päivän :(

Back to häröily O

Hetken aikaa oon ittekseni ylistäny turun terveydenhuoltoa ja sen toimivuutta. . kaikki oli paremmin ja toimi hienommin ku hkissa, mut hitto sit tänää uudel terveys-asemal (joka vaihtu viikko sit) olis tarvinnu niitä fiksui sanoi ja ammattikorkeessa luettuja tietoja niin koko paska lafka rupee vittuilee ja leikkii niin saatanan tyhmää.. kukaa ei tiiä mistää mitää eikä ketää... Turhaa seki pieni ylistys , samallail tääl nää toimii ku muuallaki

Turku *sydän**dissaa**sydän*

masentaa

Ei helevetin perkele miten rasittavia ihmisiä voi olla olemassa... Oltiin tässä alkuillasta duunikaverin ja sen vieraiden kanssa itsenäisyyspäiväkemuissa... Kaveri sit ilmottaa lähteväsä himaan koisii ni lupasin että voin hänen vieraille toimia matkaoppaana täällä, käytän parit pubit läpi jne... No eihän siinä, lähen opastamaan eräitä kohti jaivimestoja niin wanhempi (semmoi jtn 50-wee ihanus) koittaa lääppiä jokaista vastaantulevaa eukkoa (eikä ikinä tommonen provoa flaidiksia) ja sit baarissa tulistuu kun en tajunnu sille ostaa bissee... Loppupeleissä (vitunmoisen ympyräntepotuksen ja jahkaamisen jälkeen) päätin vaan ilmottaa kavereille (joista toinen oli ihan mukava vielä, sehän täs harmittaa) että ok, jos ei opas kelpaa ni herra on hyvä ja menee minne tahtoo ja hyvää kotimatkaa sitten... Ja lähimpään baariin sit tirpomaan rommikolaa huiviin että enin vitutus laskis...
Laitoin duunifrendille tekstarin siinä sit istuessani että ei millää pahalla, mut broidis on aika vittumainen tapaus...

Mulla on tosi etova olo. En tiedä mistä se johtuu, enkä tiedä et voiskohan sormien kurkkuun työntäminen helpottaa asiaa. Tosi paha olo. Yäk.

Eilisen :(
Ostin Dublinin lentokentältä matkalukemiseksi randomilla ensimmäisen mielenkiintoiselta vaikuttaneen kirjan, The Historian, semmonen aika metkan oloinen kauhudekkari mitä ny siitä oon ollu ymmärtävinäni.. Kerkesin lukee ennen nukahtamista semmoset puolisentoista lukua. Pistin sit laskeutumisen jälkee kirjan reppuun mutta kun olin saapunu perille niin huomasinkin että repun vetoketju oli auki (vaikka mä kyl mielestäni sen suljin...) ja kirjaa ei näkyny missää... Oisin ees kadottanu ennen ku kerkesin alottaa sen

Hirvee yskä! En tiedä miksi. Kuulostan kehkosyöpäpotilaalta.

ja edittinä vielä; en osaa uida. Pysyn kyllä pinnalla, mutta eteenpäin meneminen on räpiköimistä ja hidasta. Se on varmaa osasyy tähä pääkipuun, ku niskaa jännittäny koko ajan. Ärh.

Have i been so fucking blind and/or stupid , and didn't see my chances pouring down in the toilet??? Life has yet again fallen down to the never ending canyon , been there done that.... Not the first time and not the last one , have risen up once before , so why cant i do it again???*uuh**nyyh*

[q]Mar6, 11.12.2008 11:09:
---
Sssan*, 9.12.2008 23:55:
Ei oo kivaa mennä yksin nukkumaan..(tää on kyllä kokonaisen pari vkoa jo kestäny..*uuh*)

---

Tiedän tunteen :)
Jos helpottaa niin itsekin olen tuossa tilanteessa kokonaiset puoli vuotta. Onhan siihen tottumista
[/q]

Ihan mukava kuulla et jollain muullakin on samaa, Mut toi puol vuotta kerralla kuulostaa jo paljolta!! Mä en oo ainakaan vielä edes tottunu näihin 3vkon yksin-nukkumis-jaksoihin...*poks*
Joskus on kyllä tosi hajottavaa mut onneks sentään välillä pääsee koisaan jonkun kaverin viereen :)

Likan tarhakuvat on pilalla!! olivat valinneet tooosi huonon kuvan!

Epävarma työtilanne: pomo haluis vakinaistaa mut, pomon pomo haluis vakinaistaa ja pomon pomon pomo olis kans mukana, mut pomon pomon pomon pomo on se, jolla on päätösvalta ja näyttää aika epävarmalta vihreän valon näyttäminen.

Eipä siinä mitään, aina tuolla muita duuneja löytyy, mutta nyt näyttäis siltä että nykyisessä toimessa pääsis reissaamaan ympäri maailmaa ja tekemään sitä, missä on oikeesti hyvä. Nyt sit on hieman vitutusta ja stressiä ilmassa.

Ikävä tyttökaverijuttuja.

[q]plink, 10.5.2007 09:17:
oon ollu jo viikon ihan saatanan kipeena ja vasta lauantaina pystyy levätä :/
[/q]
Hehee, mulla kesti melkein 2 viikkoa flunssa. Hienointa oli se, että tossa oli yks päivä välissä jolloin kykeni lepäämään... Olis varmaan mennyt nopeempaa ohi jos olis kyennyt olemaan himassa nukkumassa...

Tammikuu on aina ikävien uutisten kuukausi. Niin monta ihmistä jo mennyt tässä lähiaikoina. Tänään sain kuulla että rakas ystäväni on kuollut.

RIP lulu.

[q]ezzy, 15.11.2006 06:53:
nääh, valinnut vaan naisen väärin ^^
[/q]

:DDDD

[q]domi, 15.5.2007 08:14:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705146108159_uu.shtml <- Pikkuserkku meni tos :(
[/q]
Vaikka muuten en niin hirveästi väkivallasta perusta, niin tässä tapauksessa pitää sanoa että toltakin amisviiksisankarilta pitäis vaan kiltisti vetäistä munat pois. Saatana kun pistää vituttamaan!

Mun facebook-profiili on jonku hiton korjauksen alla!! Mitä hittoo mä nyt teen töissä :( *vierotusoireitaaaaa**poks*

Höhö juuri ostamastani vinyylista löytyi sitten pienoinen
"yllätys". nihnah. Pieni reikä vaan keskellä biisia.
Onneksi neula pysyi urallaan kuitenkin vaik pelkäs pahinta . :|
Keikalle en kyl moisella levyllä lähtis.

Noh sit mua hämäs myöskin se, et vinyylilevyssä on jotain
paperia tai vastaavaa sisällä?! o,O

http://evvk.1g.fi/temp/lost_track.jpg

Hyvinkin hämmentävää. Onneks biisi on nyt koneella
arkistoissa, pienillä naksuilla. ;)

Nukuin huonosti yöni, eikä tässä äänessäkään oo todellakaan mitään kehumista.

[q]Rubicon, 26.11.2007 22:40:

Yhteensä kolmen päivän tutkiskelun jälkeen ne lekurit löysi mun huiman 50 kilon kropasta 12 sentin kasvaimen...sieltä vatsasta mitä kävin alunperin sille pällille lääkärille valittaa.
Että näin*nauru*
[/q]

Huh! Toivoen olet nyt kunnossa, sissus sentään...

Juu, jos ei oireet häviä niin uutta lekurikeikkaa kehiin vaan.

Vielä 20 päivää, ennenkuin olen kotona...

Tahtoisi olla jo kotona.

Olisimpa jo kotona. *sydän*

O