päivän :(

Back to häröily O

Jos mä kerron viikonlopun :( ja jatkan tän päivän osiolla..
Lauantaina päivällä broidi hakattiin, ja illalla mulla oli ihan törkee känni loppuillasta,avauduin ihmisille ja sitä normia..
Eilen aamulla heräsin ekan kerran 7,ja sit lopullisesti 9 aikaan.
Eilen,pikkuneiti meinas tukehtua tarralappuun, ja mutsin koira puri pikkumiestä naamasta.
Pikkuväki meni nukkumaan 22,kun äitee ois ollu valmis yöunille siinä 15 aikoihin
Tänään,pikkuväki heräs 6.30, ja vi*un reiluina meni klo8 takasin nukkumaan.
Neuvolasta soitettiin ja taas kerran peruttiin meiän aika.

Mitäs vielä..Aijoo,päänsärky on tullu takasin.

Mä en millään jaksais illalla leikkiä aikuista ja käyttäytyä sivistyneesti..
Odotin jo innolla bileitä, mutta sitten kuulin että samaan paikkaan on tulossa eräs henkilö jonka kanssa ollaan kaikkea muuta ku hyvissä väleissä.. Täytynee vältellä(tokihan mielummin välttelen kuin selvitän välit, you know I'm grown-up), ei jaksais kuunnella yhtään kiukkuja :(

Väsy.. väsy.. väsy
Nälkä.. nälkä.. nälkä..
Kone tilttailee koko ajan,tää on ihan romu.

Takapuoli puutuu kun istuu täs lattialla

Jos taas valittais
Olinpas vesijumpassa tänään. Ryhmä on työikäsille,pitkäaikaissairaille,ja toisiks nuorin on n.55v.

Mä en kestä,miten voi kroppa olla näin rikki ja romuna?!?!

Käsiä ei voi vetää taaksepäin ilman helvetillisiä tuskia ja jumiutumista, jalkoja ei voi nostella suorana tai kramppaa, venytellessä rupee vetään suonta, vatsalihasten jäämät on pirun hellänä pienenki käytön jälkeen,alaselkä tulessa, ja sit jumpan jälkeen kun kävelee kotiin,niin alkaakin nivusen tulitus. Se on mukamas kondiksessa fysioterapian jäljiltä mut kakat.

..ja muut vetää siel ihan täysillä *kade*

Ei paljoo tarvii kuvitella tästä kuntoo nostelevan ihan lähiaikoina. Vittu.

[q]Aurinkoneiti, 20.6.2009 16:50:
Siskollani on raskausmyrkytys.
[/q]

Voi ei, toivottavasti ei ole kovin aikasessa vaiheessa tuo raskaus
Tsemppiä ja jaksamista!

[q]ezzy, 22.6.2009 16:12:
---
NaSu*, 19.6.2009 04:28:
---
NaSu*, 10.6.2009 06:21:
---

---

Mikä sun näppistä tai lähinnä shift-nappia vaivaa ku tulee välillä isolla kirjaimia?
[/q]

..samaa mä kyselin tuolla päivän :)-puolella :D:D

[q]Lauruska, 14.10.2008 13:10:
---
kindertin, 14.10.2008 12:56:

---

Saanko kysyä, että mikä sun pojalla siis käytännössä on? Atooppinen ihottuma ja paljon pahoja allergioita?
[/q]

Jep..Vilja-allergia on sen verran hankala,että kun ite syö esim.leipää,pitäs pestä kädet,hampaat ja naama ettei vaan siirrä mitään jauhopölyä toiseen..

Mp3-soitin on hukassa, hävinnyt, kadonnut :(

Taas nää mun YSTÄVÄT.
Piti YSTÄVÄN kanssa lähteä lauantaina säteisiin,mutta hän sitten ilmoittikin ettei saa lapsenvahtia sittenkään joten pitää perua koko homma.
Noh,eilen sitten juttelin yhden yhteisen tutun kanssa,ja he on menossa lauantaina juhlimaan sen synttäreitä.
Kuinka ollakkaan,tää mun YSTÄVÄ on menossa sinne mukaan

Niinpäniin,miksei voi sanoa suoraan et sori,en tuukkaan kun meen tonne?????

[q]SyndroDome, 14.10.2008 13:14:
---
kindertin, 14.10.2008 12:56:

---

Äsh :(

Ja juu ei oo tarkotus tässä vittuilla. Mutta tulee tosta mieleen oma lapsuus. Mussa oli ihan sama homma ja hoitaminen pikku skidinä. Ukko rasvattiin x kertaa päivässä, oli erikoisruokavaliot, oli kortisoinit (sisäisesti ja ulkoisesti) ,astma lääkkeet jne jne jne... Ja ei meidänkään vanhemmat kyllä saaneet mitään vammaistukia :( Toki tää kaikki tapahtui 80 luvulla, että en sitten tiedä miten on homman laita nykyään. Mutta mitäpä ei vanhemmat tekisi lapsensa/lapsiensa eteen Toi on yks niistä syistä, miksi mä arvostan mun vanhempia aivan käsittämättöm paljon *sydän* Ja oon sen niille myös kertonut. Toivottavasti oma muksusi kertoo sulle saman joku päivä :)

Ja tuli tosta vammaistuesta vielä mieleen, että broidin skidi (tai siis sen vanhemmat) sitä kyllä saa, eikä siinä kyllä niin paljoa ole "ylimääräistä" hommaa. Vaikka hieman vilkas onkin :) Setään tullut siinäkin :D Sille myönnettiin se käsittääkseni lähinnä noiden kehitysvaikeuksien takia. Hieman myöhässä on oppinut puhumaan, kävelemään jne.

Mutta juu, ota noista kelan kiemuroista aina selvää
[/q]

On muuten hienoa,että olet kertonut vanhemmilles arvostuksesta Toivottavasti itse saan joskus kuulla tehneeni edes jotain oikein

Tässä mun vitutuksessa ei kyse ole siitä,ettenkö mä nyt haluais hoitaa poikaa,hoidan varmasti vaikken tukea siihen saakkaan,se vaan olis helpottanu kummasti edes se minimi,80e/kk.. Yli sen noi kustannukset joka tapauksessa menee.

..ja tietysti ottaa päähän kun tuttava saa,vaikka heillä on "vaan" atooppinen iho ja maitoallergia :/

[q]Fuzzy, 28.12.2006 04:03:
Kirjotin 2 tuntii blogii ja nettiyhteys oli katkennu sil aikaa ja yllätys yllätys se teksti ei tallentunu, vaan siinä meni yli kahen tunnin kirjotukset!!
Vitun langaton yhteys oikeesti!!!!!*grr*
[/q]

vinkkinä et kannattaa kirjottaa pidemmät sepostukset eka notepadiin ja copypasteta sieltä, tollasta ikävää sattuu netin kanssa usein :(

Paha olla.

[q]Teknoises, 25.10.2008 14:48:
Quakey, 22.10.2008 01:34:

ja nyt pitäs mennä röökil roikkuu tonne ikkunalaudalle kun sisällä palohälytin on kii jollai ihme kaapeleil et sitä ei saa mitenkää irti :(

---

irrota patteri palovarottimesta
[/q]

Tai olet fiksu ja menet ulos. Anna sen varottimen olla sielä katossa.

Mä heitän kohta roskiin 3 laatikollista lasten leluja, pari polkuautoa, sohvan tyynyineen, nojatuolit ja AIVAN KAIKEN irtaimiston täältä kämpästä.
Mä en ole yhtään sillä tuulella että noi 2 tappelee ihan KAIKESTA.
Kehtaa uloskaan mennä kun sielläkin se on jatkuvaa tönimistä ja taistelua.

Jos joku vielä sanoo että alle 2v:t on vielä niin kilttejä ja ihania ni mä..mä.. revin pääni rippeet irti. Ne jotka ei ole räjähtäny vielä.

Tänään on siis todella hyvä päivä.
Onneks on tulossa vieraita, voi raukkoja :D

[q]Sand3, 28.10.2008 22:52:
Voi helvetti. Nytkö tää sairauskierre sit alkoi? 8 päivää sit todettiin et mulla oli angiina ja nyt sit vuotaa nokka ja aivastuttaa. Tosin tää voi olla stressireaktion purkautumista mut kuitenkaan mä en halua tulla kipeäksi. Ja sit viel antibiotit on aiheuttanut mulle kamalan allergisen reaktion,kutittaa vatsaa ihan järkyttävästi.
[/q]

Voi nyt helvetti nainen,eikös me vähän jo sovittu et nyt ois suunta ylöspäin? Ei lenssuilut ja kipuilut kuulu siihen Toivottavasti paranet piakkoin! Jaksuja *sydän*

[q]Jutu, 16.9.2009 23:36:
---
kindertin, 11.9.2009 12:02:

---

Minä ja mun veli tapellaan ja tönitään toisiamme aina kun me nähään ja me sentään olla jo yli 20-vuotiaita :D:D Eli tsemppiä sulle :)
[/q]

Oh, kiitti :D

[q]gr, 5.6.2009 09:29:
niska ollu koko viikon jumissa ku jotai omituista hommasin viikonloppuna
[/q]

Jotain omituista?

Mulla on sellanen tunne että tästä vuodesta on tulossa erityisen raskas...
Tammikuussa oli sukulaispojan hautajaiset ja Eilen sain tekstiviestin että mun toinen isoisä on kuollut, keuhkosyöpä sillä kai oli...
Eilisten vodkasnapsujen ansiosta mulla on nyt helvetinmoinen krapula/morkkis...Ääh!
Kulta on jossain kaukana Ranskan maalla ja mä alan olla tosi väsynyt kaikkeen!!*poks* pokspokspoks!

Tahtois olla tehokas ja saada kaikki asiat hoidettua mahdollisimman nopeesti, mutta perkule kun pankit ja postit ja kela on kiinni viikonloppuisin :(

Nkuin ihan helvetin huonosti ja nyt oon ihan pirun huonolla tuulella! Pääsis vaan kotiin peiton alle mököttämään..

O