päivän :(

Back to häröily O

[q]peikkolapsi, 21.8.2009 00:45:
---
kindertin, 20.8.2009 11:59:
Päänsärky häipy kun huomaisn että taas puren hampaita yhteen koko ajan, vissiin stressiä/hermoilua pukkaa muuton ja kaiken takia..
MUTTA, nyt kun ei ole kipua päässä, sitä löytyy sormista. Jomottaa ja särkee ihan kunnolla, ois aika jännää jos ei haittais toimia näin paljon.Enkö mä jumalauta vois olla edes vähän aikaa "terveenä"? *toktok*

---

eiks joskus oo sanottu, että kipu vaan siirtyy :o
[/q]

On juu
Mutta eilen illalla sitten päänsärky vallotti mut taas, ja yöllä sitten itkua väänsin kun niin paljon sattu.. Ei auttanu normilääkkeet mutta panacod toi hetkellisen rauhan. Ja oon varmasti lopettanu hampaiden puremisen, tiedä sitten mistä tää johtuu. Koko ajan jomottaa snadisti, odotan innolla huomista muuttoa jos kipuilu jatkuu..

Yöbussin hinta oli tainnu nousta neljään euroon.

[q]peikkolapsi, 21.8.2009 12:06:
---
kindertin, 21.8.2009 11:31:
---
peikkolapsi, 21.8.2009 00:45:
---
kindertin, 20.8.2009 11:59:

On juu
Mutta eilen illalla sitten päänsärky vallotti mut taas, ja yöllä sitten itkua väänsin kun niin paljon sattu.. Ei auttanu normilääkkeet mutta panacod toi hetkellisen rauhan. Ja oon varmasti lopettanu hampaiden puremisen, tiedä sitten mistä tää johtuu. Koko ajan jomottaa snadisti, odotan innolla huomista muuttoa jos kipuilu jatkuu..

---

no huh! onko sulla todettu joku migreenialttius o_o
muuttokuorman kanniskelu tossa kunnossa ei kuulosta kamalan leppoisalta... eikä varmaan lääkepöhnässä sen paremmalta :p
[/q]

Mulla ei ole, mutta mutsilla ja broidilla on pahojakin migreenikohtauksia..Eli ei kai se ihan mahdotonta ole. Täytynee ens viikolla kysästä joltain lääkäriltä apuja..

SuperBowl näkyy vain Viasatilla!

[q]Stene, 22.8.2009 01:46:
---
kindertin, 22.8.2009 01:28:
BUUUUU, elisa on hidas ja mulla ei sitten ole ~viikkoon nettiä huomisesta aamusta alkaen

---

Koita keksiä jotain muuta tekemistä. Voipi olla virkistävää!
[/q]
No mutta voiko jotain muutakin tehdä? Enköhän mä jotain tekemistä keksi, kuitenkin muuton takia netti poikkee

Mun tulee silti ikävä klabbaria, i has no life

yäh, maha kipee, ja muutenkin vähän mieli maassa*uuh*

Enpä saanut tänään tiimipalaverissa otettua puheeksi asiaa, joka on mieltäni paljon painanut. :( Aikaa oli taas rajallisesti, ja en vain voinut parilla viime minuutilla avata suutani asiasta, joka vaatisi kunnon keskustelua puolin ja toisin. Muutenkin jänskättää ottaa asia puheeksi. Mun on kuitenkin pakko, koska olisi epäreilua lähteä vaan duunista lätkimään yhtäkkiä, jos ei ole edes yrittänyt selvittää asiaa ja keskustella avoimesti. On vaan inhottava fiilis lähteä duunista aina mieli apeana.

Missään muussa duunissa en ole koskaan tuntenut itseäni yhtä huonoksi, olen aiemmin saanut rakentavaa palautetta onnistumisen kokemusten kera (ja aiemmat työpaikat ovat ilmapiirillään mahdollistaneet myös omista virheistä oppimisen ja ammatillisen kasvamisen). Tällä hetkellä tuntuu, ettei musta ole mihinkään, vaikka tiedostan omat vahvuuteni tällä alalla, ja vaikka olen aiemmin saanut runsaasti positiivisia kokemuksia työelämästä ja omasta osaamisestani (jota tietysti haluan kehittää koko ajan eteenpäin). Inhottava ristiriitainen tilanne. Ympäristö ja ilmapiiri on sellainen, että saa mut voimaan tosi pahoin. :(

Tavallaan harmi, kun tällä alalla ei voi oikein olla työttömänä, koska lepotauko tekisi terää - mutta rahaa on saatava kuitenkin.

Jospa selaisin avoimia työpaikkoja tänään sen sijaan, että jämähtäisin tähän apeaan ajatuskierteeseen.

Ihme epäluuloilu ja niheily. Hyvä fiilis häipyi kyllä tosi tehokkaasti.

Edit: VITUN ÄMMÄ

Melkeen koko päivä on ollu ihan :(
Huonosti nukuttu yö, kun nää naaman ontelot vammailee.
Aamusta lääkäriin, jossa jonotan 3h ja lääkäri pistää kotiin "juo paljon lämmintä ja ota vaik panadolia - se on ihan peruslenssu joka jostain syystä kerää painetta pitkin naamaa". Kivakiittihei.
Kuitenkin piti käydä nieluviljelyssä, iyyyyyyh.

Lähen lekurista ja yritän soittaa, tadaa, vitun liittymä suljettu Lasku maksettu kuitenkin tänään eli toivoa on että se myös avataan joskus.

Porukoille käymään, jossa Miisa-hauvis alkaa olemaan aikamoinen tapaus jo, reppana näkee ilmeisesti harhoja ja pelkää ihan hulluna -> ei kovin toiveikas uskalla senkään suhteen olla.. Tällä viikolla se kai viedään lääkäriin kun ei noi sekoilut näytä laantuvan..

Nyt sitten sairastellaan kotosalla, toinen junioreistakin on kipeenä. Ihanata ihanata.

Oikea hartia/niska aivan jumalattoman kipee :( kuumottaa, jomottaa ja särkee, venyttely auttaa hieman mut vituttaa silti saamattoman paljon :(

13h duunii.. *huokaus*

...hevosen omistajanvaihdospaperit allekirjoitin justiinsa... eli yhteisomistuksesta exälle..

Enpäs tiedä koska viimeks olis ollu näin tyhjä olo! :/

Väsyttää pirusti

Sattuu niin perkeleesti. Kipu säteilee tosi voimakkaasti mahasta jalkoihin niin ettei pysty istumaan ja keskittymään koulujuttuihin. En pystynyt menemään tilastotieteen tenttiin, joka ois ollu vielä ainoa tässä jaksossa. Nyt se kummittelee sitten edelleen tekemättömänä. Tällä kertaa oisin jopa saattanu osata sen verran että olis menny läpi. Mut ei.

saispa istuma työn nii vois piereskellä siel päivät pitkät vaik 7pv viikos eikä kuluttas ruokaakaa niin vitusti..mut nykyses ei huvita olla ku 5 pv vaikka sais kenkää..ei kai ylityöt pakollisia voi olla ilman määräystä

[q]kindertin, 26.2.2009 13:12:
Muksuilla Kolmas yrjötauti 1,5kk sisällä.
[/q]

Paljon jaksamisia ja paranemisia.

Kroppa ja mieli elää vielä talviajassa, enkä pääse vasta ku seiskalta ylös. Nukun siis niinsanotusti pommiin. Kaiken lisäks allergialääkkeistä johtuvat painajaiset hajottaa mut joka yö.
Plus et mul on hirmu paha mieli ihan muutenkin.
En jaksa hymyillä :(

[q]Freja, 31.3.2009 08:15:
-clip-
[/q]

Täällä toinen joka on viel ihan talviajassa
Tuntuu kun oisin ollu elävä zombie parin viimeisen päivän ajan, eikä asiaa auta et kiakin näki painajaisia ja tuli viime yönä 05 aikaa meidän sänkyyn joten adios nukkuminen ylipäätänsä.

Muutenkin ton väsymyksen takia nyt niin blääh olo et en jaksa lähtee ees shoppailee vaikka miten olin suunitellu..

Alaselkä venähti kauppareissus, nyt särkee.*uuh*

[q]Super-Kerttu, 13.1.2009 07:55:
Nkuin ihan helvetin huonosti ja nyt oon ihan pirun huonolla tuulella! Pääsis vaan kotiin peiton alle mököttämään..
[/q]

Samma här Ja sit toinen yritti tehdä mukamas hyvän pilan keskellä yötä, piiloutui peiton alle, kun olin vessassa ja sitten, kun tulen takaisin nukkumaan huutaa täysiä BÖÖ! Mun huumori ei yhden aikaan yöllä riittänyt tähän :(

O