päivän :(

Back to häröily O

ääh... pitihän se arvata että viikonloppuna sairastetaan.. 38.7 ja nousussa kokoajan..

ja sit ei ole edes mitää särkylääkkeitä..

Heitin tänää lipat rappusissa aamulla töihin lähtiessä. Vasen kankku on niin perrrrkeleen kipee, et voisin vaikka vannoa et ikinä ei oo mikään ollu niin kipee. Istuminenkin onnistuu vaan vinossa asennossa.*toktok**grr*

kurkku kipeenä, mut nokka ei vuoda enää onneks.

[q]mayah, 7.3.2008 08:05:
Taas kipeenä.
[/q]
samoin*uuh*
tänään olin jo suunnitellut salille menoa mutta eipä tarvi mennä kun kurkussa tuntuisi olevan kaktus.
eilinen työpäivä tuskin auttoi tilannetta, lämmöt oli poissa koko päivän mutta ilmastointi ei*justjoo*

tämä helvetin työharjottelu ja ylipitkät päivät.. 3 viikkoo tätä paskaa jäljellä jee.. nooh jos näin tahti jatkuu ja tuntimäärä ylittyy näin roimasti, niin viimisestä viikosta tulee helvetin helppo .. sitä odotellessa

kummatki simmut tulehtunu...hyvä ku auki saa... *uuh**poks*

Kipee.. angiina on palannut (kahta kauheempana kun en edellistä hoidattanut, koitin pärjätä vain perslääkkeillä). Kurkku on törkeen kipee, sattuu syödä/niellä/puhua ja sattuu vaik ei tekis mitään noistakaan. Lisäks päätä särkee ja korvakin kipee -korvatulehdus?? Nimittäin kun oon kipeenä niin yleensä aina mulle pamahtaa se korvatulehduskin. Ja vielä lisää, mua väsyttää törkeesti

Eilen yks ihana mussu skitsoili mulle kokoillan.. okei, töissä kiireitä ja stressi on hirveen suuri niin mä _ymmärrän_ kyllä. Oon mä skitsonnut ja tiuskinut myös. Mut ei tunnu kivalta ei. Tosin mikäli vanhat merkit paikkansa pitää niin saan kauniin anteekspyynnön tänää. Ja onhan kohta vappu! Paistaa se aurinko pilvenkin takaa. eh..? *sydän*

Flunssa

ja pakollinen luento

ja illalla Juno

Päivä alkoi sillä, että kaadoin mukillisen kahvia just pestyjen vaatteiden päälle. No ei siinä vielä mitään! Sitten tuli posti ja toi jollain 300 laskuja -> lisänä tietysti niihin mitä aikasemmin tullut, inhoan laskuja. Ois paperin silppurille töitä*grr*
Kaiken huippuna olkoon mun tämän viikkoinen "loma".Lomaa siis toki koulusta, mutta työtä 8-15h/pv ja päälle luettavat ja tehtävät koulusta. Kyllä lomailu on ihanaa

Oli vaan sellanen päivä, et tuntui et kaikki hajoo mihin kosken. Itseasiassa alkoi siitä kun olin hirveessä ruuhkassa Stadissa 2 aikaan päivällä ja siit lähti myöhästely ja :( -kierre. Tuntuu, ettei tänään oikeestaan oo onnistunut mikään. Lisäks nukkunut edellisyönä n.2h joten väsymyskin painaa joten tuntuu et kaikki niin nurin kun olla voi.

Tänään ei oo sitten onnistunut mikään. Ensin tappelin netin kanssa _koko_ päivän (ja koko menneen viikonlopun) kun välillä toimii ja sitten taas ei. No kaiken huippu on nyt se, että kun sain netin vasta nyt illalla toimimaan taas niin en saanut enää yhtä laskua peruttua minkä oon maksanut jo ja jonka oon laittanut 28pv eli huomenna menemään tililtä. No se on noin 400e juttu, että harmittaa hiukan kun en saakaan peruttua nyt sitä maksamista. Kone ilmoittaa ettei laskun tietoja saa muuttaa, koska "laskua maksetaan parhaillaan". Hääh?! Sen piti mennä vasta 28pv eli aikasintaan 2h kuluttua.. luulin et siihen asti voisin vapaasti poistella sen jo tarvitsee! No nyt menee sit 400e niin et humahtaa

Ei oo mun päivä.. ei

Joo en seukkaile nyt. Niinku jo ajat sitten sanonut niin sellanen on-off suhde ja sekin nyt loppu ihan välimatkan takia. Mä en jää odottelee Suomeen kun toinen lähtee tuhansien kilometrien päähän tekee gradua/tekee töitä. Ja mukaan en pääse. Hmm.. nii joten mun osalta loppu joo. Voi sitten katsoo kesän jälkeen miten on asian laita kun suomeen palailee. Ehkä vielä tunteita, ehkä ei. Ehkä asiat toimii, ehkä ei. Ehkä palataan yhteen, ehkä ei.

Kuukaus sitten kuulin, että se mun yks parhaimmista ystävistä mututaa Suomesta pois.. no nyt vettä myllyyn ja toinenkin muuttaa Miksi miksi miksi? Kaikki vaan lähtee.. Nooh, onneksi on meilit ja eset.. kaikki keksitty. Ja ainahan voi lomailla puolin ja toisin, et ei tää nyt tarkoita ystävyyden loppua. Mut ikävä kyllä se vaikuttaa kaikkeen. Tuhannet kilometrit on kuitenkin paljon

Ja kaikenlisäks mulla taas selkä jumissa, oon ainakin tänään ja huomenna saikulla vielä

Kauhee päivä ollut.. olin töissä ja mulle soitettiin et eilen aamulla sitten mummi nukkunu pois Eikä tästä ole kun viikko, kun sanoin et täytyy pian päästä käymään ja näkee pitkästä aikaa. No eipä enää sitten ole mummia jota mennä katsomaan. Parin viikon päästä siis tiedossa Barcelonaan reissu, mutta ei todellakaan ilosella mielellä vaan ihan kaikkea muuta.

Voivoi, surullista. No, nyt mummin sitten on toivottavasti hyvä olla

Väsyttää kun raskas duuniviikko takana, viimenen "arkinen lomapv" ennenkun koulu alkaa, viikonloppu liian lyhyt ja sit ensviikko stressaa kun alkaa 12-16h päivät Niin ja sit en saanu nukuttuu ees yöllä niin väsymys ihan hirvee. Ja kauheesti odottaa tekemistä viikonlopuksi, siivoukset etc. Uhhuijaa se siitä biletyksestä

Kipeenä Mä luulin et tää jo meni hyvin, koska v.loppu meni niin kivasti. Mut eih, tässä taas ollaan

:(

Pitäis mennä nukkuun, mut ei väsytä yhtään.

Iski ihan hirvee ikävä Vaasaan :'(

[q]Jocular, 29.10.2006 19:27:
Vuosia odotettu, pitkitetty, mutkistettu juttu, joka sitte vihdoin tapahtuu/onnistuu ei enää tunnukaan miltään, vaan lähinnä osottautuu pettymykseks ja.. Joo. Eipä tarvi sitte enää sitäkää odottaa.
[/q]
mä voisin vaikka vannoa et täs on nyt kyse seksistä...*nauru*
ps. älä suutu, tää oli vaa kevennys*piis*

tulipa sitte nolattuu ittensä ehkä mailman eniten....
nyt kaikki on suuttunu mulle... oma syy... pitäis osata pitää jotku ajatukset vaan omana tietonaan...

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O