päivän :(

Back to häröily O

Multa jää tässä kuussa yks yhen hyvän artistin keikka väliin *nyyh*. Saatanan duunit...

[q]Sand3, 13.1.2009 08:04:
Ja sit toinen yritti tehdä mukamas hyvän pilan keskellä yötä, piiloutui peiton alle, kun olin vessassa ja sitten, kun tulen takaisin nukkumaan huutaa täysiä BÖÖ! Mun huumori ei yhden aikaan yöllä riittänyt tähän :(
[/q]

:DDD
Sori mä tiiän ei sais nauraa mut.. mä jouduin ehkä vähä tirskuun tälle. khih ^__^

Mut joo ymmärrän kyl et yöllä ei aina riitä huumori. Itekin nukuin yön jokseenkin huonosti ja heräillen, mut onneks en nähnyt painajaisia.
Aamul oli kuitenkin vaikee herätä ja torkutin kelloa yhteensä tunnin, koska olin nii väskä ja kaiken lisäks peiton ulkopuolella oli kylmä.

Siis mä en puhu mistää hikisist bileist, vaa kunno juurihoidoist

[q]hemuz
Ei tuu tukia, jos rupeen perseilee :/
[/q]

Ne on jotain osoituspaikkoja? Itse kun olin aikoinaan työkkärin asiakkaana tuli 2 kpl tuollaisia osoituksia. En mennyt kumpaankaan ja tukiaiset (Ei Johanna) tuli tilille normaalisti. ;)

pa-pa-pa-paleltaa, sisällä, kotona! :/

Taivuin Facebookiin.
OMG.
Hyvästi loputkin elämän rippeet.

*pökr*

eilen 38.9 kuumetta, tänään kuumemittari hajos mutta olo ei oo yhtään parempi.
lompakossa pari kymppiä jolla pitäis muka selvitä seuraavat 2 päivää.

En saa aamukahvii kun vasta puolenpäivän aikaa.

[q]Lauruska, 26.2.2009 12:50:
Pelottaa ja ahdistaa koko oma elämä ja sen epävama tulevaisuus ja tunne siitä, että kaikki jonka eteen on tehnyt vuosien työn, valuu sormien välistä lattialle. Eikä saa otetta mistään.
[/q]

*lohduttel**hali**lohduttel*

[q]kindertin, 26.2.2009 13:12:
Muksuilla Kolmas yrjötauti 1,5kk sisällä.
[/q]

:( rasti... ootko ite sairastanut myös?

[q]Quakey, 30.10.2009 09:35:
eilen 38.9 kuumetta, tänään kuumemittari hajos mutta olo ei oo yhtään parempi.
lompakossa pari kymppiä jolla pitäis muka selvitä seuraavat 2 päivää.
[/q]

Hyvinhän paril kympil pärjää, varsinkin jos kipeänä olet :))

[q]Super-Kerttu, 31.3.2009 08:32:
Viime yönä olut vissiin painajaiset liikkeellä?! Itellä takana ikävä yö. Aluksi en saanut unta ja sitten kun sain, näin painajaisia ja kärsin unihalvauksista. Nyt pää ihan pirun kipee! Ja väsyttää!
[/q]

No mä näin niitä viime viikolla.*lohduttel* Noi unihalvaukset on kyl jotain ihan käsittämättömän kauheeta, onneks niitä kohtauksia tulee enää vain aniharvoin.

Mul on jatkuvasti liian vähän rahaa :I

[q]Minnalilla, 25.2.2009 22:54:
---
peikkolapsi, 25.2.2009 22:34:

Sul ei nuo vattakivut sitten meinaa millään helpottaa

---

ei ne lopukkaan
oireyhtymä mikä oireyhtymä...

---

Luulin et lääkket autto
[/q]

pöh no ne voi lievittää mut tää on elinikäistä. :l

yleisesti ihan kökkö olo. Harmittaa lisäksi kun eräs vanha kaveri asennevammailee mua kohtaan.

Tänään oli musta päivä. Ollu möksällä vähän tylsää, kun sataa ja pelailin sitte nettipokkaa ja hävisin 35$... :( Siis niinq tähän päivään asti sittareista 2/3 pöydästä rahoille, mut tänään ei mitn.

Vatsatauti...

On mul kyl huono tuuri autojen kanssa: Aamul töihin lähtiessä odotti auto betopalikoiden päällä ilman vanteita ja renkaita. Autopaikalta suoraan kerrostalojen edestä röyhkeästi yön aikana kähvelletty.

Tähän kun lisää, että edellinen auto meni lunastukseen ja sitä edellinen varastettiin, niin onhan täs jo yhdelle ihmiselle autohuolia*ding*.

uutiset täällä ja maailmalla (taidan mennä uutispimentoon)

yks hyvä työkaveri lopetti hommansa tänään, kun ei jaksanu enää.. vähän ikävä tulee.. :/

O