päivän :(
Levinneen koneen mukana meni n.4kk:n ajalta kaikki valokuvat ja musiikit :(
Harmistusmaksimus
[q]kinderi, 27.1.2010 20:59:
Harmistusmaksimus
[/q]
Joo ei toi mitään multa kosahti tossa pari kuukautta sitten 3v duunit *toktok*
ei muutaku it-tohtoreille soittoo, 350 ekii händyy paskaks menny ja uus kovo sinne mukaan ni saat hyvin suurella todennäkösyydellä kaikki tiedot takas... Ramdatalla sama ois maksanu sitten sen hinnat alkaen 1700eur...
edit niin ja halvemmallahan pääsee ku ottaa bäckuppeja sillon tällön noista...
Ärsyttää ja vituttaa ja kaikki on hankalaa tänään.
Reija on kiukku.
Kyllä. Iha totaalisen paska päivä. nngh.
5 pitkää päivää kokouksia takana, vielä 2 edessä. Onneks sentään jo voiton puolella...
[q]DJ Rx, 27.1.2010 21:13:
---
kinderi, 27.1.2010 20:59:
Harmistusmaksimus
---
Joo ei toi mitään multa kosahti tossa pari kuukautta sitten 3v duunit *toktok*
edit niin ja halvemmallahan pääsee ku ottaa bäckuppeja sillon tällön noista...
[/q]
AUTS!!
Mua harmittaa lähinnä se et kuvat muksuista hävis.. Bilekuvia saa muilta mutta niitä ei niinkään..
Ekat lumikasat, lumiukot, sit oli synttärijuhlia ja joulua sun muuta..
Ja ONNEKS oon sentään syyskuun alussa muistanu siirrellä kaiken tonne ulkoselle muistille tms.. Ehkä sitä nyt muistaa vähän useemmin taas päivitellä.
Viikonsaikku; olkapää tulehtunut ja pikku flunssani onkin angiina :P
Kaks päivää VP:tä ja täten skippi YTH kolmosesta. Oishan se nyt ollu paljon messevämpää lähteä metsään leikkimään sotaa viikoksi ku maata punkassa TJ-lukua laskeskellen...
kylymä*nuha*
[q]anis, 7.1.2009 11:09:
Hyvä ystäväni sai juuri kuulla saaneensa potkut duunistaan. Tosi paha mieli hänen puolestaan.
[/q]
Kaveri soitti hetki sitte masentuneena.. Joutu antaa 70% työntekijöistään kenkää. Lähes kaikki vielä omia kavereita. Sai peräti pari tuntia aikaa miettiä ketkä kaikki passittaa pihalle.. Et jooh..
Tänään ei vaan oo mun päivä :( tahtoo piristystä.
[q]mayah, 29.5.2007 13:51:
Kesä = yhden illan suhteita kesäkollien kanssa = raskaus = aamupahoinvointi
[/q]
No voi perkele sekö se onkin! Hemmetti.
koneiden kapina, voi helvetin kuustoista sentään....
ja tili on taas menny päivässä!
[q]Takyon, 15.9.2008 20:37:
Mä just onnistuin polttamaan mun nielun Carmoliksella, ei o kivaa :(
Ehkä mun vaan pitää hommata niitä sokeripaloja sitten
[/q]
Ne Carmolis-pastillit on myös kivoja. Löytyy sokerittomia ja sokerilla. :)
Tosin lääkäri just tänää varotteli mua et liia vahvoja kurkkupastilleja ei sais syödä, pitkittää tervehtymistä. Tai jotain.
ku kaikki on koko ajan niin hankalaa, vaikeeta
ja vittumaista .. tarvin lomaa!
Joku keuhkotauti yrittää räjäyttää mun tajunnan tai vähintäänkin jäätää aivosolujeni viimeisetkin liikkeet ja duuniyötä lusittavana vielä 5 tuntia...
koko päivä on ollu :( masentaa kokoajan, allergialääkkeet loppu, rahat loppu, röökit loppu, hirvee väsy, huomena töihin ja ääärrrrrrr
Huomenna kipeenä ollu jo 2viikkoo *nuha**poks*
Päivät menee sekaisin, kaikki asiat jää tekemättä, Hyvä kun muistan et edes mitä pitää koittaa tehdä.
Kuume on jo hellittäny mut yskä on niin paha et en enää tiedä mitä tehdä kun särkee jo niin paljon kylkiin ym. koko kroppa jumissa. Lääkärikin sano ei auta kuin potee tää virustauti loppuun.
*super**nyyh*
Eilen Kia täytti 2v ja me ei pidetty juhlia eikä tulla edes pitämään muuta kuin oman perheen kesken koska tää tauti on pisaratautina niin viimeiseksi sitä tahtois tartutta muita juhlioita.
1v syndetkin meni osittain penkin alle viime vuonna kuin isukki oli sairaalassa.
Ensi vuonna sit jos jotenkin onni suosisi ja sais pidettyy kunnon 3v syndet!
Herääminen päänsärkyisenä. Ja tänään pitäisi edustaa duunissa. Plääh.
levykauppa kerkes meneen kiinni ku etin parkkipaikkaa!! :(
Nukuin niiiiiiin huonosti :'(((
Puol kolmelta havahduin jostain syystä, siitä sit kuuteen asti kärsinyt valveunista ja siitä eteenpäin ihan hirveetä sähellystä koko aamu Tänä aamuna jos koskaan olis ollu kiva jos joku muukin olis herännyt samasta osoitteesta, ei olis tarvinnut yksin sekoilla.. :P
Esmes; meinasin myöhästyä pahastikin töistä, kun olin aamulla niin sata varma ettei mun kännykän herätykset ole oikeasti herätyksiä, vaan kavereiden laittamia sähköpostiviestejä ;O__o
..note to self; kännykässäsi ei ole sähköpostitoimintoa käytössä.