päivän :(

Back to häröily O

nyt on sitten vielä toinen jalkakin ihan paskana mä olen ihan vammanen.

*eiei**eiei* Kymmenen tunnin työpäivä tänään tosi rasittavan viikonlopun jälkeen. Ehkäpä ensi viikonloppuna malttaisi nukkua...

tässä taas huomaa kuinka pieniä ne omat arkiset vastoinkäymiset loppujen lopuksi ovatkaan. osannottoni

Voi että elämä voi olla perseestä. Maa valkosena vaikka ei pitäis ja ton lumen ansiosta eilen illalla ajoin edellä olevan perseeseen!!"! *dissaa**nyyh**piru* Ei oo helppoo mullakaan...*nauraa*

ulkona on taas kylmä eikä arska paista, röökitki loppu :(

-M

kaikki menee tänään päin VITTUA mikään ei onnistu täytyy varmaan pysyy neljän seinän sisällä loppu päivä PERKELE!!

[muokattu 15.4.2003 15:03]

kuulokkeet korjauksessa ja joudun olee päivän ilman niitä*ding*

Vatsa päätti sanoo ittensä irti kesken työpäivän..ja viel tunti pitäs jaksaa*nyyh* hmh hmh..*igor*

siistihän juniori kieles!!

kuilu:
[q]Mun viimenen jäljellä oleva isovanhempi on tosi huonona… [/q]

pahoittelen.. mut toivo ei anna periks, eikö vaan?

Unettomuus on pepusta ... mut ei voi muuta ku odottaa seuraavaa yötä

Ärsyttäää...

5 kirjan tentti meni uusintaan..*eiei* Kahdes viikos pitäis lukea yli 1000 sivua..*eiei**igor* Olisko jollain myydä aikaa? Tai älyä?*suru*

Ja sateenvarjokin jäi onneks kotiin..*mur*

Uhuu:[q]siistihän juniori kieles!!
[/q]
olaankos täällä alettu kattoo jo ikääkin... *täh*

Krapulakeiju on taas käyny vierailemassa ja ulkona on pirun kylmä.*poks*

[q]Yusu:
tänää takas inttiin ja aikasin aamulla lähetään lohtajalle leirille
[/q]

yusu olin ite siellä noin puolvuotta sitten -25 asteen pakkasessa vetämässä kelaa 2 metrin hangissa joten ooppa vaan iloinen että leiri alkaa tossa vaiheessa

Äääh ruokaa..

Kauhee krapula. Pää hajoo*eiei*

Päivä töissä puutarhamessuilla päin naamaa vittuilevia mummoja kuunnellen. Vieläkin tulee savua korvista*mur*

http://www.sunpoint.net/~efo339/hiski.jpg
nukkui pois*suru*

turha päivä! just, kun sain pään kerättyä niin se yx v***n pas-ki-ai-nen kävelee mua vastaan kaupungilla... voi viddu!!!!

kyl elämä potkii taas...

jotain plussaa: uus *super*-laukku!

O