päivän :(

Back to häröily O

jouduin äkilliseen leikkaukseen*suru*

Avernian:[q]Kaikilla tutuilla on rahaongelmia... ja se näyttää olevan tarttuva tauti *voiei*[/q]

Loppu kuukausi pitää syödä näkkileipää*nauraa*..
No ei se kyllä ole naurun asia, jos ollaan vakavissaan*uuh**blush*.
Rushit joutuu jättää väliin, kun sit ei olisi rahaa örveltää Vappuna...Ja sillonin ei kiukaan saa nysvätä himassa
*eiei*...
Rushit jäävät väliin = ((

idi:[q]efo:jouduin äkilliseen leikkaukseen*suru*
miten kävi?[/q]
saas nyt nähdä. vappu vietetään kotona*poks**igor*

Ystävä messutti aamulla,"ois kiva päästä painii ku tekee nii hirveesti mieli sua!"
Ja sit se ei päässy tulee ku se on kipee*nuha**nyyh*
Aivojen etulohko huutaa PERKELE!*nauru*

efo:[q]jouduin äkilliseen leikkaukseen*suru*[/q]

*mega ihku hug*

avb:[q]Sain näköjään jonkun sortin flunssan*nuha* ja kyrpii niin perkeleesti*poks**eiei*[/q]

No ei mikään ihme ... flunssat on aivan perseestä .. itellä oli tossa 2 ihan peräkkäin ja vaikuttais että 3 olis hollilla .....

[q]Ankeus:
vitun vittu.. tässä sitä ollaan 39.6°C kuumeessa.. parasta ois parantua nopiasti!
[/q]

Miten tollasessa kuumeessa jaksaa istua koneella?
Miulla on joskus ollut jotain 39 astetta kuumetta, sillon ei kyl oikein mitään muuta voinu tehdä ku maata jossain sängynpohjalla tms.

ulkona sataa prkl. Jeje, meissi saa sentään hiusongelmaani ratkasun huomenna

-M

howdy:[q]avb:Sain näköjään jonkun sortin flunssan*nuha* ja kyrpii niin perkeleesti*poks**eiei*

No ei mikään ihme ... flunssat on aivan perseestä .. itellä oli tossa 2 ihan peräkkäin ja vaikuttais että 3 olis hollilla ..... *eiei*[/q]

Voi ei, pysykää etäällä....ei vaan...parannelkaa itsenne vapuksi, niin päästään kaikki bailaamaan hyvissä sielun ja ruumiin voimissa*joo*

Ulkona päälle 30 astetta ja mulla on 38,8 astet kuumetta...ei o reilua.. *nyyh**nyyh**nyyh*

kasvata pitkäksi!

Pitis keksii hiuksille jotai uutta mut mit??? Dilemma...ehkä*mur*

wxw:[q]Nii-i. Kerran ollu pitemmät ja siit ei olt muuta ku haittaa. Ruuhka ei oo mun juttu*dissaa*[/q]
no sitten vaan ihan siiliksi!

älä nyt mitään sellasta urpotukkaa vaan leikkaa..

[muokattu 28.4.2003 13:02]

"Tuleva pomo" soitti ja sanoi ettei otakaan mua töihin, kun noin kuukaus sitten lupas ottavansa epäreilua, ei voi muutakaan sanoa, kun tässä vaiheessa on jo vähän vaikeampaa löytää mitään muuta

wxw:[q]Pitis keksii hiuksille jotai uutta mut mit??? Dilemma...ehkä*mur*[/q]
tukka kokonaan veks!vai millanen sulla nyt on??

Lucid Dream:[q]"Tuleva pomo" soitti ja sanoi ettei otakaan mua töihin, kun noin kuukaus sitten lupas ottavansa epäreilua, ei voi muutakaan sanoa, kun tässä vaiheessa on jo vähän vaikeampaa löytää mitään muuta *dissaa*[/q]

Tää on se mun pahin painajainen.

Sovin kanssa et tulen töihin sit ja silloin, mut
kun ei ole mitään paperilla on paha mitään valittaa jos samallailla käy mulle.

Otan osaa
Se kusipää*dissaa**voiei*

sellanen darudetukka..sellai mis on eestä nostettu pystyyn hölmösti..en osaa paremmin kuvailla..

Maksalaatikko on hyvää, jos sitä tiristää paistinpannussa rapsakaksi

Sain duunia ja duuni alkaa maanantaina.

O