päivän :(
Paska perkele saatana.
Humalassa en ole oma itseni.
Nolasin itseni ihastuksen kaikkien kavereiden edessä. Pannutin ja selkäranka on ihan turvoksissa. Muisti ei valitettavasti mennyt. Itkeeee.
ja kaikenlisäks en juonu ku kolme lonkeroa ja kaks virtasta. Pelottavaa.
ylläri pylläri, työvuorosuunnittelu vituttaa
..töitten jälkeen hakee pullo punkkuu ja sitte kotiin
järkyttävä olo tila
Quakey, 22.10.2008 01:34:
ja nyt pitäs mennä röökil roikkuu tonne ikkunalaudalle kun sisällä palohälytin on kii jollai ihme kaapeleil et sitä ei saa mitenkää irti :(
[/q]
irrota patteri palovarottimesta
Nukuin muuten iha hemmetin huonosti ja näin painajaisia. Kaiken lisäks unen kiinnisaamiseen meni iha hemmetin kauan aikaa. Jippii.
[q]kindertin, 25.10.2008 15:04:
---
Teknoises, 25.10.2008 14:48:
Quakey, 22.10.2008 01:34:
ja nyt pitäs mennä röökil roikkuu tonne ikkunalaudalle kun sisällä palohälytin on kii jollai ihme kaapeleil et sitä ei saa mitenkää irti :(
---
irrota patteri palovarottimesta
---
Tai olet fiksu ja menet ulos. Anna sen varottimen olla sielä katossa.
[/q] tai vaihtoehtoisesti näin.
*eikä*
*toktok*
vihaan kun nettisivuja mennään muokkaamaan uudenlaiseksi ja vääntämään periaatteet täysin persiilleen, ei ainakaan mun logiikalle sovi, kun vanha järjestelmä toimi kuin buickki ja saa kaiken sen tiedon minkä pitää
Onko se ulkonäkö tärkeämpää kuin käytännöllisyys ja toimivuus
Oon nukkunu iha kamalas asennos, heräsin äsken ja nyt on paikat niiiiiiiin jumissa että ihan tuskastuttaa :(
Kaiken lisäks eilinen suretus heijastui uniin, ja näin tavallaan kivaa unta mut siinäkin enneku heräsin, se muuttui haikeeks ja surulliseks.
Hmh, miks asiat ei ikinä oo helppoi?
[q]Josssu, 14.8.2008 15:38:
En löydä asuntoa
[/q]
sama vika =(
[q]Hyzenthlay, 15.3.2007 09:05:
Voi helvetti. 7 päivää kestäneen antibioottikuurin jälkeen kurkku pamahtaa uudestaan kipeeks ja TAAS lääkärille soittelua ja TAAS uusi antibioottikuuri. Ollu 5 viikkoo nyt kipeenä. En haluu kuulla enää ensimmäistäkään valitusta 2 viikon flunssista
[/q]
Kurkkukipuun antibiootteja? Niinku "köhö, kurkku o kipee" Ota antibiootteja!
Aika vajukki lääkäri.
Varmaan puolen vuoden tauon jälkeen taas tää hemmetin unettomuus. Oisko seitsemäs yö kun pyörin johki yökolmeen eikä vaan nukahda. Parin tunnin unet o jees. Vittu *toktok*
[q]Greed, 14.8.2008 22:43:
---
JasonX, 14.8.2008 16:36:
---
Josssu, 14.8.2008 15:38:
En löydä asuntoa
---
sama vika =(
---
Samaa vikaa ja opinnot alkaa toisella paikkakunnalla 25pvä
Joku vois majottaa hyvinkäälle kivan ja sisäsiistin pojan
[/q]
Kohta pitää muuttaa telttaa asumaan =(
Nyt alko kyl päivä niin perseelleen ku voi alkaa. Herään tasan silloin kun pitäis jo lähteä töihin ja onnistuin kaatamaan murot päälleni ja matolle. Eikun taxilla duuniin vaan, 29 trippi tuli siitäkin.
Pakkaan viimeisia kamoja ennen hotelliin siirtymista. Ja huomenna katkee viela netti ja puhelinkin. Kaikille muille ystaville paitsi mun toiselle parhaalle ystavalle (joka saattaa mut kentalle) on nyt sanottu hyvastit ja ma olen ihan varma etta ma tukehdun seuraavien tuntien aikana tahan itkun maaraan.
Tää selkäjumi mikä alkoi jo eilen illalla :(
Tosi surulliset uutiset.
koko aamupvän kattelin youtubesta videoita evp:stä eli electronic voice phenomena.. lyhyesti siis et voit kuulla henkimaailmasta jonku puhuvan radion kautta tms..
Sitten äitin kanssa soiteltiin tossa tunti sitten.. Se kerto et täs parisen pvää sitten illalla kun mun pikkuveli oli jo nukkumassa ja mutsi itekki jo katteli makkarissa telkkaria. Faija oli rappusia pitkin tulossa ylös. Yhtäkkiä äiti kuuli kuin joku olis kuiskannu kovaan ääneen et " ISI ISI"!! Eka mutsi kysy isältä et sihisikö se kissille, mut ei sihissy. Mutsi herätti pikkuveljen ja kysy et oliko se ollu hän, mut ei.
Mutsi kysy isältä et kuuliko se niin isä vastas " ai et joku kuiskas kovaa tosta tasanteelta et ISI ISI!
ja sit mutsi kerto et isä on ollu jotenki kummallinen ajoittain täs viime aikoina. On saatanu tupakalta yhtäkkiä avata oven ja hetken päästä laittaa sen kiinni. Välillä saattaa kysyy äitiltä et sanoko se jotain.
Nyt oli sanonu et siitä on niin kovaa tuntunu kuin joku olis yrittäny hälle jotain sanoo.
Äiti kysy et onks kaitsu vieraillu mun luona.. mut ei oo tai en oo huomannu.
Tosi levoton mieli ja itku kurkussa koko ajan..
en vaa voi olla miettimättä..
Virukset perkele. Menisivät kiusaamaan vaikka jotain banaanikärpäsiä tai mäkäräisiä.