päivän :(

Back to häröily O

Eiku vaan copy-pastella netistä...niin ne ryhmikset hoituu!*pahis*

[q]elisak:
Kylläpä meitä Helialaisia riittää!
[/q]
Voitais perustaa heliatopicci, jossa vois sit vaihtaa projektitöitä ja muita? Pääsis vähän helpommalla...

Ei osaa ymmärtää itseään, eikä oikeastaan ketään muutakaan.

tyttöystävästä ero painanu jo viikon*uuh**uuh**nyyh*

no tuttujen tai ystävien/kavereiden läheisten kuolemat lähiaikoina.
Tiedän ainakin kolme kaverini sukulaista tms. ikäviä kuolemantapauksia tässä viikon-parin sisällä, et väkisin sitä naamaa vääntyy ikävämpään suuntaan..*uuh*

[muokattu 8.7.2003 23:24]

Joudun jäämään tänään överiin prklestanattu! Tahtoo himaan täältä suolakaivoksilta!!!

Ihmiset jotka eivät pidä ikinä lupauksiaan ... :(

Kelasin herätä huomenna töihin tossa.. 5:20

näköjään niitä päiviä on mullaki millon kaikki menee päin vittua ja edes ruoka ei maistu *igor**eiei*

Selän kramppi ja stressi *uuh**nyyh*

Kipeenä... kurkku kipee, nuha, kuumetta... *nuha**nuha**nuha**eiei*
ja perjantaina säde, lauantaina lakkiaiset!!! prkl...

Anteeksi, että nyt kiroilen mutta voi jumalauta tolla sie vatipäitä, pitäs lekalla halkaista kallo
Meen vaikka yksin osottamaan mieltä jos opintoraha ja asumislisä menee lainaksi *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

janicca, otan osaa....

-johanna

Joo, täysin samaa mieltä. Jos ei porukat mua ois onnellisesti sponssannu, en kyl ois tehny mitään muuta ku lojunu himas viimeset kaks vuotta. Onko se nyt vittu sit elämää jos eioo rahaa muuhun ku kauraryyneihin?! *täh* Ei tee hyvää ainakaan sosiaalisille taidoille jos on nii persaukinen ettei oo rahaa lähtee ees kahville frendien kans ja kämpilläkään eioo muuta tarjottavaa ku hanavesi..

-M

edit: niin, nyt on sentään työharjottelu menossa, eli piina helpotti hetkeks..

[muokattu 28.3.2003 11:29]

Meni 220 volttia kädestä toiseen kehon läpi vähän aikaa sitten

edellinen multa.

+ että tää viikko on ollu duunissa yhtä helvettiä, se tästä
vielä puuttuis että joutuis makseleen jotain 40 000
opintolainaa takasin.

se et ei o rahaa tehä parii juttua mitä oon oikeesti pienestä asti halunnu tehä, ja nyt olis auennut mahdollisuus. mut ei kun ei, rahat uupuu.

ei siitä tule mitään, jos vähätkin tuet poistetaan... itse sain 170 tukea ja vuokra 315 ... ei paljoa hymyilytä opiskella Suomessa. :(

Aamulla kun heräsin niin täällä Helv.. peräkylässä satoi lunta! prkl takatalvi..*dissaa*
Nyt olo on ihan :(

Mua harmittaa ku vein päättötyöni karhukopioon ja eihän ne siellä näköjään mitään osanut tehdä, laittoi väärät sivut paikoilleen ja muutama sivu puuttuikin

O