päivän :(

Back to häröily O

Juuri kun ehdin pari päivää olla tosi iloinen tervehdyttyäni mistä-liekään masupöpöstä, niin nyt on sitten kurkku ihan saakutin kipeenä. Urheilusta ei tullut mitään tänään kun voimat on ihan veks ja lihaksia ja niveliä särkee. Perkeles. :(

Huomenna olis noi bileetkin, ja on vähän pakko lähteä kun mun pitää hoitaa Tampereella bisneksiäkin. Voe persetti. Taitaa huomenna jäädä jorailut vähemmälle.

Noh, toivoen menee nopeesti ohi, ja toivoen maanantaina en joudu kuumeessa hinaamaan espanjankokeeseen. Se olis mun vika tentti ennen valmistumista.

Päivä alkoi hyvin, mut siihe se tais jäädäkin. Siihe alkamiseen. Alkaa kaikki meneen päi honkia. :(

[q]noena, 5.1.2010 09:41:
Meinaan kokoajan nukahtaa...*haukottel* vähänkö edes väsyttää...
..vuoden työnkekijä taas kehissä, panostus sata!! *toktok*
[/q]

Tääl kyl ihan sama juttu, et oo yksin...

Onneks huomenna saa taas nukkua!

Meinaan kokoajan nukahtaa...*haukottel* vähänkö edes väsyttää...
..vuoden työnkekijä taas kehissä, panostus sata!! *toktok*

Uni tuli hyvin kuudelta, mutta puoli kasin maissa heräsin omaan itkuuni, olin nähnyt jotain painajaista.. En kyllä enää muista mitä. Sitten olin vielä kymmenen jälkeenkin hereillä ja nyt oon sitten ihan väsynyt ja töihin pitäs lähtee

Kaikki ottais kyllä irti kaiken minkä saa

Alan pikkuhiljaa tajuamaan kuinka hankala ihminen oon. Miten tahdon hankaluuksia, kuinka tahallani haastan riitaa, kiukuttelen, esitän tyhmää, ja sitten kerjään huomiota jos en sitä mielestäni tarpeeksi saa(eli en ikinä). Miks hakemalla haen itteni ongelmiin ja sitten ryven vitutuksessa ja kurjuudessa, että voi kun on paska elämä ja mulle käy aina näin ja plaaplaa ja plaa, säälikää minua, olen ihan reppana raasu. Jepjep
Miks en vaan vois ja osais iloita siitä mitä mulla on, mitä mulle on suotu? Ei kaikilla oo läheskään sitä mitä mulla on, ja silti mikään ei riitä mulle. Ja jos kaikki on hyvin, niin pidän huolen siitä, ettei ole kauaa.
Mikä mussa on vikana kun mä hakemalla haen draamaa ja hankaluuksia?

Onko aurinko sammunu, vai miten tuolla pihalla voi olla noin saatanallisen synkkää keskellä päivää?

[q]Kolera, 24.1.2009 02:33:
Onnistuin tänää alottaa tuon kämpän imuroimisenki ja sitten siirsin sohvan seinän vierestä niin siellä oliki ihan seinän alaosassa tapetti homehtunu. Oon sitte iskeny sohvan ihan seinään kiinni ku se kangas ollu märkä. siellä sit muhinu ne vedet kuukauden pari ja oli vieläki märkä se kostea kohta.
[/q]

jos on irottettava kangas niin eiku piimä ostoksille.
http://www.martat.fi/neuvot_arkeen/tahranpoisto/tekstiilit/

vittu mitä perseilyä tuntemattomasta syystä.
tartte muhun purkaa!

Epätieto, ahdistus, pelko, oksetus, kylmyys, vainoharhasuus, itku, pettymys, masennus, tärinä, ajatukset, mieli, näyt, kuulot, luulot.... Ei vittu oikeesti, mä luulin et mun ei tarvis kokea enää ikinä tällästä. Miks vitus sä tulit ja pilasit kaiken, miten vitussa pari sanaa voi satuttaa niin paljon, miten joku voi ees satuttaa näin paljon?

Miten vitussa mun pitäis tässä yrittää elää normaalisti, hymyillä mun vanhemmilleni, vaikka mun sisimmässäni on ihan hirveä sota, sitä käy mun jokainen solu ja lihas, jokainen mieli, jokainen ajatus, jokainen osa mun kropassa, mä käyn fyysistä ja psyykkistä sotaa sisimmässäni ja se on jotain niin hirveetä, se on jotain sellasta mille mä toivon loppua mahdollisimman pian..

Miten sä voit tehdä tän mulle!? Miten vitussa sä voit tehdä tän mulle?! Mitä vittua mä oon tehny niin väärin tai pahasti, että mä oisin tän ansainnut? Miks sun pitää vaan kiduttaa ja kiduttaa mua, raastaa mua pieni pala kerrallaan, saada mut tuntemaan itteni täysin nollaks, täysin mitättömäks, täysin ei-miksikään..

Saat tuntemaan mut kuolleeks, vaikka kuinka mun sieluni huutakaan ja itkeekään, vaikka kuinka mä taistelen, mä tunnen itteni häviäjäks, mä tunnen itteni kuolleeks.

mä en nyt tiedä pitäskö tässä olla huolissaan vai oikeesti huolissaan. eipä taida uni tulla tänä yönä :(

flunssa, väsymys ja vitutus, ihan muuten vaan. huoh *toktok*

Voi kerpeleen Kerpele! Nyt se combat-tunti on jo varattu täyteen ku en heränny tarpeeks ajoissa sitä varaamaan meen kyl kyttäämään sinne just ku ne noutamattomat varaukset vapautuu, jos silti saattais säkällä päästä.. Muuten kyllä ketuttaa, oon niin oottanu tota

Vittu että on voittajaolo.

2v eläny siinä harhaluulossa että löytyy duunipaikka tän vapailun päätteeks, mutta paska huuleen.
Mä en pysty tekeen iltavuoroja joten ei sitten olekkaan töitä.

Kun vaan pomo suostuis ees potkut kirjottaa suosiolla ettei joudu karensseihin tms.

VITTU

Prkl:n *toktok* Jehovan todistajat tulivat herättään... Pitäis opetella oleen avaamatta ovee, ellei tiedä että joku on tulossa kylään

[q]Jusna666, 26.5.2006 19:25:
---
Medusa, 25.5.2006 20:05:
Jotenkin sellanen fiilis että jotain paskaa on tulossa pian

---

Sitä kutsutaan paskahädäksi.. se ei ole vaarallista
[/q]

:D ei REPSLOLLERO!!

ARGH! Mun akku loppuu koneesta!

Hyvästi tehokas työpäivä!!!

Ärsyttää yks huono tapani, mikä iskeny.
Ärsyttää myös kun ei voi ihan täysii viel treenaa.
Ärsyttää, ku tuli lumi ja pakkaset, ja ny taas kämpäs on kylmä ja sormet, kädet, jalat, naama alkaa taas kuivumaan hyvää vauhtia, pitäis kai maata jossai rasvakylvyssä et ei ois näi tuskane olo
Toimistossakin jäätyy.

[q]Syder, 9.9.2006 03:13:
Olipa kerran elämä.
[/q]

Mies, äläs nyt ryve siellä, vaan lähde ulos tuulettumaan ja pitämään hauskaa ystäviesi kanssa. Unohtuu äkkiä ongelmat wowivaimos kanssa.

O