päivän :(
[q]MaSari:
Saako udella minkälaisia uutisia?
[/q]
tyttöystävä ei tuukkaan kotiin tänään vaik sen piti -> ikävä mut toi nyt on aika pientä kumminki..
-M
Nyt täl hetkel pikkasen kurkku kipee mutta mut tuntien nii huomen aamuna se ei ole enää kipee muutenki tänään on väsyttäny
[q]Mark:
tyttöystävä ei tuukkaan kotiin tänään vaik sen piti -> ikävä mut toi nyt on aika pientä kumminki..
-M
[/q]
Pientä? On sekin masentavaa.. Kyllä mua ainaki masentais Onneks nään kultani tänään, helpottaa tää ikävä vähän..
Ois huonomminkin voinu käydä kun niitä oli enemmän ja vielä kamalampia
[q]hallucinogen:
Yksi kännipällipossukuva pääs dorkan sensuurista läpi ja on jaossa *eiei**nauru**nauru*
[/q]
Päivän :( = Niitä pääsi vain se yksi. *eiei**vink*
Yksi kännipällipossukuva pääs dorkan sensuurista läpi ja on jaossa *eiei**nauru**nauru*
mä oon kipee...
no kaikkihan tietää että olen sairas mutta nytten mul o kuumetta
38.2 C°
ei oo kyl vielä paha...
*tahtoo extremeä**pelle*
no ei...
ainut huono puoli täs on se että ei voi tehdä mitää...
mutta senki voi kääntää hyväksi mutsi tekee kaiken mun puolesta...
varmaa pitää mennä takas
[q]Mark:
paskoja uutisia heti aamusta
-M
[/q]
Saako udella minkälaisia uutisia?
ruoka ei maistu miltään ja juuri tänään piti olla ruokana herkkusieni keittoa ja kanaa, yhet lempiruuistani....*hmph*
[q]-x-:
Tekevälle sattuu *joo*. Mä olin unohtanut ratsastushanskat kotiin ... ja oli vielä sellainen kuuma heppa vuorossa, joten rakkoja olis tullut sormiin aikas varmasti. Onneksi sain lainattua jonkun toisen käsineet. Kenkien kanssa ei varmaan olisi käynyt yhtä hyvin lainatavara
[/q]
No kyllä mä olin jo yhdet toiset kengät repussa lähdössä sinne tunnille, mutta olin valmiiksi myöhässä ja vitutti koko juttu niin paljon, että käännyin noin 50 m käveltyäni takaisin.
Taitaa olla flunssa iskemäs päälle. Kurkku ihan saatanan kipee*poks*
[q]äm:
Meidän koulussa tulee siis olemaan vuosikurssillinen täysin hukassa olevia ihmisiä
[/q]
Nooh, Heliassa tuo tieto ei oo koskaan kulkenu oikein reaaliaikaisesti, joten en usko että mitenkään poikkeusta teette muihin vuosikursseihin nähden. Toivottavasti tänäkin vuonna järkätään tarpeeks pippaloita että tota opiskelua jaksaa *plur**iloinen**plur*
Pitäähän nyt muutama sata perseilijää lisää olla allekirjoittaneen lisäksi
En oo oikeest kehdannu kattoo sitä postia kun tiedän et jotain paskaa siellä on kai se on pakko viikonloppuna kattoa mitä siel on mut luulis ettei siellä mitää oppjuttui oo tullu kesken kesälomaa
mut kuiteskin on vaikka kuinka paljon...*eiei*
paskoja uutisia heti aamusta
-M
[q]Jone:
Irssikanava on kätsympi. Itse kysyn joka aamu #Laurea:lla onks tänään koulua kun muuten koomaan normaalien ja tenttipäivien ohi täysin kybällä. Tragikoomista on se että olen tutor ja mun pitäisi näyttää käsittääkseni jotenkin hyvää esimerkkiä uusille fukseille. Joojoo, skipataan nyt se luento ja mennään pelaan bilistä & bisselle.
[/q]
Heh.. Itse aloitan Laureassa nyt opiskelemaan.. Tietääkin kehen voi sitten ottaa yhteyttä jos tarvii tutoria
Vaikka onhan mullakin toi opiskelu motivaatio vähän kadoksissa.. Koulu alkaa ja tämä poika lähtee samantien Thaimaan upeille rannoille..
Kello ei herättäny!*dissaa*
[q]Jone:
Irssikanava on kätsympi. Itse kysyn joka aamu #Laurea:lla onks tänään koulua kun muuten koomaan normaalien ja tenttipäivien ohi täysin kybällä. Tragikoomista on se että olen tutor ja mun pitäisi näyttää käsittääkseni jotenkin hyvää esimerkkiä uusille fukseille. Joojoo, skipataan nyt se luento ja mennään pelaan bilistä & bisselle.
[/q] SILLÄ LAILLA!
-M
Kaveri menee illalla Picoton keikalle ja itse joudun menemään paikalliseen teinihelvettiin... on se niin väärin
Taas saa rassata konetta oikeen urakalla, että se suostus toimimaan edes tyydyttävästi.