päivän :(
[q]*minttu*, 16.10.2008 19:22:
Työkaverit. Osa niistä -ei vaan jaksa tollasta paskaa
[/q]
Eikä tartte jaksaakaan. Kysy onko joku ongelma, voitko auttaa ja jos ei niin sitten suu poikki ja huulet taskuun. Vaihtoehtoisesti voit myös pyllistää
Edit: typonen
oli tipahtanu eilen sytkäri leivänpaahtimeen, enkä ollu huomannu. Laitoin leivän paahtumaan ja sit sytkä räjähti.
ostin uuden paahtimen.
[q]sativa, 16.10.2008 18:25:
Oon taas kipeä, varmaan kymmenennen kerran tänä vuonna!!
Nyt on jopa oikein muutakin oireita kuin kohonnut lämpö - yskittää ja nenä on tukossa. Harmi sinänsä, koska olen tämän vuoden puolella ostanut niin monta pulloa Nasolinia, ettei ne apteekissa enää myyneet sitä mulle Siihen kuulemma jää koukkuun, jos sitä käyttää pitkiä aikoja. Nyt mä sit vieroittelen itseäni siitä täällä, ehkä tämä "flunssa" onkin vain kauheat reflat
Onneks anto mulle hyvän vinkin et jos oikein rupee tekeen mieli vetää niin kantsii suihkauttaa keittosuolaliuosta onteloihin
Huh huh.
[/q]
Totta on että Otrivinin ja vastaavien nenäsumutteiden käyttöaika yhteen putkeen on vaan noin 10pv koska ne alkaa sen jälkeen ärsyttää nenän limakalvoja ja aiheuttaa itse sitä nuhaa. En mä kyllä silti kieltäis asiakastani ostamasta jos tahtoo..:D Voi sitä omaa järkeäkin käyttää..
Helvetti tätä päivää *toktok* mikään ei mennyt niinku piti! tää päivä tuntuu ja pitkää *eiei**uuh*
Tää kone,taas kerran
Kuinka jumissa voikaan olla,yritin imutella yhen(1) setin,ja vittu haloo, 22min jälkeen oli tullu 4%
Niin joo,pikkasen panee vituttamaan myös se,että meillä on vatsatautia liikkeellä. Oma vatsa on hajoillu vasta nelisen viikkoa,mut nyt Molemmat muksut näyttäs olevan kipeenä.
Ihan pari kertaa pesty pyykkiä eiliseltä kun poitsu oksenteli ja paskoo,ja tänään sit tyttö sontii.
Wuhuu,jee!
vatsa taas niin kauheesti reistaa
oon niin loman tarpeessa :( koko ajan pitää tehdä asioita hirveellä kiireellä ja illalla kun pääsee nukkumaan, elimistö ei tajua että voi levätä vaan käy kierroksilla vieläkin näin sen näkee, et viikon kesälomalla ei pikälle pötkitä. Ja seuraavaan lomaan 5 kuukautta :s
YT-neuvottelut tai en kyllä tiedä onko se päivän :( vai päivän :)
[q]Freja, 6.3.2008 12:41:
---
domi, 6.3.2008 08:04:
Taas yksi päivä alkamassa, josta tiedän jo etukäteen että iltapäivällä solmitaan köyttä kattoon.
---
jooh. Samoilla linjoilla.
Tänään ei oo mun päivä.
[/q]
*solmuharjoittel*
Pettäminen :(
[q]Vampyrella, 27.7.2009 23:56:
Mä oon ihan hiton väsynyt. oon nähny pelkkiä työunia ja heräillyt vähän väliä.
Ei mun fiilistä tietenkään helpota myöskään huoli tosta patista, jonka bongasin kaulastani. Kuhan nyt sais pian ajan lekurille.
[/q]
patti nielussa vai kaulalla?
nimim. ite jo 3 viikkoa aivan sairaan väsynyt, kurkku kipeä, angiina sairastettu ja huomenna takas lääkäriin... epäilee paisetta...
pikaisTa paRanemista!
Elämääkin paskempi olo.
[q]tiiplis, 25.11.2008 11:28:
YT-neuvottelut tai en kyllä tiedä onko se päivän :( vai päivän :)
[/q]
voi puuh
Ei hitto miten mä aina onnistun! Menin tyrii lääketilauksesta yhen jutun. Ei pitäis mennä duuniin 4h yöunilla. Mut oli pakko mennä kuuntelee hyvää musaa...
Lehtimyyjä 2x, sähkömyyjä 1x, vakuutusmyyjä 1x in my telephone today. Viimeseen lehtimyyjään meinas palaa hermo kun kuulemma "ei tarvitse tilata mutta jos hän nyt kuitenkin saisi kertoa tarjouksen". Miksi hukata kummankaan aikaa enempää kun se ei edes johda mihinkään? Ei tässä nyt niin yksinäinen olo oo että pitäis ventovieraan jorinoita puhelimessa kuunnella*igor*
[q]silva, 29.10.2009 01:18:
---
kinderi, 28.10.2009 13:43:
Lääkäri ei oo vieläkään soittanu labrojen ja kuvausten tuloksia, piti soittaa maanantaina jos niissä ei oo mitään kummaa.
Kuinka paljon mä saan huolestua tässä vaiheessa?
---
Ootko varma, että ymmärsit ton oikein? Yleensä lääkärit soittaa silloin, jos niissä tuloksissa _on_ jotain kummaa. Silloin, jos kaikki on niinkuin pitääkin eli tuloksissa ei erityistä ilmene, ei yleensä soiteta ollenkaan. Mutta tiettyhän toi on aina ihan miten sovitaan. Joka tapauksessa, jos niissä olisi jotain kummaa, lääkäri nimenomaan soittaisi kertoakseen, että pitää esim. tehdä lisätutkimuksia tms. En siis huolestuis vielä älyttömästi. Jos huolettaa, niin soita lääkärille päin?
[/q]
No siis kun just sen takia sano soittavansa jos EI ole kummaa, koska sillon niitä ei tarvii lähettää eteenpäin..
Jos kuvissa on jotain outoa ni lähtee vissiin jollekki luutohtorille(on sille joku sanaki mutten muista mikä:D)..
Meidän keittiön kaapissa on mahdollisesti hiiri. Pelkään hiiriä
[q]kinderi, 29.10.2009 18:19:
---
No siis kun just sen takia sano soittavansa jos EI ole kummaa, koska sillon niitä ei tarvii lähettää eteenpäin..
Jos kuvissa on jotain outoa ni lähtee vissiin jollekki luutohtorille(on sille joku sanaki mutten muista mikä:D)..
[/q]
Aa, ok, anteeks sit, my bad. Ehkä oon nyt sit ihan hiljaa. Luutohtori on ortopedi :). Noni, nyt oikeesti hiljenen.
cdjshop suljettu :(
[q]silva, 29.10.2009 18:24:
---
kinderi, 29.10.2009 18:19:
---
---
Aa, ok, anteeks sit, my bad. Ehkä oon nyt sit ihan hiljaa. Luutohtori on ortopedi :). Noni, nyt oikeesti hiljenen.
[/q]
Eipä mitään, noinhan se yleensä menee..Siis jos ei mitään löydy niin ei ne ns.turhia soittele.
Mutta mä soitan sinne huomenna,koska mä en jaksa vaan odotella ja ihmetellä.
..ja kiitos, ortopedihän se :D