päivän :(
[q]mayah, 4.7.2007 10:16:
Mut tänään pääsee salille, ni kaikki on kummiski ihan hyvin
[/q]
Niin on, tänään on tosiaankin keskiviikko
Ikävä systeriä
Ensin tulee paskaa niskaan, si ku nousee jaloilleen hetkeksi niin esteri päättää tyhjentää rakkonsa mun päälle. Poljin si litimärkänä kotiin ja oli ihan vitun rankkaa. Ja kyllä, ehdin vain siihe hemmetin ympyrätalon lähelle ku olin jo litimärkä.
Iha selvästi maanantai.
Jepjep, mitähän sitä tekis. Aikaa ainankin olis.
Saikkua lokakuun alkuun asti
Ahdistaa
[q]Coleman, 12.2.2007 19:08:
Rahan menoa ei näköjään voi estää...varsinkaan autoiluun..vtun vuosikatsastus ja siellä ilmenneet viat. *grr**dissaa*
[/q]
Luin viikonloppuna veljen luona vanhaa Pahkasikaa (eihän uusia tosin olekkaan, eli Pahkikseksi uutta Pahkasikaa) vuodelta 99 jossa oli kuvattu farssinäytelmän keinoin auton katsastustoimenpiteet ja niistä laskuttaminen... esim. ruuvin lisäys kirjattiin tyyliin "lisättiin alkuperäisvaraosa XJG900082, hinta 120 mk"
Miks mulla ei ole rahaa hankkia uutta 17- tuumasta MacBook Prota.
Oon ollut tänään kaikesta huolimatta ihmeen kiukku, enkä tykkää yhtään et oon. En ees tiedä miks oon, ja ärsyttää valtavasti ku o pinna hieman kireellä.
Ahistaa ku tulee tiuskittua välillä ihanille ihmisille. :/
mulla on kuulemma alkoholiongelma :(
Levin hommat kusahti.
Mut on täs monta muuta vetoo duunin suhteen. Lie minne käy tie:)
[q]Orza, 22.9.2006 03:46:
---
bubbelgum, 22.9.2006 02:34:
Hyvin yksinkertasesti, tuntuu että tässä elämässä ei oo tällä hetkellä mitään järkeä... Eli miks mä sitten edes elän sitä?
---
Koska siinä on myös tunteita. Eikä ilman pahoja olisi hyviäkään :)
[/q]
Tuli taas tänään mieleen, että voisin vaihtaa tunteet keskusyksikköön... Mulla kuitenkin menneet ne sen verran miinus puolelle (ainakin naisten suhteen)
Isoin kolmesta kissanpennuista oli kuollu työpäivän aikana..
[q]merqus, 3.10.2006 08:49:
Puski sitten kunnon flunssaa päälle. Nukkumisesta ei tullu yhtään mitään, voimat on ihan kateissa ja tarttee kaks peittoa, että pysyy ylipäänsä lämpösenä. Ja auto pitäis lähteä siitä huolimatta palauttamaan iltapäivällä. Ei hyvää päivää..
[/q]
Sama paitsi, että autoa ei tartte palauttaa... Toisaalta varmaan sitä korreloi, etten saanut nukuttua yhtään johtuen yskimisestä ja nyt tuntuu siltä, kuin keuhkot eivät mahtuisi rintakehään (perusbronkiitti...)
on taas suht paska viikko takana. opintolainaa ei näy eikä kuulu.. koulu menee päin vittua ja sain vielä pikavoiton hkl:ltä. itkuraivareitten paikka..
[q]ipe, 25.2.2009 15:37:
Et sää tarvi semmosta. Sun kone toimii hienosti kun ostetaan lisää rammia ja uus hiiri (ja ehkä uus akku).
[/q]
Ne maksaa saman verran ku uus mäkki..(not! mut silti..) :D Mä haluun sen rullallisen mighty mousen sitte.... :/
[q]pirpeli, 25.2.2009 13:53:
Miks mulla ei ole rahaa hankkia uutta 17- tuumasta MacBook Prota.
[/q]
Et sää tarvi semmosta. Sun kone toimii hienosti kun ostetaan lisää rammia ja uus hiiri (ja ehkä uus akku).
[q]peikkolapsi, 24.2.2009 21:11:
nyt sattuu massuun tosi paljon
tulin kotiin > piti maata ensin puol tuntii keittiön lattialla ku ei pystyny seisomaan, sitten aloin vaivoin tekemään ruokaa koska vatsakivusta huolimatta kauhee nälkä > nyt sain syötyy ja teen kohta varmaan vielä kipeemmin kuolemaa
[/q]
Sul ei nuo vattakivut sitten meinaa millään helpottaa
Oksettaa :(
[q]Epailija, 31.10.2006 17:02:
Perkeleen Windows Word, joka näillä laitoksen koneilla tilttaa viiden minuutin välein.
Edit: JA V*TUN fssm32.exe, JOKA IMEE JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ VÄHINTÄÄN 99% PROSSUTEHOSTA JA SAA KAIKEN TÖKKIMÄÄN!!11YX
[/q]
F-secure on murhaa resursseille...
Netistä löytyi joku ohje, jonka avulla fssm32.exe:n kuluttamia resursseja sai vähennettyä, mutta itse en ainakaan osannut sitä hyödyntää... Kokeile paremmalla onnella http://support.f-secure.com/fin/corporate/supportissue/av5/usage/usage-issue-2004012000.shtml
Muuttuipa fiilis kertaheitolla oikeen kunnolla.
Vittu et vituttaakin just nyt. :(