päivän :(
[q]lostgone, 17.9.2007 23:12:
---
Taika, 17.9.2007 13:45:
puudutus lakkasi vaikuttamasta ja sattuu nyt lähes yhtä paljon kuin aamulla*nyyh*
melkein toivoisin että mulla olisi tekarit. hammassärky on helvetistä*dissaa*
---
Viinaa ja tongit tai molemmat?
Mä varasin tänään ajan hammaslääkärille. Veikkaan, että se lekuri lyö rahoiksi.*blush*
[/q]
vain särkylääkettä ja porakone*hmph*
mä aloitan kaksi seuraavaakin maanantaita hammaslääkärillä, mikäs sen mukavempaa*justjoo*
[q]Lyylikki, 19.9.2007 19:54:
Kiitos Alko, että veit taas rahani.
[/q]
tuttu tunne
[q]Piiuzki:
äitin hautajaiset
ikävä
[/q]
Toi on kyl tosi rankka paikka. Itse kokenut saman.
Koita vaan jaksella..
illalla nukkumaan mennessä kerkesin huokaista jo helpotuksesta kaikkien sairastelujen olevan ohitse kun hammaslääkärikin eilen sanoi pahimman operaation mun hammaskaluston kanssa olevan ohi..
..ei olisi pitänyt, aamulla herätessä toinen puoli kurkusta ihan helvetin kipeä ja nieleminen ihan yhtä tuskaa. kiva kiva, kohta mulla on varmaan joku helvetin angiina*igor* missä mun vastustuskyky on juuri nyt kun sitä kipeimmin kaipaisin?*grr*
[q]pirpeli, 20.5.2009 18:44:
Empatiakyvyttömät ihmiset saavat mut välillä niin väsyneeksi ja surulliseksi.
[/q]
Älä muuta sano, just ajattelin samaa. Tekee myös hyvin vihaiseksi!
Seuraavan kahden viikon:
Floristiikkakurssien opettajat = kuppasia norsunvittuja
pakko lähteä käymään lääkärissä, ku niska jumittuu kokoajan enemmän, eikä päätä voi kääntää mitenkään ilman että sattuu niin saatanasti :(
kun ei näe formuloita suorana, et ottaa päähän! eikä jaksais mihkään raflaan lähtee kattomaan tän krapulan takia
[q]Pätkis, 22.10.2007 11:26:
Kuollut Puppa*nyyh*
[/q]
..oma päivän :( on kuume, en käsitä missä välissä oon ehtinyt sairastua kun en ole muuta tehnyt kuin ollut töissä*hmph*
no, kyllä mä tän tainnutan ennen perjantaita*joo*
ikävä :(
Kauhee työstressi(=duunissa ketään muuta ei näytä kiinnostavan paskan vertaa vaikka huomenna alkava kampanja menis päin vittua, ja kaikki hommat oli jätetty tälle päivälle ihan vaan mua varten)*dissaa*
Niska jumissa kauheesta työmäärästä(=päätä särkee)*toktok*
Lisäks mulla on ihan vatsatautinen olo(=oksettaa ja vatsaan koskee)*sars*
okei nyt tekee mieli juoda perseet...
pikkusisko lähti takaisin maalle*uuh*
paskaa...
ahdistus, en halua mennä huomenna töihin vaan vielä ainakin pari päivää jatkaa lomaa*nyyh*
vaikka tuskin siellä pariin ekaan päivään mitään hyödyllistä saa aikaiseksi ja sitten onkin taas pari päivää vapaata.joten ehkä mä selviän tuosta maanantaista sen ajatuksen voimalla että mun tarvitsee vasta reilun viikon päästä oikeasti alkaa tekemään töitä ja tämän viikon vain näyttää siltä että "teen" töitä*joo**pepsodent*
talvilomaankaan ei ole onneksi kuin enää..vajaa kolme kuukautta*hihu*
en tiedä olisiko tää päivän :( vai :D mutta oon ollut töissä n. tunnin ja nyt jo mulla on esimiehen kanssa sukset ristissä*nauru*
"..en tiedä miksi otat asiat aina tuolla tavalla.." ..no ehkä siksi kysyn ja otan sen "tällä" tavalla (eli uskallan kysyä miksi) koska mun on ne vitun tilastot tehtävä huomiseksi koska joku ylemmän tahon valopää on keksinyt aikaistaa palautusaikaa viikolla. ja mikäli en jää ylitöihin niin aikaa on tasan tää aamupäivä.*dissaa*
enkä jää kyllä ylitöihin.
jos mä edes yhtään kuulostan ensi syksynä siltä, että olisin tänne jäämässä, niin tulkaa rakkaat ystävät heittämään mut niskaperse-otteella pihalle. ja äkkiä. tää on kaikkea muuta kuin hyvä työpaikka*eiei*
yli 39 astetta kuumetta*hikoil*
näin kipeä olen tainnut olla viimeksi..joskus 10 vuotta sitten? noh, vanhuus ei tule yksin.
täytyy toivoa vain että antibiootit auttaa, lääkärin heitto "on muuten ollut keuhkokuumettakin liikkeellä" ei kuulostanut sitten ollenkaan hyvältä*hmph*
Kesällä FLUNSSA Prkl! Ei hyvää päivää Tätä ei saa kirveelläkään pois.
yskä*igor*
ei tää flunssa taida mennäkään ohi viikossa.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.