päivän :(

Back to häröily O

pää!

[q]SyndroDome, 30.10.2008 20:58:
---
Lauruska, 30.10.2008 12:48:
Ei pää kääntyny tänä aamuna alaspäin eikä toiseen suuntaan ilman järkyttävää kipua joten kävin lääkärissä. On sitten lihakset selässä tulehtuneet ja sain tulehduskipulääkkeitä ja lihasrelaksantteja. Mukava duunipäivä pöhnässä..

---

Mulla oli täysin sama homma viime viikolla *Joo* nyt jo pää kääntyy! :) Salin jälkeen tosiaan oli pää ihan kenossa ja sitten tulehduskipulääkkeet ja lihasrelaksantit pöytään. Tosin olkapää oli sit kans viel vähän rikki.

Tsenppivä! Kyl ne niskat siitä taas aukee. Eks muuten saanu saikkua kun kerta duunissa olit pöhnässä
[/q]

Joo ei herunu saikkua! Paskinta on se, kun kipu säteilee päähän eikä siihen auta mikään burana tai muu. Mutta kyllä se tästä varmaan..

tentti meni iha päin honkia, ääh ärsyttää *toktok*

[q]Lauruska, 30.10.2008 12:48:
Ei pää kääntyny tänä aamuna alaspäin eikä toiseen suuntaan ilman järkyttävää kipua joten kävin lääkärissä. On sitten lihakset selässä tulehtuneet ja sain tulehduskipulääkkeitä ja lihasrelaksantteja. Mukava duunipäivä pöhnässä..
[/q]

Mulla oli täysin sama homma viime viikolla *Joo* nyt jo pää kääntyy! :) Salin jälkeen tosiaan oli pää ihan kenossa ja sitten tulehduskipulääkkeet ja lihasrelaksantit pöytään. Tosin olkapää oli sit kans viel vähän rikki.

Tsenppivä! Kyl ne niskat siitä taas aukee. Eks muuten saanu saikkua kun kerta duunissa olit pöhnässä

...että pitääkin jättää kaikki koulujutut aina viimetippaan... prkl...*igor*

[q]Lauruska, 30.10.2008 21:02:
---
SyndroDome, 30.10.2008 20:58:
---

---

---

Joo ei herunu saikkua! Paskinta on se, kun kipu säteilee päähän eikä siihen auta mikään burana tai muu. Mutta kyllä se tästä varmaan..
[/q]

Ei saikkuva?! no oh hoh... Mä sain heti kolme päivää ja sano et tuu hakee lisää jos tarvii. No en tarvinnu. Toki nää on aina ihan lääkäri ja tapaus kohtaisia juttuja. Mä olin kyl ihan paskana siinä vaiheessa ku lekuriin menin ja se varmasti näky. Mulle lyötiin heti siinä alkuun rela piikki perseeseen :D Se sit vähän jeesas alkuun niin pääs himaan.

Muttis juuh, kyllä se siitä! Relaa vaan yöks

Väsyttää ihan megapaljon ja ulkona sataa taas :((( *rikkikatkipoikkipinossa*

[q]hemuz, 31.10.2008 10:59:---

no tuohan oli tiedossa...
[/q]

oli oli, mutta kyllä se lumisade masentaa ainakin meikäläistä. don't worry, maanantaina tulee talvi tassut alle

[q]Jammm, 31.10.2008 10:56:
lumisade
ja autossa kesärenkaat vielä alla, tosin eipä tarvii tänään muutenkaan lähteä mihinkään autolla.
[/q]

no tuohan oli tiedossa...

Aamu lähti hyvin liikenteeseen, kun olin hakemassa fillaria pyörävarastosta ja kappas kappas, eihän sitä enään ollutkaan siellä (eli joku saatanan pitkäkyntinen oli käynyt pöllimässä sen). Fillari ei ollut kuin viisi kuukautta vanha, eli vitutuskäyrä on ihan tapissa ja ainoa liikkumisväline joka itsellä oli, niin vietiin. Kädet tärisevät vieläkin vihasta ja suuttumuksesta, ei vain pysty käsittämään mikä saa ihmisen koskemaan toisen omaisuuteen.

lumisade
ja autossa kesärenkaat vielä alla, tosin eipä tarvii tänään muutenkaan lähteä mihinkään autolla.

[q]Takyon, 31.10.2008 17:28:
Tumma suklaa, hyi helvetti. Pitikin maistaa vaikka tiesin ihan tarkkaan että siitä jää aivan kauhea maku suuhun.
[/q]

Aamen! Aina tummaa suklaata hehkutetaan mut mä en kans voi sietää.

[q]sapeli, 31.10.2008 18:44:
---
Takyon, 31.10.2008 17:28:
Tumma suklaa, hyi helvetti. Pitikin maistaa vaikka tiesin ihan tarkkaan että siitä jää aivan kauhea maku suuhun.
---
Aamen! Aina tummaa suklaata hehkutetaan mut mä en kans voi sietää.
[/q]
Word! Hyi phyi yök. :D

Ja toinen: auton huolto. Miten voi jarrupalojen ja -levyjen vaihtoon saada kulumaan 621e?

[q]Annakins, 30.10.2008 12:58:
---

---

Tuleeks sul sellasii puukoniskumaisia kipuja kun vähänkään jännität niska-/selkälihaksia?

Mul iski toissakesänä hiuksia kuivatessa vastaava. Makasin 3 päivää sohvalla relaksanttipöhnässä kun ei yhtään pystynyt kääntämään päätä tai muutenkaan liikkumaan, heti tuli fiilis et joku iskee puukolla niskaan. Inhaa.

Toivottavasti helpottaa pian!
[/q]

Jotkut pistävät puukkoiskumaiset on hermopinteitä, ainakin itellä ollu joskus noita kovaa treenatessa. Vitun ilkeen tuntusta kyllä. Jotenkin kylmä ja pistävä nopea kipu.
Toisaalt toi ei muuten kuulosta siltä, sarjassa tuli vain mieleen.

Tuli juteltua kaverin kanssa messengerissä yhestä jutusta. Sitä ny jäin miettiin ihan hirveesti, ja tuli jotenki ..outo olo. Mä oon suunnitellu vaikka mitä tulevaisuudelleni, oon asettanut päämääriä itselleni yms, ja nyt vaan jotenkin kaikki iski tajuntaan ja tuli ahdistus ja paha mieli ja jotenki masiskin yms.

En mä osaa selittää. Tuli vaan tosi outo olo, ja nyt ehkä vähän ...surettaa.

On vaan niin hiljasta.

Tuli taas pintaan lähipäivinä ahdistanut asia, vaikka kuinka yritin pitää sitä tänään poissa kun oisin halunnut olla hyvällä tuulella. Eihän se siitä ny si oikee enää parantunu.
Toivottavasti saisin ees unta yöllä.

Kissa lävisti huolella mun käsivartta.

O