päivän :(
Väsyttää ihan liikaa ja vielä pitäis 1,5 viikkoa jaksaa tällä tahdilla
[q]pipa, 20.5.2007 15:55:
---
cjet, 20.5.2007 11:30:
Olen mokannut. Ja aivan järkyttävä olo.
---
Joo naisten hakkaaminen ei toivottavasti tee kellekkään hyvää oloa. Vaikka se siltä hetkellisesti näyttikin. Toivottavasti et hakkaa enää tän jälkeen muita. Olet HIRVIÖ.
[/q]
Kuvii, videoi tai stfu!
[q]lohikarme, 8.2.2010 15:10:
Tiedän Jouni tunteen. Eikä se asiasta tappeleminenkaan oo muuta ku tuulimyllyjä vastaan taistelemista, kun helposti saa vaan olankohautusta vastaukseksi.
[/q]
Juuri siksi en jaksa tehdä asialle mitään. No, tietääpä ainakin kenelle ei enää toimita palveluita vastaisuudessa.
jouduin lopettamaan tyttöystävän minihamsterin, jonka sen kissa oli kaivanu terrariosta ja telonu :(
Voi pikkusta.
[q]Jone, 5.2.2010 09:59:
Olen vuosien saatossa oppinut ymmärtämään, että suurin osa ottamiani kuvia käyttävistä tahoista kokee selkeästi tuskaisen hankalaksi ilmoittaa lehdille kuka jonkun kuvan on ottanut; olishan se kuitenkin yksi rivi tekstiä lisää siihen mailiin, jossa matskut toimitetaan. Niinpä oon lakannut olettamasta saavani nimeni kuvan viereen sen ottajana jopa täysin ilmiselvissä tapauksissa.
Ilmeisesti tämäkään ei kuitenkaan riitä. Seuraavaksi saa näköjään opetella hyväksymään sen, että kuvan viereen laitetaan jonkun toisen nimi sen ottajana. Tulee aika muikea fiilis moisesta kun on vääntänyt kuvaa tuntitolkulla.
Saatanan saatana. Ehkä oon ylidramaattinen, mutta tää on ihan perseestä.
[/q]
Tiedän Jouni tunteen. Eikä se asiasta tappeleminenkaan oo muuta ku tuulimyllyjä vastaan taistelemista, kun helposti saa vaan olankohautusta vastaukseksi.
[q]Freja, 16.12.2008 11:43:
Ei vittu, ei, ei, ei. Ei helevetti.
Eikä.
[/q]
Täytin eile vesikanisterii kylppäris, ku yhtäkkii rupes sattuun iha tuhottomasti selkään. Yritin naksautella sitä viel sängys, mut ei, siihe sattuu vieläkin
Onneks oon menos äitin ja iskän luo, ne voi yrittää vähä hieroo sitä jos helpottais?
Ja au, yritin venytellä sitä ni rupes sattuun viel enemmän :'/
Johan tässä muutama päivä menikin ihan hyvin. Nyt taas ahdistaa.
Raivoissani päätin, että tänään mulla on karkkipäivä. En oo kyl aikoihin syöny karkkia, mut ny ku hain ton pussin lidlistä ni tuli heti masis olo ku ostin pussillisen sokeria
[q]Freja, 23.3.2009 11:18:
---
kindertin, 23.3.2009 10:57:
Ai,saako jossain aikojaki?
Itehän kävin toissaviikolla 13 aikaan kurkkaamassa jos pääsis lekuriin ja sais reseptin kun ei henki kulje(tiedän tän johtuvan astmalääkkeiden puutteesta). Noh,eipä päässy.
Viime viikolla olin samassa paikassa 9.40,ja sama laulu "soriiiii,meil on täyttä tälle päivälle.Tule huomenna.Jos sulla ei ole kun hengenahdistusta ni voit odotella siihen asti"
---
Joo siis päivystysaikoja, joita saa jakaa vain samana päivänä. Ja hoitsulle. Et saa nähä onko sekin joku semiturha reissu sit jos joskus saan ajan.
Harmittaa kun ei liity työterveyteen niin en voi sitäkään puolta käyttää
[/q]
mein terkkariin voi mennä ennen puol kasia jonottamaan hoitajalle, joka alkaa ottaa vastaan kasilta. jos on tarvetta lekurille, mennään jonottamaan sitten sille... jos asia ei oo kiireellinen, hoitsu kattoo omalääkärille ajan, joko samalle päivälle tai jollekin muulle.
mun mielestä toimii hyvin, aina oon päässyt lekurille ku on tarvetta ollut, mut tosiaan aikaa ei saa puhelimessa samalle päivälle, eikä välttämättä samalle viikolle... et jos samana päivänä pitää päästä lekurille, pitää käyä hoitajan kautta, joka kattoo lekuriajan tarpeellisuuden.
päättämättömyys, yksinäisyys ja varsinkin päättämättömyys.
Flunssa menossa tosi pahaksi, ja nyt on tunne että kuumetta alkaa nousemaan. Kaiken lisäks tuli ihan todella paha olo taksissa matkal himaan. Oli ihan yhtä tuskaa.
Tosi kiva jos oon sitten kipeenä lomalla, saatikka 20 tunnin lentomatkan ajan...
Suolanen sähkön tasauslasku tippui postiluukusta *hikoil**hikoil*
[q]larzizi, 3.12.2006 20:10:
Miten vanhat patterit on kyseessä? Kun ei ne ladattavatkaan patterit kestä ikuisuuksia.
[/q]
ne on vähän yli vuoden vanhat. noin 1,5v.
[q]kun paristojenhan kuuluisi antaa kulua ihan loppuun asti. Kun taas itse ainakin myönnän tehneeni usein niin,
[/q]
itse en ole tehnyt kertaakaan. enkä oo kertaakaan ottanu pois kesken latauksenkaan
Kai sitä pitäs si ostaa vaan uudet >:(
jotenki 6h työpäivä tuntia ainakin 3h pidemmältä
+ et auto huomenna huoltoon ja se tietää isoo lovee taas kukkaroon..
[q]mayah, 22.1.2007 10:12:
Oon aivan sairaan väsynyt, tuntuu että flunssa on iskemässä päälle ja työkuviot vituttavat tällä hetkellä aivan suunnattomasti.
[/q]
Samis ihan kaikessa. Nieleminen ei satu, mutta tuntuu sillai, että ei se ny ihan normaaliakaan oo.
Voi vittujen vittu ku vituttaa tää päivä!!!
Huoh, tänää kyl ollu sellanen päivä et mitään en oo jaksanut oikeen tehdä, eikä mikään ole jaksanut paljoa kiinnostaa. Jotenkin ihan turha päivä, mennyt hukkaan niinsanotusti.
Ehkis huomenna parempi.
auto ei lähteny käyntii ni myöhästyin koulusta
[q]Nexus__69, 27.11.2006 11:34:
"kaverit"..
[/q]
Mä oon sun kanssa samoilla linjoilla tällä hetkellä.
Mut paskaaks täs.