päivän :(

Back to häröily O

vielki iha paska olo, ja huomen pitäs jaksaa pomppii

2e meni hukkaan, luulin et pääsis opiskelee taas mut ei (olis pitäny ostaa lastenlippu tai tehä vakiot eli, jäädä kotiin nukkuu).

Opettajat passitti mut takas kotii ja sano et ne soittaa tän viikon aikana viel >:E

Uus koulu on kyl hieno mut mitä sählinkii se aiheuttaa ku kaikki vaa stressaa kaikest, liikaa uutta ja tuntematonta, vitusti n00bei joka puolel huoh!

Perhanan tietokone päästi savut pihalle.

Ei ois niin yhtään heittää rahaa sen korjaamiseen ja uuteen osaan, tai huvittais muutenkaan tapella ja säätää ja yrittää löytää että mikä sieltä edes pimeni. Ai että mä rakastan näitä ATK -vimpaimia niiiiin paljon

...palkka meni :(

Vitun myrskymatalapaine, tottakai just ens v-lopuks

[q]Birgie, 23.5.2007 19:22:
Toivottavasti juhannuksena sataa.

[size=4] VOI VITTUPERKELESAAAAAAAAAATANAA MÄ JOUDUN OLEEN KOKO JUHANNUKSEN VITTU NELJÄN SEINÄN SISÄLLÄ PÄIVYSTÄMÄSSÄ JA KUITENKI ON TOSI HILJASTA JA AIKA KULUU IHAN LIIAN HITAASTI. [/size]
[/q]

Toi ei kyl oo reiluu toivoo tommosta :(

[size=4]Et kiitti vaa, toi sun toivees on mun päivän :([/size]

pöö, tuli krapula

Voi kilinColin minkä meni tekemään... :'(

http://www.colinmcrae.com/

Duunikoneen hiiren vasen näppäin sanoi sopparin irti 5kk ikäisenä. Taattua HP -laatua...
No eipä siinä mitään, mutta joutuu kökkimään täällä toimistolla vaikkei voi mitään tehdä Surffailu ny onnistuu auttavasti vaihdettuani näppäimien toimintajärjestystä XP:ssä..

[q]MiMoSa, 9.1.2008 09:38:
Mun on jo pitkään pitänyt käydä luovuttaa verta mut aina on joku juttu ollut, että en oo voinut käydä. Nyt aattelin, että pääsen mut enpäs tajunnutkaan ennenkö nyt, että b-hepatiittirokotus aiheuttaa 3kk karenssin. Eikä se jää siihen 3kk kun huhtikuussa tulee karenssiin 6kk lisää malaria-alueelle matkustamisen johdosta. Että se siitä luovutuksesta sitten. Mä vähän epäilen, että en pääse luovuttaa ikinä kun aina on jotain...*hmph*

edit: Mikä hitto siinä rokotuksessa muka voi noin pitkän karenssin aiheuttaa?*grr*
[/q]

[q]MiMoSa, 9.1.2008 11:31:
Mutta asiaa uudelleen tarkastellessa huomasin, että b-hepatiitillä se olikin 3vrk ja muilla se 1kk. Joten selvispä samalla sit tuokin, että miksi.*hih*
[/q]

Päivän [size=26]:D[/size]

Mä missasin Lumiukko -piirretyn ja joulurauhan julistamiset ja kaiken.
Joulufiilis antaa niiiiin odottaa itseään, missä se on?

Paha olo.

[q]Arrrmi:
pää humisee tyhjää ja suru ja ikävä vaivaa.. siinäpä tän päiväset.
[/q]

Sinäpä sen sanoit.

Seuraavan 6kk:n "päivän :(".

Miss you so much, A.

Äipän kuolemasta tuli kuluneeksi 2 vuotta. Eikä kyllä muutenkaan ole hirmuisen voittajafiilis.

Paha mieli.
Pää täynnä kusta.

Kirottu roskaloska sää.
Sen vuoksi jäi pulkkamäet väliin vaikka niin olisi tehnyt mieli. Ärrr......

kiukuttaa.

Sekasin on joo rytmit ja muut.
Piti sitten vielä kaiken lisäksi mennä innoissaan iskemään vähät rahat kalliseen kamerakännykkään, sitä ikäänkuin joulahjana itselle puolustellen.

Myydään sopuhintaan nätti Samsung SGH-P510.

Maukas kotiruoka.

Mä oon niin kyllästynyt näihin kauppojen valmisshitteihin et...

Osaisimpa mä kokata.

Eksä laitto niin hyvii kotiruokii, ettei mitään rajaa...

Ikävä.
Ruokia -kin.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O