päivän :(

Back to häröily O

No tulihan se sieltä saatana..

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=1106;pid=838198#838198
Maanantaina sitten selviää pääsenkö kortistani ja miten pitkäksi aikaa..

Vasen tissi kipee, vasen hartia kipee, niska vasemmalta puolen kipee ja päässä jyskyttää - vasemmalla puolella tietenkin.

[q]peikkolapsi, 25.2.2009 22:34:

Sul ei nuo vattakivut sitten meinaa millään helpottaa

---

ei ne lopukkaan
oireyhtymä mikä oireyhtymä...
[/q]

Luulin et lääkket autto

Yleensä pitäs olla ilonen ku tulee lomarahat mutta olin jotenkin laskenut väärin ja luulin et ne tulee vasta kuun lopulla palkan kanssa. Ne tuleekin perkele huomenna ja loma alkaa vasta 30. päivä! Ne rahat polttaa mielessä ihan vähäsen mutta jos tällä neidillä kerrankin olisi selkärankaa ja säästäisi ne jopa matkalle asti.

[q]inneah, 6.10.2006 21:07:

no oliko fiksua nyt sitte?
[/q]

Niin, eihän se ole koskaan fiksua ollut ottaa ylinopeussakkoja, tai ajaa ylinopeutta ylipäätään.. ..vaan väsymys ja vakionopeudensäädin voi niihin sakkoihin kuitenkin johtaa..

Katoin ton kolmosen leffan... ..iski aika pirun kova *hali*-pula...

Vedin eilen duunissa liukkaalla pihamaalla rämpylät, kyynärpää edellä maahan ja loppuviikko ruhjevamman takia saikkua.. ..tylsyys iski jo nyt..

Tulipa työpaikalta sellainen puhelu että voi pillu, puupallo, pölökkypiä polliisi perkele.*hmph**grr**senkin**släp**nyyh**uuh*

No nyt sielt ytv:ltä tuli se muistutusmaksu. Kai se pitäs vaikka maksaa. Kyllä mummot saa anteeksi vaikka ei ole edes arvoa kortilla, mutta jos minä olen kakkosen sijasta painanut ykköstä vantaalla, ja tarkastajat tulee helsingissä, niin kyllä varmasti tulee sakot. Vittu mummoillekin tasapuolisesti myös sakkolappu kouraan, tai sitten minulta se pois. Kaikki tekee virheitä.

itsestäni riippumattomista syistä vaasan reissu siirtyi hamaan tulevaisuuteen.
En ois halunnutkaan kotiin

On ihan sellane ynnngh plääh blah öh huoh örb- olo. Tosi nihkee olla ja muutenki sellanen... "saanks mä vaa lähtee kotii?"-fiilis.

Elämäni raskain viikonloppu niin henkisesti kuin fyysisestikin. Toivottavasti mun ei tarvi ikinä enää kokea mitään sellaista.

mä en ala. epistä.

talvi se on hyvää aikaa kärvistellä ja maksaa velkoja pois..ei jaksa paljo sillon muuta tehä ku lähteä töihin

Me ollaan TAAS kipeenä
Oltiinhan me kuiteski jo hei melkeen 3 viikkoa terveenä! Jihuu!

taitaa sulkeutua ikkuna jatkoille tällä erää...
ehkä ensi kerralla ja paremmilla suunnitelmilla sitten.

Perkele että sattuu kurkkuun uuden tatuoinnin johdosta... Auts. Ei tää oo ennen näin kipeetä tehny mutta ymmärtäähän sen kun kuitenkin herkkä paikka.

Kouluahistus ja ressi. Oispa viikko kaikesta muusta vapaa niin sais tehokkaasti työskenneltyä.

Kaikki menee päin persettä kaikilla elämän osa-alueilla vaikka kaikkeni teen.

Mä oon tehnyt 20 tuntia duunia päivittäin tällä viikolla ilman edistymistä, enkä oo ehtinyt harkkoihin tai salille. Kaikista hauskinta on että mulla on saatavina ihan käsittämättömiä summia...

Mulla on paska olo fyysisesti ja henkisesti ja hajoan kohta. En oo ikinä ollut näin stressaantunu. Huh.

Niska on aivan helvetin kipee.

O