päivän :(
Työvuorosuunnittelu ja palvelupäällikkö
[q]Annakins, 21.10.2008 16:59:
---
SyndroDome, 21.10.2008 15:21:
Vois ehkä pikku hiljaa alkaa harkitsemaan jonkun asteista rauhoittumista...
---
Tulee kyllä kieltämättä mieleen, että ehkä sun kannattais vähän yrittää rauhottaa menoa ja esim. treenata hiljasemmalla tahdilla. Nyt vaikuttaa siltä (sun kirjotusten perusteella), että vedät ittes heti ihan piippuun ja sit maltat just ja just relata vähän aikaa ja sitten taas sama homma toistuu.
Urheilun pitäis olla kivaa, eiks je?
[/q]
Pitäs juu ja siis kyllä se sitä onkin Yleensä. Mut kaiken ylimääräsen koheltamisen vois alkaa pikku hiljaa lopettamaan. Toki minkäs sitä luonteelleen voi. Niin sanottu menevä mies
Tietty vois yrittää ottaa oikeesti myös opikseen välillä. Ei kaikkea tarttis aina kantapään kautta opetella. Vaikka se kyllä yleensä aika hyvä opettaja onkin.
Pikku kettuterrierini nappasi kylkilihoista kiinni pikkuruisilla mutta terävillä hampaillaan ja nyt on kylki musta ja hampaanjäljet koristeena :(
Eilisen :( ja tämänpäivän :( sekä vielä monen tulevankin on se, että rakas perheenjäsen kuoli eilen.
Semmoista se elämä on, paskaa pitkälti.
Noniin, eka päivä rantsussa ja heti paloin! Ens yöstä voi tulla aika tuskanen.
[q]Hyzenthlay, 21.11.2008 20:29:
kannatti selkeesti säästää. Suomalainen kurkku 4.5e/kg ja espanjalainen 2.25e/kg. Tää espanjalainen kurkku maistuu ihan KALALTA
[/q]
espanjalaiset tomaatit on kans kauheita...
Sattuu, liikaa, au.
[q]Annakins, 21.10.2008 20:22:
Mä olen ihan v*tun kyllästynyt kaikkeen.
[/q]
Siksi ma tuunkin kohta piristaa sunkin elamaas! Etta pida vaan varas siella! *iloinen**hali*
Mä olen ihan v*tun kyllästynyt kaikkeen.
[q]Miinapiina, 15.12.2008 20:40:
---
hemuz, 15.12.2008 19:08:
Vuokrankorotuslappu
---
samis
korotus 48 + 1 autopaikkaan
nyt noussut vvo:lla joka ikinen vuos vuokrat ku oon vvo:lla asunut
[/q]
No huh. Meil ei sentään noussu ku... oisko ollu 8-10 egee, en tarkkaan muista (lappu tuli jo aikapäivii sit).
[q]Vampyrella, 16.12.2008 00:02:
Ja sulle !
[/q]
Kiits
[q]Howdy, 13.7.2009 22:19:
5 tuttu lähtenyt tästä maailmasta, eipä naurata ...
[/q]
ei naurata ei... eipä tee mieli enää tutustua uusiin ihmisiin tuolla missään, kun kaikki vaan kuolee pois... tai ei onneks ihan kaikki, mutta turhan moni ja ihan turhista syistä =(
-trulymadlysadlyuhuu
Töissä, iski ressi ja ahistus. Paha olla. :/
[q]embie, 10.1.2007 01:23:
---
André(cosmo), 10.1.2007 01:03:
Tänään tuli postissa verokortti, mutta siinä oleva tuloraja on aivan liian pieni.
Eli pitää mennä verotoimistoon vaihtamaan se...
Ja tähän aikaan vuodesta siellä on todennäköisesti hirvee ruuhka,
eli siellä menee varmaan yli tunti jonotellessa :( ...
---
Onhan aina olemassa verokorttipalvelupuhelin, kokeile sitä
[/q]
Ja netistä saa myös tilattua nykyään.
Duunissa niin kylmä, että mä tuskailen fleecetakki ja -huopa päällä kuitenkin. Näpit ihan kohmeessa. Ja tää röhä, perkele.
[q]%, 6.4.2009 20:02:
---
Nauskiss, 5.4.2009 22:47:
Poikkeuksellinen kärsivällisyyden totaalimenetys. En jaksais olla kunnon kansalainen yhtään minuuttia, päivää, viikkoa etc.
---
Hae yliopistoon ja velttoile vuosi tai pari yhteiskunnan varoilla, niin ne muutkin tekee. Itsekkin tullut velttoiltua x-määrä vuosia.
[/q]
Emmie saa ennee opintotukkee. :( Harmi, ku en tajunnu velttoilla kunnolla opiskeluaikana! Silloin jo sekaannuin työelämään. Silloin ei toisaalta tuntunut näin rasittavalta olla sekaantuneena työelämään. Nyt ei oo enää (siis ollu pitkään aikaan) opiskelijan statusta keventämässä hommia ja vastuita. Pöh.
Huonosti nukuttu yö ja pitäs mennä 8.5 tunniks töihin. No ihan jees, et siitä saa 17 tunnin liksan, mut jos on poikki ni sit vaan on poikki. Pitäs kyl olla vähä rauhallisempaa tänää ku normilauantaina.
Voihan vittujen kevät!
Mulla on joku perkeleenmoinen kaatumatauti meneillään. Eilen aamulla kaaduin töihin lähtiessä melkein kotiovelle. Joku ukko kulki ohi ja totes suomalaiskansalliseen tyyliin, että "oho". Aamulla kun lähdin töihin, niin meinasin heittää lipat portaissa, kun jotekin kenkä jäi kiinni housunlahkeeseen.
Äsken kävin kellarissa. Meille on putkiremontti tulossa ja kellari on ihan myllättynä. Kävin kattoon, että pääsenkö mä hakemaan meidän kellarikomerosta mun pulkan. Seisoin siinä ehkä useamman askeleen päässä kellarikäytävästä katsomassa semmosta vanerilevyä (joka siis tukkki portaikon ja kellarikäytävän), jossa oli kyltti, että "asiaton oleskelu kielletty, kulje varoen". Yhtään en tiedä mitä tapahtui, mutta kompastuin varmaan taas omiin jalkoihini ja römpsähdin suoraan sen vanerilevyn päälle sinne kellarinlattian pohjalle, josta puolet oli revitty auki, kun siellä tehtiin jotain putkitöitä.
Nyt on vasemmassa kämmenessä vertavuotavat vekit, oikeasta kyynärpäästä iho rullalla ja ranne + kyynärpää vitun kipeet, jonkinlaista tykytystä tuntuu myös oikeassa polvessa ja nilkassa. VITTU!!!
Vittu mikä henkinen konkurssi x(