päivän :(
Nii ja oma päivän :(
Kiva, ku tapaa ihmisen joka on tooodella mukava, symppis ja kiinnostava (ihan silläkin tavalla myös *vink*), niin eikö se asu jossain 100km päässä!? ja koska molemmat pelataan samalla sarjatasolla menee vapaat vkl ja kaikki aina ristiin *igor**toktok**dissaa* niin väärin.. nähää sit öö.. vaikka ku kausi on ohi, eli keväällä :(
[q]sapeli, 20.10.2008 10:04:
Oon onnistunu kadottamaan mun nopat. Siellä oli vuosien varrelta paljon hienoja noppia mitä on mahdoton korvata, mukaanlukien ystävän antamat meripihkanopat...
En tajua mihin mä oon ne onnistunut jättämään, olen yleensä niiden suhteen TOSI tarkka.
[/q] Ehkä ne on jossain tallessa kuitenkii, jossain epäloogisessa paikassa niin ettet vaan oo vielä osunu niitten kohdalle
Ah, nuha ja vatsakipu
[q]mariq, 20.10.2008 10:37:
---
sapeli, 20.10.2008 10:04:
Oon onnistunu kadottamaan mun nopat. Siellä oli vuosien varrelta paljon hienoja noppia mitä on mahdoton korvata, mukaanlukien ystävän antamat meripihkanopat...
En tajua mihin mä oon ne onnistunut jättämään, olen yleensä niiden suhteen TOSI tarkka.
--- Ehkä ne on jossain tallessa kuitenkii, jossain epäloogisessa paikassa niin ettet vaan oo vielä osunu niitten kohdalle
[/q]
Toivottavasti - tosin me siivottiin aika hyvin viime viikolla eikä ne siinä ainakaan esille pulpsahtaneet...
Ahistaa ja vituttaa. Viikko vapaata koulusta, eikä innosta yhtään kun pitäis värkkäillä hiton vaikee esseetehtävä kurssille, jolla en ole edes käynyt ja jonka joudun nyt sitten suorittamaan itseopiskeluna parissa päivässä. Lisäksi opintotukilautakunta muisti mua selvityspyynnöllä opintojen edistymisestä.
Tuntuu, ettei nyt just pysty oikeen mihinkään.
Turhat unelmat. Hikoavat kädet. Ylikypsät hedelmät. Väsymys. Tyhjä lompakko. Lompakkoakin tyhjempi tili. Hupeneva itsetunto. Kipeät lihakset. Petetyt lupaukset. Juurikasvu. Jatkuva ahdistus. Talvi.
Ei onneksi muuta tällä kertaa.
töis oli liikaa puuhaa ja kauhee ressi päällä ja näin niin tyhmyy unta et meni koko päivä senkin takia pilalle
typerä käsikirjoittaja... voiko sen irtisanoa työstään? voisiko se duunaa kivempia unia *eikä*
144 e sähkölasku haistakee vittu.
No en olis kyl vittu halunnukaan lähteä iltaa viettämään, kiitti!
Ahistaa, pimeys, itku, yksinäisyys.
[q]sapeli, 20.10.2008 10:42:
---
mariq, 20.10.2008 10:37:
---
sapeli, 20.10.2008 10:04:
--- Ehkä ne on jossain tallessa kuitenkii, jossain epäloogisessa paikassa niin ettet vaan oo vielä osunu niitten kohdalle
---
Toivottavasti - tosin me siivottiin aika hyvin viime viikolla eikä ne siinä ainakaan esille pulpsahtaneet...
[/q]
Tuli mieleen tosta tapaus omalta kohdalta: Reilu kaks vuotta sitten hukkasin yhen tärkeän paperin, sen tyyppisen jotka kans yleensä säilön huolellisesti. Ehin muuttaakin kaks kertaa tän hukkaamisen jälkeen, kunnes tos kesällä sit löysin sen, vaik olin useemman kerran potkinu itteeni ja aatellu et se on ikuisiks ajoiks pois maailmasta
[size=9]oho, oli vähän OT..[/size]
5 tuttu lähtenyt tästä maailmasta, eipä naurata ...
[q]Nauskiss, 5.4.2009 22:47:
Poikkeuksellinen kärsivällisyyden totaalimenetys. En jaksais olla kunnon kansalainen yhtään minuuttia, päivää, viikkoa etc.
Haluaisin vaan velttoilla ja pitää hauskaa! [size=8]Mutta leikki ja ilo on tässä maailmassa varattu muille kuin minulle, pitäis mun jo se tietää.[/size]
Huominen duunipäivä varsinkin tuntuu jo valmiiks ihan ylivoimasen:
[/q]
Hae yliopistoon ja velttoile vuosi tai pari yhteiskunnan varoilla, niin ne muutkin tekee. Itsekkin tullut velttoiltua x-määrä vuosia.
Kurkku on ihan helvetin kipee. Ja tänään pitäs lukea nuorille ääneen kirjoja.
[q]hane, 13.7.2009 19:53:
Lehtimyyjä 2x, sähkömyyjä 1x, vakuutusmyyjä 1x in my telephone today. Viimeseen lehtimyyjään meinas palaa hermo kun kuulemma "ei tarvitse tilata mutta jos hän nyt kuitenkin saisi kertoa tarjouksen". Miksi hukata kummankaan aikaa enempää kun se ei edes johda mihinkään? Ei tässä nyt niin yksinäinen olo oo että pitäis ventovieraan jorinoita puhelimessa kuunnella*igor*
[/q]
Arghh. Oon just kelaillu et mikä siin on jumalauta kun ne soittelee sumissa. Eniten vituttaa kusettaminen tyyliin: "koska olet ollut niin ahkera lehtiemme tilaaja, haluaisimme kiittää sinua plaaplaa" (ikinä tilannu yhtäkään lehteä) tai "muistatko kun täytit viime vuonna asiakaskyselyn, nyt saat lahjan siitä hyvästä!" (vitut täytin). Oon aina ystävällinen enkä lyö luureja, mutta sellasiin myyjiin meinaa palaa käämi, jotka ei usko kun sanon että kiitos ei, ei ole rahaa.
Ja kaikista vähiten maailmassa mä haluan tilata jonkun saatanan COSMOPLITANIN!*eikä*
Oon ihan tööt ja pää on ihan perkeleen kipee :(
Vittu mitä menoo taas :D
Aamul heräsin ja niskat oli jäykkänä.. No kelasin et on vaan treenin puutetta ku pitäny 1,5 vk breikkia ylikunnon takia. No lähen salille, vedin paskat treenit (ylikunto ei kait oo antanu periks) tulin himaan ja sit alko jumalaton niska/hartia särky. Ei muuta ku pääkenossa lekuriin ku ei sitä voi kääntää ollenkaan. Jengi vähän ziigaili ku painoin daiju solmussa pitkin stadia :D
No lekurissa sit välittömästi piikki perseeseen, kolmio relaksanttia & tulehduskipulääkettä naamaan ja saikkua pöytään. Olkapäässä on kans tulehdus joka on vaivannut jo jonkun aikaa. Ja niskoissa /hartioissa sit kait kans tulehdusta ja lihas täysin jumissa.
Tällänen tapaus taas tällä kertaa. On kyl uskomatonta miten paljo mulle sattuu ja tapahtuu *nauru**toktok* Vois ehkä pikku hiljaa alkaa harkitsemaan jonkun asteista rauhoittumista...
Vein auton katsastukseen ja hylky tuli. Jarrut piti testerissä hyvin ja eroa vasemmalla ja oikealla puolella oli pyöreät 0%, mut jarrulevyt oli liian ohuet
[q]kindertin, 5.4.2009 15:57:
Vittu mikä huoli ja paha mieli on,kohta sinne lekuriin mukaan..
Itkettää.
[/q]
voi ei, paljon jaksuja mein miro vietti toisen vuoden elämästään melkein sairaalassa asuen, kamalaa katseltavaa ku toinen pikkunen on niin huonossa kunnossa ja letkuja menee sinne sun tänne