päivän :(

Back to häröily O

[q]mayah, 28.10.2008 05:59:
Ei oo kivaa olla kipee :(
[/q]

Ei ole ei, ei ainakaan toistamiseen parin kuukauden sisällä. Orastava munuaistulehduskaan ei piristä päivääni :(

Jos en olis jäämässä lomalle ens viikolla ni hakisin saikkua. vittu mitä paskaa.

Vituttaa duuni niin huolella et kohta lähtee...

tenttivko on niin perseestä! äääh*toktok*...ei jaksa lukee...*haukottel*no, onneks on sentään tiistai ja tulee tanssi-ilta..

Opiskelijan käyttöohje sosiaalikeskukselle:
1. Varaa aika
2. Mene sosiaalityöntekijöiden kahvihuoneeseen
3. Laukaise räjähde

Edit: ei vittu nyt alkaa jo pikkuhiljaa naurattaa :DD
Lohkes hammas ja ajan saa lääkärille "joskus ensi vuonna"

mä en voi uskoa, että oon ollu tänään duunissa vasta
kolme tuntia. tuntuu niinku olisin ollu täällä jo koko
päivän.. tää päivä ei vaan lopu :(

Vittu ku ei taas jaksas tätä paskan lapioimista.

Selkä taas ihan juntturassa ja "hieman" kipeähkö.

[q]Josssu, 28.10.2008 20:02:
Heräsin yöllä pamaukseen ja kun sain valot päälle meinasi itku päästä.
Kaksi lempparitaulua oli tipput lattialle ja hajonnut palasiksi
[/q]

Heräsin yöllä pamaukseen ja kun sain valot päälle meinasi itku päästä.
Kaksi lempparitaulua oli tipput lattialle ja hajonnut palasiksi

Voi helvetti. Nytkö tää sairauskierre sit alkoi? 8 päivää sit todettiin et mulla oli angiina ja nyt sit vuotaa nokka ja aivastuttaa. Tosin tää voi olla stressireaktion purkautumista mut kuitenkaan mä en halua tulla kipeäksi. Ja sit viel antibiotit on aiheuttanut mulle kamalan allergisen reaktion,kutittaa vatsaa ihan järkyttävästi.

Mä en vaan pääse yli mun pilalle menneistä vaatteista... mun ihania, uniikkeja vaatteita... Pilalla.
Mulla on paha mieli.

Raikkaat kolmen tunnin yöunet. Oon jo hereillä, vaikka silmät on kunnon nakilla ja koulukin alkaa vasta kaheltatoista. Väsyttää niin paljon, etten päässyt uimaan, mutta ei riittävästi että vois nukkua. :(

Säveltäjä ja basisti Pekka Pohjola on kuollut

:(

Famo, 82 vee on niin heikossa hapessa jo toista viikkoa sairaalassa, että ovat siirtäneet teholle Hoppas pääsee vielä pois elävien kirjoissa..

[q]crissy, 27.10.2008 20:36:

-kummitusstoori-

[/q]

hui kauhee, vähä muuttaisin äkkii pois sieltä!
pikkasen varmaa laittaa miettiin, oisko aihetta alkaa uskoon yliluonnolliseen, hui hui.

*kiukuttel*
*valittel*
*mököttel*
*kiroil*

Ihana päivä.

Ei oo mun aamu. Kämppä on kylppäriremontin takia niin järkyttävässä kunnossa, ettei mikää normaali epäsiisteyttä kuvaava sana ole tarpeeksi voimakas. Hienohan siitä tulee, mutta loppuis jo remontti.. mä en pysty elää noin epäsiistissä asunnossa. Oli miten oli, mä siivoan vkoloppuna, vaikka joutuisin sit siivoo vielä uudestaan.

kaljat loppu

Ei pää kääntyny tänä aamuna alaspäin eikä toiseen suuntaan ilman järkyttävää kipua joten kävin lääkärissä. On sitten lihakset selässä tulehtuneet ja sain tulehduskipulääkkeitä ja lihasrelaksantteja. Mukava duunipäivä pöhnässä..

O