päivän :(
Rakas ystävä laittoi spostilla muutaman kuvan, ollut nyt 10 kuukautta Intiassa ja 2 jälellä.. Iski ihan hemmetinmoinen ikävä
Ärrrkele. Ilmottauduin parille kiintoisalle avoimen ylipiston kurssille kesäksi. Aikaa on eikä opintosuritukset ois pahitteeksi. Piti tarkistaa, koska ensimmäinen kurssi alkaa (muistelin että ens viikolla) niin sehän on käynnistynyt jo maanantaina. Ei mitään mieltä mennä enää kun ei se kurssi kestä kuin viikon.
Ttu ku pitää olla tällanen lahopää.
[q]Freja, 19.3.2009 10:14:
Vasen tissi kipee, vasen hartia kipee, niska vasemmalta puolen kipee ja päässä jyskyttää - vasemmalla puolella tietenkin.
[/q]
Mauton kevennys:
Sun vasen tissi on liian iso. :(
[q]domi, 6.3.2008 08:04:
Taas yksi päivä alkamassa, josta tiedän jo etukäteen että iltapäivällä solmitaan köyttä kattoon.
[/q]
jooh. Samoilla linjoilla.
Tänään ei oo mun päivä.
nyt sattuu massuun tosi paljon
tulin kotiin > piti maata ensin puol tuntii keittiön lattialla ku ei pystyny seisomaan, sitten aloin vaivoin tekemään ruokaa koska vatsakivusta huolimatta kauhee nälkä > nyt sain syötyy ja teen kohta varmaan vielä kipeemmin kuolemaa
Nukuin huonosti jälleen kerran. Heräsin alituiseen tähän hemmetin yskään.
[q]senso, 23.1.2009 21:26:
---
onneks tärkeä data on ulkosella kovolla, ja prossuhan tässä vaan tuntuu kajahtavan. vituttaa vaan ku on boxed prossu..
[/q]
Yhtä lailla se ulkoinen kovo voi hajota.
torkut venähti sit tunnista 4 tuntiin ja missasin paon vikan jakson .. **ttu!! *toktok*
[q]Reivaaja, 3.6.2009 11:55:
---
wiwi, 3.6.2009 11:47:
Ärrrkele. Ilmottauduin parille kiintoisalle avoimen ylipiston kurssille kesäksi...
---
Siitä se idea sitten lähti... Tiedänkin nyt missä vietän kesäni. Kiitän ideasta.
[/q]
Suosittelen. Tosin ne sitten maksaa. Yliopistolaisille kesäkurssit on ilmasia niin sillon on ihan hyvä aika päivitellä itseään.
Huomaa, että oli eilen baarissa, missä sai vetää röökiä. Kurkkuu vähän kivistäis :(
[q]KooKie, 26.4.2008 11:00:
[o] Hmpf. [/o]
[/q]
hump-hump.
Olin menossa töihin kun bussissa yhtäkkiä vihlaisi päästä, sen jälkeen silmissä mustui hetkeksi, ja sen jälkeen tuskallisen viiltävä kipu alkoi. Menin kaverin luo, ja pystyin vaan makaamaan hiljaa. Sattui ihan kaikki. Stoppas se työpäivä si siihen. Huomenna uus yritys, nyt kun on taas jotain ihmepillereitä.
[q]Super-Kerttu, 3.4.2008 07:21:
HV IKEA!
[/q]
?
---
Mun päivän ja koko viikonlopun :( on se, ettei ystävä tulekaan tänä viikonloppuna.. vaikka onneks se sit tulee ehkä ens tai sitä seuraavana?
ja saikulla taas..väsyny ja uupunu olo ja kurkussa helvetinmoinen kaktus
housenation lähestyy ja perjantaina olis hesaan lähtö jo. Kaveri kysy salille huomenna,sekin jää sit väliin..
et **tuttaa tää sisällä olo!!
[q]Freja, 28.1.2007 21:08:
Päähän sattuu ihan tuhottomasti :(
[/q]
Ja nyt vielä sata kertaa enemmän. Kipu pilas jo mun yöunetkin, toivottavasti tää nyt menis lääkkeel ees vähän ohi (mitä en kyllä usko).
Tätä on nyt jatkunu jo kohta viikon, ja alkaa pikkuhiljaa tuntuun toivottomalta. Mä en tiedä mitä tekisin, ja itkettää vaan koko kipu.
Töihinkin pitäs mennä, ja se tuntuu just nyt hirveeltä ajatukselta. Ice power tuntuu mitättömältä.
SATTUU!!!!!!!!!!!!!!!
House jatkuu vasta syyskuussa :(
Tänään pääsin katsomaan tiliäni, ja totesin, että sieltä ei ollut mennyt sitä 128aa euroa, mikä piti mennä jo viime kuun puolella suoraveloituksella. En ollut edes ajatellut asiaa, vaan luullut että se oli mennyt. Kiva nyt sitä ruveta maksamaan kun tilillä on vaan 50 euroa :/ ja muutenkin ressata taas "ylimääräisestä" laskusta, minkä olin budjetoinut viime kuulle. Onneks huomen tulee palkka, harmi nyt si ku taitaa kaikki rahat mennä heti laskuihin, kun pitää hoitaa ens kuun laskut samalla. Tosi jees.
Oispa elämäntilanne semmonen et voisin nyt ostaa asunnon. Tohon viereen kun just valmistuis kerrostaloja jonne ois kiva muuttaa
[q]Bio, 4.10.2005 22:23:
Mä oon kans satuttanu käteni sieltä täältä.. tosin ne ei oo kauheen kipeitä. Duunissa joutuu välil nestetypen kans tekemisiin ja nyt käsissä on pieniä paleltumisia. Hiukan kirvelee, mut kuulema kädet tottuu jossain vaihees..
[/q]
Ai nestemäiseen typpeen? :D
[q]Stene, 31.5.2009 19:29:
Olen kateellinen.
Meinaan, tuommoinen ragettamisen jalo taito on terveeksi. Pitäisi itsekin oppia rageemaan eikä vaan aina niellä kaikkea paskaa.
[/q]
Pitää vain uskaltaa antaa kirosanatulvan ryöpsähtää ulos.