päivän :(

Back to häröily O

En oo nyt ihan kauheasti välittänyt tästä maanantaista. Onneksi se on kohta ohi.

Oli nii kiire töissä et meni 2h ylitöiks, en ehtiny ollenkaa Fridayhin kuuntelee RHCP-covereita (ok, niitä ois tarjolla huomennakin, mutku ois kai vähä muita suunnitelmia).
:(

On jotenki tuhottoman kova väsy. Oon kyl nukkunu kunnolla, mutta silti silmät meinaa koko ajan mennä väkisin kiinni :/
Kämpässäkin hirveen kylmä.
Niska ja hartiatkin ihan jumissa, eikä lääkkeet auttanu nii paljoo ku oisin toivonut.

[q]Sssan*, 18.12.2008 03:18:
---
Mar6, 11.12.2008 11:09:
---
Sssan*, 9.12.2008 23:55:
Ei oo kivaa mennä yksin nukkumaan..(tää on kyllä kokonaisen pari vkoa jo kestäny..*uuh*)

---

Tiedän tunteen :)
Jos helpottaa niin itsekin olen tuossa tilanteessa kokonaiset puoli vuotta. Onhan siihen tottumista

---

Ihan mukava kuulla et jollain muullakin on samaa, Mut toi puol vuotta kerralla kuulostaa jo paljolta!! Mä en oo ainakaan vielä edes tottunu näihin 3vkon yksin-nukkumis-jaksoihin...*poks*
Joskus on kyllä tosi hajottavaa mut onneks sentään välillä pääsee koisaan jonkun kaverin viereen :)
[/q]

Joo, ei tää helppoa ole ollut aina.. Mutta alusta asti olimme varmoja että tuo aika on pieni juttu tämän kaiken rinnalla. Ton rupeaman puolivälissä eli 3 viikon päästä saamme onneksi unelmaloman yhdessä
Voimia vain, helppoa tämä on verrattuna siihen että ihmiset ovat joskus vuosiakin niin etteivät edes tiedä tuleeko toinen takasin :P

Hetken näytti siltä, että koirani olisi lähtenyt tästä maailmasta.*uuh*

mä en oikeesti jaksa tätä paskatyötä
enää kovin kauaa!

[q]kindertin, 10.12.2007 12:27:
..ataraxihan sitten väsyttää,ite sain sitä unilääkkeeks Ei kyllä toiminu niinku luvattiin
[/q]

Juu niinhän se on, ite oon saanut sitä allergialääkkeeksi kun peruslääkkeet ei tehonneet. Toimii kyl, mut tosiaan saan vaan ottaa nukkumaan mennessä.

Jotenki ny vaa iski sellanen ikävä ja jotenki ..masentunu olo.

Mietin liikaa asioita.

[q]kindertin, 24.3.2009 11:06:
Taas nää mun YSTÄVÄT.
Piti YSTÄVÄN kanssa lähteä lauantaina säteisiin,mutta hän sitten ilmoittikin ettei saa lapsenvahtia sittenkään joten pitää perua koko homma.
Noh,eilen sitten juttelin yhden yhteisen tutun kanssa,ja he on menossa lauantaina juhlimaan sen synttäreitä.
Kuinka ollakkaan,tää mun YSTÄVÄ on menossa sinne mukaan

Niinpäniin,miksei voi sanoa suoraan et sori,en tuukkaan kun meen tonne?????
[/q]

Aikuiset ihmiset? Mit vit...

Koitahan löytää Säteisiin joku muu mukaasi ja pidä hauskaa, niin saat parhaimman mahdollisen "erävoiton".

Kroppa ilmoitti ikävällä tavalla olevansa väsy.

huono olo kaverin puolesta.

Mä en nyt oikeen tykkää tästä mun tukasta, ei se kampaaja vissiin ihan tajunnu mitä tarkotin..

firman vähennykset koskevat meikäläisen osastoa. Ei tarvitse kauaa miettiä, kuka sieltä lähtee määräaikaisuuden takia. Vähennykset kannattaa aloittaa kannattavimmasta osastosta

Taidanpa riipasta kunnon kännit huomenna. Onhan tossa melkein 3 litraa viskiä vielä jäljellä.

Huomaa ettei oo päässy hetkeen salille, ku hartiat ja niska iha jumis. Alkaa jo sattuun niin et joutuu ottaa relaxantin :(
Päähänki sattuu tuon takia, argh.

[q]Lene, 10.6.2005 22:51:

Miksei ihmiset tee nykyään velkakirjoja? (Jos nyt ei ihan muutamasta eurosta puhuta.)
[/q]

Noniin, tuo minunkin tapaus opetti etten lainaa enää isoja rahoja ja jos lainaan niin tosi luotettaville ihmisille. Mut onneks nykyään on viel nii persaukinen ettei mua enää ees pyydetä lainaan rahaa

Ja taas kurkku kipee *uuh**poks*

Ultimate Fighter jatkuu kahteentoista ja mun pitäis olla jo nukkumas ku oli rankat treenitkin.

Enkä voi tehä glögiä että palautuisin mahd hyvin.

[q]senso, 23.1.2009 21:06:
ei saatana... prossun tuuletin pitää hirveetä meteliä. kunhan nyt ei leikkais kiinni
[/q]

Kone kii ja pölyjen siivous
Ehkis on edes jotain apuu.

paska työpäivä :(

[q]senso, 23.1.2009 21:16:
se tulee tehtyä tarpeeksi usein, viimeeksi tiistaina. kuulostaa siltä et laakerit olis syypää
[/q]

kaikki tärkee sit valmiiksi jo talteen.
Mulla hajos 2 konetta 6kk aikana Enkä ollu oppinu edes kantapään kautta ja niin katos kaikki bittitaivaaseen. Ehkä nyt opin...

O