päivän :(

Back to häröily O

Voi vittu että voi olla ihminen paskana

Sain eilen treeneissä kyynärpäästä nenään ja nyt näytän ihan norsulta.
Lisäksi lääkäri määräs vahvemmat allergialääkkeet missä on piristeitä, en tiiä onko tää päivän :( vai :). Varmaan :) sitten kun otan niitä

[q]kindertin, 14.10.2008 12:56:
Vittu että mä vihaan Suomen Kelaa. Heinäkuun ekasta asti ollaan odotettu pojan vammaistukihakemukseen päätöstä,ja nyt taas soitin sinne ja ne sano et joo,päätös on tehty eikä se lääkäri puolla sitä

Sitä puollettais jos lapsen tila vaatii "normaalia" lasta enemmän hoitoa ja huolenpitoa ja menis rahaa hoitoon.

Ei näköjään ole tarpeeks normaalia enempi hommaa,vaikka ostetaan jatkuvasti apteekista erikoismaidot,kortisonit,muut rasvat ja lääkkeet, rasvataan ukko päivittäin vähintään 2 kertaa, ajoittain kiedotaan koko poika kääreisiin, tehdään erikoisruokaa, pitää vahtia ettei leivänmuruakaan ole lattialla kun muuten alkaa iho-oireet, pitää ostaa erilliset paistinpannut,kattilat, veitset, leikkuulaudat ja muut tilpehöörit jottei lapsi saa mitään sopimatonta ainesta itseensä.

ONNEKS TOI ON NOIN HELPPOHOITONEN,EN OIS APUA HANKINTOIHIN TARVINNUKKAAN!!!!

..ja mä tiedän että vois olla paljon pahempikin,ei tarvii siitä vittuilla.
[/q]

Äsh :(

Ja juu ei oo tarkotus tässä vittuilla. Mutta tulee tosta mieleen oma lapsuus. Mussa oli ihan sama homma ja hoitaminen pikku skidinä. Ukko rasvattiin x kertaa päivässä, oli erikoisruokavaliot, oli kortisoinit (sisäisesti ja ulkoisesti) ,astma lääkkeet jne jne jne... Ja ei meidänkään vanhemmat kyllä saaneet mitään vammaistukia :( Toki tää kaikki tapahtui 80 luvulla, että en sitten tiedä miten on homman laita nykyään. Mutta mitäpä ei vanhemmat tekisi lapsensa/lapsiensa eteen Toi on yks niistä syistä, miksi mä arvostan mun vanhempia aivan käsittämättöm paljon *sydän* Ja oon sen niille myös kertonut. Toivottavasti oma muksusi kertoo sulle saman joku päivä :)

Ja tuli tosta vammaistuesta vielä mieleen, että broidin skidi (tai siis sen vanhemmat) sitä kyllä saa, eikä siinä kyllä niin paljoa ole "ylimääräistä" hommaa. Vaikka hieman vilkas onkin :) Setään tullut siinäkin :D Sille myönnettiin se käsittääkseni lähinnä noiden kehitysvaikeuksien takia. Hieman myöhässä on oppinut puhumaan, kävelemään jne.

Mutta juu, ota noista kelan kiemuroista aina selvää

[q]mayah, 29.10.2005 20:34:
No ei siihen nyt niin pitkä aika oo. Kohta taas päriset, ku on kirottu maanantai
[/q]

Mut entä jos onkin maanantai ja tiistai vapaa? Ei se niin kirottua ole

Kolmas päivä kuumeessa.

On vähän sellainen olo että on tulossa kipeäksi : ( Pakko kai se on kuunnella omaa kehoaan ja jättää salitreeni väliin, sen verran vetämätön olo. Tänään kuitenki pitäis mennä viel leffaanki, kuuntelee yhtä bändii ja huomenna duuniin...

Pläh plöh. Sain opiskelupaikan Metropoliasta, mutta nyt en tiiä haluanko/jaksanko mä lähteä nyt opiskelemaan. Viimeset pari vuotta on tullut vedeltyä aika kuluttavaa elämää (opinnot, työt, iskän sairaus joka on päättänyt levitä, omat henkiset ongelmat) ja nyt on jotenkin niin tyhjä olo. Tekis mieli asettua hieman paikoilleen, tehdä töitä ja oikeesti nauttia nyt kerrankin elämästä. Ja sitten vielä sekin, kun iskällä syöpä on levinnyt ja nyt se on jo jakamassa ennakkoperintöä, ei oo kovin toiveikas varmaan itekään. En haluais jättää iskää yksinkään näiden hoitojen takia. Ja sitten jos alotan taas opiskelun ja käyn töissä samalla, niin ei kyllä paljoo jää aikaa vierailuille.

Ja sitä paitsi, haluaisin vihdoin ja viimein aikaa ihan itselleni. Nyt ois niin hyvä tilaisuus, että saisin oman terveyden ja kunnon kohdilleen. Tein mä niin tai näin, niin mä tiedän, että jossain vaiheessa rupean katumaan sitä. Oon kovasti yrittänyt perustella itelleni, että kouluun mä voin hakea myöhemminkin. Nyt täytyy vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja keskittyä tähän hetkeen eikä murehtia ja jossitella :(

Oon 22 ja en oo oikein saavuttanut mitään elämässä, ei oo oikein voittaja-fiilistä. Yritän kovasti olla stressaamatta tosta, mutta jotenkin tuntuu, että maailmassa on kauhee yrittämisen ja saavuttamisen henki. Kavereillakin on kämpät, perheet, vakkarityöpaikat ja tuntuu olevan tota rahaakin millä elää, ihmettelen vaan, että miten se on mahdollista. No joo, oon mä varmaan jossain onnistunut kun Mikko jaksanut katella mua yli pari vuotta ^_^

1) Työkaveri on joutunut sairaalaan - sillä on sokeritauti, ja mahataudin takia sillä on mennyt systeemit ihan sekaisin...

2) Allekirjoittanut joutuu tekemään kyseisen työkaverin työt.

Ku o kipee ni "ehtii" jotenkin ajatteleen ihan liikaa ja si ahistumaan ja tuleen surulliseks ja kaikkee typerää heikkoa, mille en vaan voi mitään just nyt.
Toivottavasti huomenna vaan olis parempi päivä...

Sain ajan terveysasemalle tästä polvesta....Ei osota oikein paranemisen merkkejä :/

2h unta alla ;<

Kaikki menee ihan päin persettä, menny jo pari päivää. Kaikki vituttaa. Voisko tää nyt stana jo loppua. Rupee pikkuhiljaa oikeesti palaan käpy, ja into nousta sängystä aamulla katoamaan.

http://www.iltalehti.fi/digi/2010020411059469_du.shtml

Voi kyynel, joku saattaa menettää rahaa.

[q]tiiplis, 26.11.2008 08:34:
Herääminen päänsärkyisenä. Ja tänään pitäisi edustaa duunissa. Plääh.
[/q]

mä kans heräsin tänään päänsärkyisenä. se ei o kivaa

jaksui

Ei mul ny krapula oo, mut tosi heikko happi. Nukahin toho sohvalle (en tie millon) ja heräsin äsken. On iha nuutunu olo.

Huhhuijakkaa.

Löytö mun laukusta.

[q]kinderi, 8.2.2010 22:21:
Joku vitun itkufiilis puskee taas.
[/q]
....*lohduttel* ....

Joku vitun itkufiilis puskee taas.

Paska olo, yhä. Asiaa ei helpota selkeät visiot ja suunnitelmat systerin joululahjasta, joka taitaa mennä pieleen ellen mä pian löydä taas sisäistä (miestä) nörttiä itsestäni ja ymmärrä et mikä vittu täs koneessakin on ny oikee vikana.
Ja tää vitun yskä.
Mut paha mieli. Paljon paskempi päivä kuin eilen.

Huominen tentti, johon hajoo pää...ja epävarmuus parhaan joululahjan saapumisen epävarmuudesta luokseni...

O