päivän :(

Back to häröily O

Aamulla kun mun kello soi, niin eka ajatus oli, että "Jesh. Nyt on lauantai ja saa alkaa siivoamaan kotona."

Siis mitvit!!! Näin unta, että oli perjantai-ilta, joten toi lauantai selittyy sillä, mutta hitto että toi siivoominen. Olin vielä ihan onnessani siitä. No joo. Siivota pitäis anyway kun töistä pääsee kotiin, että ehkä se oli merkki siitä, että alkaa mitta täyttyä jo itselläkin sen kaiken sotkun seassa. Silti olisin toivonut, että olisi todella lauantai.

Läheinen sukulainen lähtenyt eilen autolla kotoaan ja jättänyt testamentin sekä itsemurhaviestin...

[q]Super-Kerttu, 19.9.2008 07:11:
VOI HELVETTI!

Kullan synttäri on huomenna lauantaina ja on siis bailut..Ja mä oon tulossa kipeeksi.. Kurkkua kirvelee, nenä vuotaa jne.. Voi hevonp..se!

MÄ EN NIIN TUU KIPEEKSI NYT!
[/q]

Niin tai sitten voit dropata itsesi särkylääkkeillä, strepsilseillä ja sen semmoisilla. Ja kärsiä ensi viikolla

Suosittelen myös vetämään hevoskuurin C-vitamiinia. Apteekista 500 mg tabletteja ja niitä ekaksi 2 kpl kerralla ja sen jälkeen yksi aamuin illoin!

Tulin laivalta eilen ja ajattelin, että olisin tällä kertaa selvinnyt ilman tätä helkkarin heilutusta vielä maissakin. Eilen ei keikuttanut, eikä tänään aamulla, mutta nyt sitten taas keikuttaa

Eihän tässä uskalla kohta autonrattiin lähteä, jos ei tää heiluminen laannu...

[q]Heli, 24.9.2008 20:58:
tuli vähä liian realistinen olotila tänään, kun mietin, etten oo juurikaan saanu elämässäni mitään aikaseksi - siis itseni hyväksi.
ja sit tajusin, että no hitto, joudun pakostakin tekee uhrauksia niiden asioiden eteen, joista haaveilen, siis isoja uhrauksia... ja sitten mietin, että onko suunta oikea ollenkaan ! Argh, sekoo pää!
[/q]

Mä ainakin vatvon päässäni enemmän tekemättäjättämisiäni, kuin tekemisiäni.

Väsyttää niin pirusti X(

Yöllä hammassärkyä. Taisin napsia 2 buranaa ja 1.5 paramaxia yön aikana, mikä on mulle suht paljon - erityisesti nuo paramaxit... Ei vaan tuntunut särky menevän pelkillä buranoilla pois, mut kai niitä ois pitäny mieluummin vaan ottaa 2 kerralla.

Luulen et viisaudenhammas puskee vinoon ulos ja työntää seuraavaa (lohjennutta) hammasta...

edit: hammaslääkäri aika varattu 11.11., en tiedä voisko ne päivystyksessä edes tehdä tälle juuri mitään - viisurileikkaus ilmeisesti tulossa...

[q]domi, 15.10.2008 16:36:
Läheinen sukulainen lähtenyt eilen autolla kotoaan ja jättänyt testamentin sekä itsemurhaviestin...
[/q]
Löytyihän se sitten tänä aamuna, päätöksen tehneenä.

Voisko joku lahdata mut..?

-Pari viikkoa sit tiistaina meinasin jäädä auton alle = polvessa kämmenen kokoinen haava, housut roskiin ja uuteen takkiin muutama pieni reikä

-Maanantaina en huomannut kameraa sohvalla tonkiessani sieltä vaatteita -> kamera lattialle kolinalla, onneksi ei käynyt mitään.

-Tiistaina kippasin mehut läppärille, kuivasin sen näppäin näppäimeltä ja jätin sen nurinpäin kuivumaan yöksi. Keskiviikko aamuna kone auki ja totesin ettei näppäimistö toimi -> soitto vakuutusyhtiöön ja kone huoltoon.

-Eilen (keskiviikkona) sit kun kone episodista oli selvitty niin lähdin porukoille karkuun pahaa maailmaa. Kävin kaupassa ja parkkiksella peruuttelin asuntoautolla sit toista autoa päin -> takaluukku ja lasit toisesta autosta paskaks ja taas vakuutusyhtiöön selvittelemään tapahtunutta.

-Takana todella huonosti nukuttu yö, kipeä kurkku ja muutenkin aika masentunut olo, kaikki paska näemmä tapahtuu samaan aikaan

harvoin itkee varsinki ku näen joku leffaa mutt tää on poikkeus
kaikkille joka muistaa mikä tapahtui 23.9 Kauhajoessa
kaikkille jotka ylpeästi nimittävät itsensä ihmiseks

ei oo mitään kauhempi kuin totuus

Ps elokuva perustuu tosi tapahtumaan

[q]Sand3, 16.10.2008 09:00:
-kaikkee epäonnee ja harmillista tapahtunutta juttuu-
[/q]

Ei ole kun yksi suunta :)

[q]kinderi, 15.12.2009 16:55:
Ihan järjetön hammassärky, panacodin kanssa ollaan taas ihan parhaita kavereita<3
[/q]

Nappimaakari... *viheltelee ja kattelee kattoon* ^^

[q]astaroth, 21.1.2009 16:33:
VITUN KYRPÄ TALVI, VITUN KYRPÄ LUMI JA VITUN KYRPÄ PÄIVÄ
[/q]

! SAMAA MIELTÄ *grr**poks* prkl

Näytönohjain on sitten rikki, eikä nyt hetkeen tule taas olemaan rahaa jotta uuden saisi ostettua *nyyh*.

[q]Laskeuma, 15.12.2009 16:56:
---
kinderi, 15.12.2009 16:55:
Ihan järjetön hammassärky, panacodin kanssa ollaan taas ihan parhaita kavereita<3

---

Nappimaakari... *viheltelee ja kattelee kattoon* ^^
[/q]

:DDDDDDDDDDDD
Kiitti Krisu

[q]Toykio, 12.3.2006 22:41:
Pistin vahingossa ajatuksissani kolminkertaisen insuliinin määrän...yöllistä hypoglykemiaa odotellessa*dissaa*
[/q]
Mikä on hypoglykemia?

[q]anniini, 18.2.2006 17:42:
--snipeti!--
[/q]
Selvä :) Ja mähän makaan lattialla, en sängyssä.

Ainiin, syön kanaa...vaarana on tukehtua luihin....

[q]mayah, 9.5.2006 19:08:

[/q]

[q]Mellu-, 16.10.2008 11:53
Ei ole kun yksi suunta :)
[/q]

Kiitos. Juu ei ole ei. Jopa pöydän lasi päätti eilen pamahtaa hajalle. No mut sirpaleet tuo onnea.

O