasen ihmisen kanssa voi käyttäytyä kun on yhteisiä kavereitä/tuttuja, jonka takia sitä ihmistä joutuu kuitenkin näkemään?? Ei oo helboo...*poks*
---
Toi on harvinaisen bersiistä. Ite oon todennu et kaverit saa luvan käyttäytyy ihmismäisesti vaikkei jostain tykkäiskään,mä tykkään ja sillä selvä. Melkein aikuisia(ei koskaan täysin) ku ollaan ni osaa kyl käyttäytyyki.
[/q]
Joo toi on tukala tilanne. Kun ei tiedä, että oisko se parempi, jos se ihminen näyttäis avoimesti että ei pidä musta, vai käyttäytyis ystävällisesti mua kohtaan ku nähtäis. Koska ei sekään oo kivaa ku tietää että esittää kaveria ja sit selän takana on ihan toista mieltä. Pitäis vaan pysytellä poissa jaloista.
[q]Olis vaan kiva jos kaikki tulis toimeen keskenään *enkeli*[/q]
Sanos muuta. Jos toi vaan olis mahdollista...
Kaikki on iha vitun perseestä taas vaihteeks saatana...!!
Excuse my language...
[q]Avernian, 26.1.2007 23:03:
---
Fuzzy, 26.1.2007 21:56:
--
Excuse my language...
---
ei _kaikki_ ole ihan vitun perseestä.
[/q]
Hyvä pointti!*hih* Ehkä mult irtoo viäl yks *hymy*!
Jep! Meidän koko talossa on noin 23 astetta lämmintä... Paitsi MUN huoneessa!
Sielä on, and no bullshit, 15 astetta kylmää! Ja kaikenlisäks viäl sielä vetää. Eli sellanen mukava ilmavirta pyörii siinää sängyn yläpuolella!*plur*
Ette uskokkaan kuin siistii on nukkuu
a) yöpuvun yläosan
b) pitkähihasen
ja c) villapaidan kanssa... Vähäks rentoo!
Sit sama housujen kaa. Mamikset ja lökähousut. Nii ja sit tietty sukat ja villasukat.
And again, No Bullshit! I'm super serrial!!(*hih*)
ahdistaa... tuntuu että kaikilla on asiat huonosti. En osaa ketään lohduttaa, koska en ikinä löydä oikeita sanoja. Jos yritän lohduttaa, se yleensä vaan pahentaa asiaa. Ja muutenki sellanen tunteilu ei oo ihan mun juttu jostain syystä.
Ja sitten vielä... Tiedän ettei kaikkia voi miellyttää, enkä yritäkkään, mut ei oo kivaa silti huomata jos joku kenestä ite tykkää, ei tunne samoin. Ja nyt siis puhun ihan kaveri mielessä. Miten sellasen ihmisen kanssa voi käyttäytyä kun on yhteisiä kavereitä/tuttuja, jonka takia sitä ihmistä joutuu kuitenkin näkemään?? Ei oo helboo...*poks*
[q]akiapina, 12.6.2008 15:53:
Kävin parturissa :(
[/q]
tuliko lyhyt?
*uuh**nyyh* on vaan huono fiilis... mistään ei enää saa kiksejä. Arkipäivät taas ihan perus samanlaiset ja sit tulee taas se yks vitun sama vkloppu.
Ei helvetti... sanon vaan*igor* Miehet on mut YKS mies on
I wish he was dead.. Yes! DEAD!!! En olis vielä 3 vuotta sitte uskonu että toivoisin näin vielä joskus.
Olen tullut järkiini! Pitiks sen nyt soittaa... Tuli ihan kauhee fiiwis... Kaikki paska muistu mieleen yhel kertaa... Miks on olemassa niin hirveitä ihmisiä... Tai ihan sama kuhan ei tulis mun elämään ne.
Pelkään et mitä käy kun se pääsee ulos kk päästä. En haluu nähä sitä enää ikinä...*uuh*
Saaks joku muu meses kavereilta viestin: "Hey is this your picture? *linkki*"
Nyt on jo kahelt kaverilta tullu... Meinaakse sitä että niillä on joku virus koneella
Nään erään ihmisen vikaa kertaa. Hyvästelyt on perseestä.
Hei urpot! Kun meette naimisiin niin pliiiiiii'iiis, elkää keksikö mahollisimman hyvää ideaa että pietään kahet juhlat kerralla, esim. uv+ häät! (JOOJOOO) Paska idea ja pilaa muitten ihmisten suunnitelmia ihan huolella. Jos on mahollista saaha ylimääränen juhlapäivä niin käyttäkää se, ei häitä pitkille pyhille jne.
YURPOT!
Emmaksa.
Prkl ku noi yleisten aikataulut aina muuttuu, eikä suinkaan parempaan suuntaan. Ihan kun ei olis tarpeeks vaikeeta säätää kaikilla mahollisilla kulkuneuvoilla duuniin. Taas pitää miettii uusiks koko homma*toktok*
[q]keijukainen, 3.6.2008 19:59:
Kurkku kipeenä eikä meinaa hellittää millää
[/q]
sama. ihan kuin kurkussa olisi veitsenterä poikittain ja jokainen nielaisu sattuu. harvinainen viikkovapaakin meni tallinnan sijaan kotona nukkuessa.*uuh*
ehdinhän mä jo melkein kaksi viikkoa ollakin terve*dissaa*
[q]kinderi, 16.12.2009 21:49:
No ei ihan.. Voi toki johtua siitä että oon saanu ne kun on nielurisat leikattu, ja sitten viisureiden poistojen takia :)
[/q]
No jätkilt kyl odotetaan enemmän lääkärisääkin. :)
Oli muuten maailman paskin päivä eilen! Mikään ei onnistunu... Ei mikään!! Ei oo ikinä ollu niin syvä vitutus päällä. Kaikki alko jo siitä kun avasin silmät ekan kerran.
[q]kinderi, 16.12.2009 21:32:
Kyllä mä oon aina panacodit saanu ilman mitään sen kummempaa yrittämistä.[/q]
Veikkaan että juttu alkoi näin: ''mä oon nyt syöny 3 viikkoo buranaa..'' (meinaa mut piestiin joskus pesaril ja sain 800mg buranaa ku sanoin et tää kipu vittumaista. E: Sillon sain sitä infuusioTramalia baarissa tutustumaltani jampalta)
[q]
Kipu on elämää, mut tällänen lähestulkoon lamaannuttava ei silti ole kivaa.
Olis kiva esim.nukkua.[/q]
Ei se kivaa ookkaa.
Tajusin et olen kohta 32 v enkä ole mitään
luulin saaneeni eilen huonoja uutisia mutta tämän päivän uutiset kotoa oli vielä huonompia*nyyh*
loppuukohan tää paskan sataminen mun niskaan ikinä? tuskin.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.