päivän :(

Back to häröily O

On niin hiki, että kutittaa

[q]alien:
---
ParodY:
ihan olo ku ei saanu nukuttua.. jostain KUMMAN syysta*hmph*...

---

vedä unilääkettä ;)
[/q]

Ei se auta kun joku puhuu ja kiusaa siinä vieressä..

duunissa sunnuntaina*nyyh*

Tyeicha:[q]*uuh* ..ajoin kolarin isin uudella autolla. isi ei ollut kauheen ilonen..[/q]

Kuhan kenellekkään ei sattunu mitään.

mun taistelukala kuoli..

[q]Yusu:
tänää takas inttiin ja aikasin aamulla lähetään lohtajalle leirille
[/q]

TJ 0!
Ollut jo piakkoin kokonaiset 2 kuukautta.
Anyway, mun päivän :( on työn määrä joka on vieläkin pahasti kesken, väsyttää ja tuntuu etten saa hommia tehtyä ennen yötä.

KRAPULA....

pää räjähtää...*poks*

[q]WuZuul:
Maanantai, tartteeko muuta?*igor*
[/q]
Ei tartte.

Mua vituttaa että mun kaveril on asiat aivan päin vittua ja se et ei ikinä o yhtään massii...

JA SAATANA JOS NE OPINTOLAINATKIN MENEE NIIN MÄ MEEN MOOTTORISAHAMURHAAMAAN JONKUN/JOTKUT SaATANA!*dissaa*

the life its self*eiei*

Tyeicha:[q]*uuh* ..ajoin kolarin isin uudella autolla. isi ei ollut kauheen ilonen..[/q]

tiedän miltä tuntuu tuli mieleen mun eka kolari 16 v (olin kotimaassa ajamassa)*vink*

Ai niin, sain vitun pakko ruotsista vitun kehotuksen ja huomena on vitun ruotsin kokeeta ja meidän ruotsin ope on aivan vitun huora.*dissaa*

Krisu:[q]Tyeicha:*uuh* ..ajoin kolarin isin uudella autolla. isi ei ollut kauheen ilonen..

tiedän miltä tuntuu tuli mieleen mun eka kolari 16 v (olin kotimaassa ajamassa)*vink* otan osaa

[muokattu 16.4.2003 10:08]

*eiei**poks**mur*

[q]Epailija:
Viikkojen odotus palkittiin: Digikamerani saapui vihdoin postiin ammattimaisen ja asiantuntevan kuvan välittävässä Adidaksen kenkälaatikossa (kamera itse oli toki alkuperäispakkauksessaan ja sinetit olivat ehjiä). Tilaamaani muistikorttia ei kuitenkaan tullut (eikä tule myöskään jälkitoimituksena), koska ne olivat loppuneet, ja kameran käyttöohjeet ovat kaupan päälle saksankieliset. Kiitti. Onneksi tuli lukiossa opiskeltua sitä saksaa...
[/q]

Mistä ihmeestä sen kameran tilasit??*täh*

Mutsi teki paskaa ruokaa ja aukoo päätänsä jostain mitä mullon kaulassa*ding*

joo... no ei kannata ainakaan missään nimessä lähteä harrastamaan liikuntaa kipeänä. Siitähän voi saada jopa sydänlihaksen tulehduksen Mulla on ihan plösö olo, kun ei ole päässyt viikkoon salille. Vatsakin tuntuu kaksinkertaistuneen.

Niin ja mä jo elättelen toivoa, joko tää flunssa olis ohi...

Deimos Zero:[q]Mutsi teki paskaa ruokaa ja aukoo päätänsä jostain mitä mullon kaulassa*ding*[/q]

Eli patakaalia ja fritsu kaulassa.
*nauraa**vink*

Tän viikon keskiviikon työvuoro

Huomasin vähän aikaa sitten, että joku on lainannut/vienyt kax mun Sasha F. :n levyä. Tuskinpa näen niitä enään ikinä. Mikään ei ole rasittavampaa, kun et joku lainaa cd-levyjä ja ei palauta niitä!

O