päivän :(
[q]Timce, 25.11.2006 10:47:
Juice Leskinen on kuollut. :/ http://www.yle.fi/tekstitv/html/P107_01.html
[/q]
Tässäpä tuli sitten semmoinen shokkiherätys.. Oiskohan taiteilijan muistolle etsiä jostain hänen levy soitettavaksi autossa tänään..
mul on NIIIIIIIN tylsää! typerät vapaat... onneks huominen ja keskiviikko on buukattu.
ikävystyn! kai se pitää alkaa pommittaa kavereita tekstareilla, jos joku vaik leikkis mun kanssa
ompahan nihq.
hajos perjantain diskossa kaiken muun kivan lisäksi
salama. näemmä. :< :< itku : <
[q]kinderi, 30.11.2009 15:46:
Sähän melkein vastasit siihen mitä kysyin.
[/q]
Se mitä siinä sanottiin on nyt tulkittu kahdella eri tavalla.
Emmä jaksa vastaa sulle sen tarkemmin.
systeri soitti ja herätti just äske. Ku menin jo kasilt nukkuu, ku tuli viime yön "vähä" valvottua
[q]Reivaaja, 30.11.2009 13:30:
---
kinderi, 30.11.2009 13:27:
Lukiko siinä tekstissä että ne kieltäytyy ehdottomasti antamasta tuttia, mikäli sen lapsen imemisentarve lisääntyy?
Jos se vauva on kieltäytyny syömästä tuttia niin se tuskin syö sormiaankaan.
---
Ootpas sä vihamielinen.
[/q]
Sähän melkein vastasit siihen mitä kysyin.
Siivouspäivä. :/
Olin eilisiltana (pitkästä aikaa) junassa, kun yhtäkkiä mieleeni kirkastui miksen pidä joukkoliikennevälineistä, vaan suosin yksityisautoilua.
Mennessä juna oli vaihteeksi myöhässä. Ei enempää kuin minuutin tai kaksi, mutta onhan se nyt tana, että kun ei ole -20C pakkasta ja lunta tupruta taivaan täydeltä, niin juna on silti myöhässä. Sisällä oli myös älyttömän kuumaa ja tunkkainen ilma. Viimeksi matkustin junalla muistaakseni joskus elokuun alkupuolella ja silloinkin juna oli myöhässä.
Paluumatkalla ensin junaan tuli 3 kännistä äijää, joista yhdellä tuntui olevan paljon asiaa (laitoin korvaruokintaan lisää volaa ja keskityin luurin naputteluun, kun en sattunut olemaan sosiaalisella tuulella) ja heti perään junan pieneen eteiseen paukkasi noin 20 huutavaa ja kiroilevaa teinixiä. Meinas olla aika tappavat 5 min. *pökr*
Ja tästä lystistä sai maksaa... 2 euroa suuntaansa?!
Koulua :((
15v siskon tyttö joutui sairaalaan teholle.
Väsyttää, oon heränny jo ennen seiskaa salille ja nyt duunis. Pitäis viel dokaamaanki lähtä työporukan kaa *haukottel*.
barppikset mahassa
miksei tää voi ikinä olla kunnossa...
Voi -ttu tota keliä. 4 viikkoa putkeen pelkkää vettä.
vilustuin toissa pv. eilen ja tänää on ollu sit semisti nuhanen olo. Noh toiv ei pahemmin tartu.
darra hyih
Tän päivän tentistä läpipääsyn todennäköisyys 0%, voi piip =( Noh ens vuonna uudestaan ja harkkatyöt uudestaan.
-_-
Netistä löytynee streamit Superbowliin kyl.
Lonkalta heitän myp2p.eu, vois jotain löytyä...
Au, au, au.
Hmph... lomareissulle huomenna ja niin mun tuuria, että mua paiskataan antibioottikuurilla just nyt.